Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, det forsvarer ikke 50% mer pris, og økt varme / effektøkning.

 

Nei seff ikke, men poenget mitt er at i7 920 er bedre en AMD 965 når den kun koster noen få hundrelapper ekstra. Men siden han fremstilite at AMD 965 var bedre en i7 950 så måtte jeg jo legge ved en utalelse om det å.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Jeg sa ikke at 920 knusa jeg sa at 950 som han brukte som eksempel knuser.

 

Isåfall blir jo den grafen du postet som svar på påstanden til Petter direkte latterlig, for i7 950 er ikke med der. Skal en først komme med tall, så kom med relevante tall. Selv om 920 kan sammenlignes betyr ikke det at en cpu som skal være "bedre" nødvendigvis vil yte bedre. Noe en ser et eksempel på i posten din der du postet ytelse fra Crysis.

Der X4 955 yter bedre enn X4 965.

 

Det jeg også stusser på er at du kun poster bildet som er i Intels favør.

For å få et mer rett bilde legger jeg ved dette bildet, fra samme testen:

post-78434-1264410495_thumb.jpg

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Jeg sa ikke at 920 knusa jeg sa at 950 som han brukte som eksempel knuser.

 

Isåfall blir jo den grafen du postet som svar på påstanden til Petter direkte latterlig, for i7 950 er ikke med der. Skal en først komme med tall, så kom med relevante tall. Selv om 920 kan sammenlignes betyr ikke det at en cpu som skal være "bedre" nødvendigvis vil yte bedre. Noe en ser et eksempel på i posten din der du postet ytelse fra Crysis.

Der X4 955 yter bedre enn X4 965.

 

Det jeg også stusser på er at du kun poster bildet som er i Intels favør.

For å få et mer rett bilde legger jeg ved dette bildet, fra samme testen:

 

Jeg finner ikke noe i7 950 vs i7 920 vs AMD 965. Men av det som er kommet frem her yter jo t.o.m i7 920 bedre en AMD 965 bedre på en generell basis. Og ettersom i7 950 og 920 er så og si like bare at 950 kjører på en høyere frekvens så yter den jo bedre. Nå er jo ikke FEAR kjent for å være ett fremskritt mot "The games of tomorrow".

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Jeg finner ikke noe i7 950 vs i7 920 vs AMD 965. Men av det som er kommet frem her yter jo t.o.m i7 920 bedre en AMD 965 bedre på en generell basis. Og ettersom i7 950 og 920 er så og si like bare at 950 kjører på en høyere frekvens så yter den jo bedre. Nå er jo ikke FEAR kjent for å være ett fremskritt mot "The games of tomorrow".

 

Du leste ikke posten min? Selv om i7 920 og i7 950 er like, betyr det ikke at 950 automagisk vil yte bedre, se på eksempelet jeg kommer med i min post. x4 955 og x4 965 er veldig like CPUer arkitekturmessig, og likevel yter 955 bedre i testen du kom med. Noe som tilsier at en ikke nødvendigvis kan stole på resultatet slike tester gir.

 

Jeg kan være enig i at FEAR ikke er noe nytt, så serverer deg dette, fra samme testen:

http://www.pcstats.com/articleview.cfm?art...2428&page=6

http://www.pcstats.com/articleview.cfm?art...428&page=10

http://www.pcstats.com/articleview.cfm?art...2428&page=9

 

En kan likesågreit lese hele testen, alt i alt viser den at X4 965 gir veldig mye for pengene, når en sammenligner med I7.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...