Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Siden det har vært kabel-diskusjon her et par sider tilbake, spør jeg: Er det noe poeng å skaffe FTP i stedet for UTP (jeg skal uansett bestille en...)

 

Hva er så spesielt med krysset kabel?

 

siden alle andre bare maser om hvilken farge de skal ha på håret så kan jeg svare deg på spørsmålet ditt.

1. se her

2. den eneste forskjellen jeg kan finne ut er at UTP er uskjermet, mens FTP er skjermet

 

krysset kabel brukes til å koble 2 pcer opp mot hverandre, til f.eks. filoverføring

Lenke til kommentar
Siden det har vært kabel-diskusjon her et par sider tilbake, spør jeg: Er det noe poeng å skaffe FTP i stedet for UTP (jeg skal uansett bestille en...)

 

Hva er så spesielt med krysset kabel?

 

siden alle andre bare maser om hvilken farge de skal ha på håret så kan jeg svare deg på spørsmålet ditt.

1. se her

2. den eneste forskjellen jeg kan finne ut er at UTP er uskjermet, mens FTP er skjermet

 

krysset kabel brukes til å koble 2 pcer opp mot hverandre, til f.eks. filoverføring

 

Siden jeg ikke fikk noe svar her i går (da jeg egentlig skulle bestille), laget jeg like godt en egen tråd der den hører hjemme, så jeg tror jeg har kommet fram til hvilke kabel jeg kommer til å bestille.

 

Men uansett, takk for svar! :)

 

Er det noe poeng med krysset kabel om man ikke skal koble to maskiner direkte opp mot hverandre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...