trash__ Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Jeg kunne sverget på at jeg nettopp så Wheelman skrive en post med ..nei, men at den forsvant etter 2 sek Ontopic: Noen som har link til en countdown? Endret 8. september 2009 av w0bni Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Ninja powers! Nei, tenkte jeg skulle skrive noe mer konstruktivt istede - trådens tema er trådens tema, offtopic vil bli fjernet. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Hmm får legge vekk et par tusen kroner til TG ser jeg... Er det mye snacks der av hardware som billige harddisker osv? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Hmm får legge vekk et par tusen kroner til TG ser jeg... Er det mye snacks der av hardware som billige harddisker osv? Sjelden mye å tjene, men bl.a. Komplett ga vekk ting for 1,8 mill i år. Gjelder å være til riktig sted til riktig tid Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Hmm får legge vekk et par tusen kroner til TG ser jeg... Er det mye snacks der av hardware som billige harddisker osv? Fikk et siberia til 400kr, som er ~200 under butikkpris - men bortsett fra det syntes jeg egentlig ikke om det var så mye billigere. Og selvfølgelig, en gratis musematte fra komplett Endret 8. september 2009 av w0bni Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Ga vekk eller solgte for xx ? :] Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Ga vekk eller solgte for xx ? :] De ga vekk. Koko! Konkurranser og greier. Jeg følger ikke med, så fikk ikke så mye som et musehjul. Men det er sant, gjelder bare å følge med og være aktiv og ikke redd for å drite seg ut. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Hvis det siste er sant, er jeg automatisk av lista. :] Men skal nok prøve å få med meg det meste av free stuff. Noen som har peiling på når Iceman lager hwrekka tråden? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Når vi får tak i han Oo Lenke til kommentar
Musty Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 jeg fikk en tskjorte fra tg08 og en battery fordi jeg hørte på radioen som ble broadcastet fra der inne i år (ja, det var i år, og jeg fikk tskjorte fra ifjor, som jeg hadde fra før), selv om jeg ikke hadde noe valg. Satt 5m fra høyttalern deres. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 jeg fikk en tskjorte fra tg08 og en battery fordi jeg hørte på radioen som ble broadcastet fra der inne i år (ja, det var i år, og jeg fikk tskjorte fra ifjor, som jeg hadde fra før), selv om jeg ikke hadde noe valg. Satt 5m fra høyttalern deres. Drittpremie da, haha. TG08-skjorte hadde du, og Battery smaker jo oppkast. Nei, gi meg heller noen gadgets uten noen som helst nytteverdi. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Hmm får legge vekk et par tusen kroner til TG ser jeg... Er det mye snacks der av hardware som billige harddisker osv? Jeg gjør som sist, legger av siste lønninga før TG. Og så sjekker jeg saldoen når jeg kommer hjem igjen fra TG. Det ender med at jeg sier stille til meg selv: "Kan ikke huske å ha brukt så mye?" Men du verden, det er verdt det. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Wow. En søtten siders TG-tråd som jeg ikke har fått med meg før nå. Jeg syns noen burde sagt ifra! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Wow. En søtten siders TG-tråd som jeg ikke har fått med meg før nå. Jeg syns noen burde sagt ifra! Det er en sytten siders TG-tråd du burde få med deg. Der, done. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Koffeinkanin are evil. The martine, fikk ikke du musematte da? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Og så sjekker jeg saldoen når jeg kommer hjem igjen fra TG. Det ender med at jeg sier stille til meg selv: "Kan ikke huske å ha brukt så mye?" Men du verden, det er verdt det. Den der har jeg hatt litt for mange søndager.. :| Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 -1? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Det er en sytten siders TG-tråd du burde få med deg. Der, done. Takk. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Der var tg tråden oppe igjen ja Må vel ta en tur ned til hamar denne påska og da Håper 2. året blir en lik opplevelse som det det første Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå