Petter Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Nei det skal bli enda bedre:D fordi vi skal få gigabit sw'er. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Ser ut som at det er en viss mulighet for at jeg drar opp allikevel EI jeg kjenner har lyst til å dra Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 The martine, fikk ikke du musematte da? Jo jo, også den dritfete NetShop-skjorta som jeg liker å gå med de dagene jeg vil at alle skal stirre meg på brystet og lurer på hva det betyr, haha. Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Så nettopp Iceman på msn, kanskje det betyr at han er på vei tilbake fra de døde? Lenke til kommentar
christhenoob Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Så nettopp Iceman på msn, kanskje det betyr at han er på vei tilbake fra de døde? nå aner ikke jeg hvem iceman er, men er det han som fikser rekker til HW-rekka? Tror jeg leste en annen tråd om det.. OG.. hvorfor snakker alle om at iceman liksom "skal våkne" og ja, som du sier: på vei tilbake fra de døde? weird haha Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Så nettopp Iceman på msn, kanskje det betyr at han er på vei tilbake fra de døde? nå aner ikke jeg hvem iceman er, men er det han som fikser rekker til HW-rekka? Tror jeg leste en annen tråd om det.. OG.. hvorfor snakker alle om at iceman liksom "skal våkne" og ja, som du sier: på vei tilbake fra de døde? weird haha Iceman er en legende, ikke noe mer å si om det. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Icemann er en koseklomp <3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Icemann er en koseklomp <3 Han har campingvogn, og rosa ponni. Hva mer kan en ønske seg? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Yeah, PUNKTUM. Endret 9. september 2009 av Nopros Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 traff sikkert feil. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Icemann er en koseklomp <3 Han har campingvogn, og rosa ponni. Hva mer kan en ønske seg? Ponnien er ikke rosa, den er hvit. Ponnien trenger signalrosa spraylakk. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 oshiatsu snakker om sola... Får spørre personlig da.. Iceman: Når blir hwrekka tråd lagd? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 oshiatsu snakker om sola... Får spørre personlig da.. Iceman: Når blir hwrekka tråd lagd? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Icemann er en koseklomp <3 Han har campingvogn, og rosa ponni. Hva mer kan en ønske seg? Ponnien er ikke rosa, den er hvit. Ponnien trenger signalrosa spraylakk. Sånn det var ja. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Faen, jeg er på jobb under tg. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Da var HW-rekke-tråd oppe, kudos til Iceman for å arrangere i år også! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1151045 Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Faen, jeg er på jobb under tg. Det er jeg også. På TG, hahaha! Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 10. september 2009 Rapporter Del Skrevet 10. september 2009 (endret) bare ett spm hvorfor har dere link til hd rekka i under overskriften? hva med å bare lage linker til alle rekkene som vil lengre ned i artikkelen. Noen som har tellinga på hvor mange dager det er igjen til TG? Endret 10. september 2009 av estella_87 Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 10. september 2009 Rapporter Del Skrevet 10. september 2009 Det er... *telle, telle, telle* ...litt for mange dagar igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå