Frexxia Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Om et par måneder tenker jeg Lenke til kommentar
Livergirl n_n Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Var i hvertfall ganske sent i fjor Så regner det blir det i år også. Anyway, gleder meg^^ Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Ok, ok, ok. Dilemma! Grønt hår på TG eller ikkje grønt hår på TG? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Ok, ok, ok. Dilemma! Grønt hår på TG eller ikkje grønt hår på TG? Den avgjørelsen er faktisk den minst betydningsfulle jeg tror eksisterer. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Siden det har vært kabel-diskusjon her et par sider tilbake, spør jeg: Er det noe poeng å skaffe FTP i stedet for UTP (jeg skal uansett bestille en...) Hva er så spesielt med krysset kabel? Endret 19. januar 2010 av 2B'1 Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Ok, ok, ok. Dilemma! Grønt hår på TG eller ikkje grønt hår på TG? Ikke. Ikke, ikke, ikke. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Ok, ok, ok. Dilemma! Grønt hår på TG eller ikkje grønt hår på TG? Ikke. Ikke, ikke, ikke. Jojojo, da har vi stor sannsynlighet for å vite hvem han er, men ikke omvendt! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Ok, ok, ok. Dilemma! Grønt hår på TG eller ikkje grønt hår på TG? Go for it! Så er vi to Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Jojojo, da har vi stor sannsynlighet for å vite hvem han er, men ikke omvendt! Jeg vet allerede hvem han er, og han vet hvem jeg er. Det er absolutt ingen gevinst for meg i dette. Ingen! Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Ok, ok, ok. Dilemma! Grønt hår på TG eller ikkje grønt hår på TG? Go for it! Så er vi to Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Ok, ok, ok. Dilemma! Grønt hår på TG eller ikkje grønt hår på TG? Den avgjørelsen er faktisk den minst betydningsfulle jeg tror eksisterer. Godt mogeleg, men eg spør no likevel... Ok, ok, ok. Dilemma! Grønt hår på TG eller ikkje grønt hår på TG? Ikke. Ikke, ikke, ikke. Kvifor ikkje? Ok, ok, ok. Dilemma! Grønt hår på TG eller ikkje grønt hår på TG? Ikke. Ikke, ikke, ikke. Jojojo, da har vi stor sannsynlighet for å vite hvem han er, men ikke omvendt! Godt poeng... Ok, ok, ok. Dilemma! Grønt hår på TG eller ikkje grønt hår på TG? Go for it! Så er vi to Awesome! Eg hadde grønt hår i omtrent to månader før jul ein gong, og eg må seie eg saknar det... Endret 19. januar 2010 av Breidablik Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Grønt hår er for klovner, emo-folk, gothere, techno viking-folk og kvinner i overgangsalderen som vil virke litt "craaazy". Er du blant disse, er det greit. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Ehm... *Sjekke, sjekke, sjekke* Damn... Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Har alltid hatt lyst til å ha grønt hår Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Skal på TG for første gang, hvordan er det å ta med 2 PCer? Hvis man tar med nok av strømkuer og egen switch? Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Men NoPros, ta ein annan farge, så blir vi ikkje ehilt like. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Ehm... *Sjekke, sjekke, sjekke* Damn... Mhm. Just google it. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Men NoPros, ta ein annan farge, så blir vi ikkje ehilt like. Rosa?! Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Go for it! Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 NOe sånt ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå