Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*Snip*

 

Hele CPU taken started med "Skal skaffe i7 før TG" eller noe i den duren, vi har bare bygget oss utifra det, aka on-topic :D

 

hehe i mitt tilfelle ble det bare Intel og siden har det vært Intel,

at AMD har samme klokkehastighet og er billigere er jo ikke noen hemmelighet.

Endret av martin808
Lenke til kommentar

Har vært på TG i alle år, men tenkte kanskje å legge planene til påskefjellet i år. Hvis dette ikke blir noe av så lurte jeg på om hvor vanskelig det er å få tak i en billett utenom PTN i år? Har hørt før at det ikke skal være så vanskelig å kjøpe en såkalt last minute ticket eller "brukt". Takk for svar you guys :)

Lenke til kommentar
Jeg joiner ;) Men vi må også spille en del BF2 :green:

 

BF2:BC2 er/ser jo mye bedre ut ;)

Hva er BF2:BC2 ?

 

Hvis det er BF:BC2 du mener så er det jo en selvfølge at det har bedre grafikk/fysikk, men det er dermed ikke sagt det er bedre. BF2 er nostalgi samtidig som det er veldig gøy, spesielt for oss som har spilt det siden det kom ;)

Lenke til kommentar
Bare nysgjerrig, men hva gjør folk ang. lydnivået i hallen? Tar dere med ørepropper, lydisolerende øreklokker eller bare overlever dere? Hva med musikk/lyd i spill og slikt?

Husker det var relativt slitsomt der for 5 år siden...

øreklokker+ørepropper når jeg sover og TETTE headsett når jeg sitter forran pc`n.

Lenke til kommentar
Noen som joiner å game BF:BC2 hard-core på TG? Så kan vi sikkert sette opp TG server :love:

 

Om jeg skaffer meg det til PC i stede for PS3 kan du regne med meg! Jeg spilte BF:BC til PS3 i ca en måned i strekk (mange timer hver dag) da det kom. Jeg digger det spillet! Håper bare oppfølgeren blir like bra :dribble:

 

Yay, fekk MW2 for nokre dagar sidan. Vi får vel fiksa ein compo på HW-rekka? :innocent:

 

Jeg bestilte det igår, så jeg kan sikkert være med på noe om jeg liker spillet ;)

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...