Meh. Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 I morgen blir det G35, 10m internett kabel og noen nye vifter På meg blir det antagelig 30m nettverkskabel (Cat 5E), veggfeste til PC-skjermen (for å ha inne i hylla), og MW2 og/eller skjermkort, i morgen Nice, nice, nice MW2 og [/og] skjermkort Ikke noe eller Det blir nok i så fall som et midlertidig skjermkort (til TG osv), som senere vil havne i en server, om jeg finner ut at jeg trenger noe bedre til hovedmaskina Veggfestet er forøvrig det billigste jeg fant Skjermkorter blir i så fall et brukt Asus Radeon HD4850 Matrix, for å erstatte GF 8400GS Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) fy søren, det var høyt =| 80 cm er sinnsvakt lite Endret 20. januar 2010 av Rudde93 Lenke til kommentar
Balli Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 jeg har 71cm benk her hjemme :S får modifisere på den hjemmelagde kontor stolen jeg da Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 jeg har 71cm benk her hjemme :Sfår modifisere på den hjemmelagde kontor stolen jeg da Jeg har 200 cm rett kontorbenk og ett gjørne.. I NEED MORE!! Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 jeg har 71cm benk her hjemme :Sfår modifisere på den hjemmelagde kontor stolen jeg da Jeg har 200 cm rett kontorbenk og ett gjørne.. I NEED MORE!! 200cm høy rett kontorbenk? :O Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 jeg har 71cm benk her hjemme :Sfår modifisere på den hjemmelagde kontor stolen jeg da Jeg har 200 cm rett kontorbenk og ett gjørne.. I NEED MORE!! 200cm høy rett kontorbenk? :O Åja, i høyde xD Nei Missforsto, tordde nesten karen hadde 71 cm bred kontorbenk xD Lenke til kommentar
Balli Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 er 2m lang og har en del på enden som er rund 80cm lang (hjørne ) så lengde har jeg men er ikke optimal høyde :/ Lenke til kommentar
pululf Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Jeg syns at høyden er god, men har alltid for lite plass i bredden... Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Ja, derfor jeg og Rudde kjøpe 3 plasser Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Er det forseint og retunere billetter? Skal flytte i April, så mulig jeg trenger pengene. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Er det forseint og retunere billetter? Skal flytte i April, så mulig jeg trenger pengene. Jada, de kan refunderes på PartyTicket. Står 'refund' ett eller annet sted. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Noen som vet hvor lenge det er mulig da? Kompisene mine kommer vell til og bli pissed, siden jeg skulle kjøre osv. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Noen som vet hvor lenge det er mulig da? Kompisene mine kommer vell til og bli pissed, siden jeg skulle kjøre osv. Fra gathering.org: Siste frist for refundering av billett vil bli annonsert senere. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Noen som vet hvor lenge det er mulig da? Kompisene mine kommer vell til og bli pissed, siden jeg skulle kjøre osv. TG > flytting. Jeg ville dratt på TG. ^^ Lenke til kommentar
Solberg2k Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Hvis vanlig TG billett er utsolgt og man velger å kjøpe Game Billett, MÅ man da bruke TG sine pcer? Mulig å drite i den å ta med egen pc? Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Tror det er sånn at du bare får bruke TG sine pcer akkurat når det er compo, og når det ikke er compo har du ikke et sted du kan sitte eller noe. Ekke helt sikker tho Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Men jeg tror du må ha inngått en avtale med The Gathering for å kunne kjøpe Pro Gamer-billett.. Som tidligere år tilbyr vi billetter både for de som drar på The Gathering for å utfolde seg kreativt, og de som vil kalle seg "pro-gamers". Begge disse billettypene krever godkjenning, og vil være tilgjengelige på partyticket.net fra torsdag 14. januar, klokken 21:00. gathering.org Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Er det forseint og retunere billetter? Skal flytte i April, så mulig jeg trenger pengene. Snakker du om pengene for billetten eller pengene du evt. kommer til å bruke på TG? Oppholdet trenger ikke koste penger, vettu. Jeg brukte >400kr ett år. Utenom skyss såklart. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Begge deler ja. Jeg skal ligge på hotell og. Men jeg tror jeg kommer til og dra uansett.. Vi får se. Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Hadde virkelig ikke trua på TG i år siden jeg ikke fikk kjøpt i starten og stod som nr 571 i den vente køa, men idag fikk jeg kjøpt bilett : D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå