Nopros Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Jeg skal hvert fall spare hår til TG, skal lage en liten tradisjon helt for meg selv Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 i do i do i do jeg har hatt grønt og rødt det er så gøøøøy .... Lenke til kommentar
Petter Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Hvis aleks sparer skal jeg spare hår har ca 4 mm atm Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Du er ikke kewl før du tar permanent. Og det med de minste krøllene som finnes, håhåhå. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 jeg hadde SYKT lyst, men fikk ikke lov av mamma Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Aww, teite mamma. Men er ikke du myndig, Petrus-Petter? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Joda er det, men det er mange år siden jeg hadde "langt" hår. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Joda er det, men det er mange år siden jeg hadde "langt" hår. Da har du et nytt prosjekt, yey. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Grønt hår hører hverken hjemme på TG eller andre steder. Ei heller rosa. Så er det sagt. Jeg tror heller ikke jeg kommer til å klippe meg før TG... Men det er jo faktisk ikke så lenge til nå, så det blir nok ikke skikkelig langt uansett. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Joda er det, men det er mange år siden jeg hadde "langt" hår. Da har du et nytt prosjekt, yey. Nei. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Joda er det, men det er mange år siden jeg hadde "langt" hår. Da har du et nytt prosjekt, yey. Nei. Fordi? Langt hår er jo digg! Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Langt hår er jo digg! Det kommer bare i veien for synet Endret 19. januar 2010 av 2B'1 Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Hehe, viss han har 4 mm no og det er omtrent 70 dagar til TG blir det ikkje mykje hår som kan vere i veien innen då, nei. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Hehe, viss han har 4 mm no og det er omtrent 70 dagar til TG blir det ikkje mykje hår som kan vere i veien innen då, nei. Nå snakket ikke jeg spesielt om han hår... Jeg snakket generelt sett Lenke til kommentar
privinius Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Hmm, jeg har ekstremt krøllete hår, så jeg får nok rette det ut dagen før TG. D: Stress å gå rundt og se ut som en sau. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Siden det har vært kabel-diskusjon her et par sider tilbake, spør jeg: Er det noe poeng å skaffe FTP i stedet for UTP (jeg skal uansett bestille en...) Hva er så spesielt med krysset kabel? siden alle andre bare maser om hvilken farge de skal ha på håret så kan jeg svare deg på spørsmålet ditt. 1. se her 2. den eneste forskjellen jeg kan finne ut er at UTP er uskjermet, mens FTP er skjermet krysset kabel brukes til å koble 2 pcer opp mot hverandre, til f.eks. filoverføring Lenke til kommentar
Petter Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Hehe, viss han har 4 mm no og det er omtrent 70 dagar til TG blir det ikkje mykje hår som kan vere i veien innen då, nei. Håret mitt vokser som faen, det er sykt, men tviler på at det blir i veien for noe tbh. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Siden det har vært kabel-diskusjon her et par sider tilbake, spør jeg: Er det noe poeng å skaffe FTP i stedet for UTP (jeg skal uansett bestille en...) Hva er så spesielt med krysset kabel? siden alle andre bare maser om hvilken farge de skal ha på håret så kan jeg svare deg på spørsmålet ditt. 1. se her 2. den eneste forskjellen jeg kan finne ut er at UTP er uskjermet, mens FTP er skjermet krysset kabel brukes til å koble 2 pcer opp mot hverandre, til f.eks. filoverføring Siden jeg ikke fikk noe svar her i går (da jeg egentlig skulle bestille), laget jeg like godt en egen tråd der den hører hjemme, så jeg tror jeg har kommet fram til hvilke kabel jeg kommer til å bestille. Men uansett, takk for svar! Er det noe poeng med krysset kabel om man ikke skal koble to maskiner direkte opp mot hverandre? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Krysset kabel er hvis du skal koble 2 maskiner sammen uten SW. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Krysset kabel er hvis du skal koble 2 maskiner sammen uten SW. Da har jeg vel så og si ingen bruk for krysset kabel Det er alltid en switch i mellom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå