Frederick_ Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Mye her som faktisk er relatert til TG, alt om pc kan du strekke en tråd til TG vil nå jeg si Lenke til kommentar
-Stalin- Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Skal man diskutere prosessorer så er det en egen del av forumet for det. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Jeg vil si meg sterkt uenig i wheelmans personlige mening om det. Tråden er til for å prates om TG, og ting relatert til TG. Hele CPU taken started med "Skal skaffe i7 før TG" eller noe i den duren, vi har bare bygget oss utifra det, aka on-topic Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) *Snip* Hele CPU taken started med "Skal skaffe i7 før TG" eller noe i den duren, vi har bare bygget oss utifra det, aka on-topic hehe i mitt tilfelle ble det bare Intel og siden har det vært Intel, at AMD har samme klokkehastighet og er billigere er jo ikke noen hemmelighet. Endret 25. januar 2010 av martin808 Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Har vært på TG i alle år, men tenkte kanskje å legge planene til påskefjellet i år. Hvis dette ikke blir noe av så lurte jeg på om hvor vanskelig det er å få tak i en billett utenom PTN i år? Har hørt før at det ikke skal være så vanskelig å kjøpe en såkalt last minute ticket eller "brukt". Takk for svar you guys Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Noen som joiner å game BF:BC2 hard-core på TG? Så kan vi sikkert sette opp TG server Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Noen som joiner å game BF:BC2 hard-core på TG? Så kan vi sikkert sette opp TG server Ofc!!! Og bittelittegran MW2 Lenke til kommentar
larsere Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Jeg joiner Men vi må også spille en del BF2 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Jeg joiner Men vi må også spille en del BF2 Tror jeg skal legge BF2 som ett kapittel nå :-P (Tar det opp igjen om BF:BC2 blir dårlig o_O) Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Jeg joiner Men vi må også spille en del BF2 BF2:BC2 er/ser jo mye bedre ut Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 spør for 3. gang: hvordan avbestiller man billettene dersom man ikke har mulighet for å komme? Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 spør for 3. gang: hvordan avbestiller man billettene dersom man ikke har mulighet for å komme? Svarer for andre gang: du finner fram til 'refund'-alternativet på PartyTicket. (Aner ikke om det var deg jeg svarte første gang... ) Lenke til kommentar
larsere Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Jeg joiner Men vi må også spille en del BF2 BF2:BC2 er/ser jo mye bedre ut Hva er BF2:BC2 ? Hvis det er BF:BC2 du mener så er det jo en selvfølge at det har bedre grafikk/fysikk, men det er dermed ikke sagt det er bedre. BF2 er nostalgi samtidig som det er veldig gøy, spesielt for oss som har spilt det siden det kom Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Bare nysgjerrig, men hva gjør folk ang. lydnivået i hallen? Tar dere med ørepropper, lydisolerende øreklokker eller bare overlever dere? Hva med musikk/lyd i spill og slikt? Husker det var relativt slitsomt der for 5 år siden... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Bare nysgjerrig, men hva gjør folk ang. lydnivået i hallen? Tar dere med ørepropper, lydisolerende øreklokker eller bare overlever dere? Hva med musikk/lyd i spill og slikt?Husker det var relativt slitsomt der for 5 år siden... øreklokker+ørepropper når jeg sover og TETTE headsett når jeg sitter forran pc`n. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Blir ikke det svett/varmt, evt ubehagelig? Er det noen merket (ikke for dyre) som er å anbefale? *edit* med mikrofon hadde også vært en stor bonus Endret 26. januar 2010 av Slimda Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2010 Man overlever det. Mange bruker ørepropper og isolerende headsett til tider, meg inkludert, og finner det meget behagelig. Det brukes jo ikke konstant, mer for å slappe av litt nå og da. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Yay, fekk MW2 for nokre dagar sidan. Vi får vel fiksa ein compo på HW-rekka? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Noen som joiner å game BF:BC2 hard-core på TG? Så kan vi sikkert sette opp TG server Om jeg skaffer meg det til PC i stede for PS3 kan du regne med meg! Jeg spilte BF:BC til PS3 i ca en måned i strekk (mange timer hver dag) da det kom. Jeg digger det spillet! Håper bare oppfølgeren blir like bra Yay, fekk MW2 for nokre dagar sidan. Vi får vel fiksa ein compo på HW-rekka? Jeg bestilte det igår, så jeg kan sikkert være med på noe om jeg liker spillet Endret 26. januar 2010 av 2B'1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå