Durochris Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Aha, så det er ikke dyrere Ja, da kan jeg vel like greit bestille på nettet. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 På cat5e og cat6 er forkjellen kun at man kan dra en cat6 kabel 500-1000 meter, mot omtrent 350 meter på en cat5e. Så det er ingen åpenbare fordeler med cat6 for en vanlig bruker. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Leverer alle nettbutikker brevpost? EDIT: Samme det. Skal kjøpe nytt headset så da kan jeg like greit slenge med 10m nettverkskabel også Endret 17. januar 2010 av Durochris Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 De kablene jeg har brukt tidligere er noen år gamle, så jeg tror nok jeg må kjøpe en ny før TG. Cat5e har vært standard i ganske mange år, så du trenger høyst sannsynlig ikke å tenke på det. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Kan noen linke til en bra kabel i en norsk nettburikk som sender med brevpost? Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) komplett sender småting som kabler i brevpost til 39kr betaler du med kort. f.eks Patchkabel UTP CAT5E Grå 10m til 109kr funker utmerket. 10meter cat6 skal komplett faen ha 248kr for av cat6 er amentio billigste med disse (men sender bare i pakker): uskjermet - MICROCONNECT CAT6 UTP Cable 10M White (UTP610W) til 123kr skjermet - MICROCONNECT Cable SSTP 10M CAT6 Grey LSZH (STP610) til 138kr den skjermete har ekstra solide metalplugger og hele kabelen er skjermet mot forstyrrelser, den tåler også litt mer misbruk som bli gått på etc siden mer solid illustrasjoner av de innvendig: skjermet sstp kabel: standard utp kabel: ble litt overrasket over hvor stor forskjell det var på cat6 prisene, amentio sin cat6 + frakt som pakke er mindre enn bare kabelen hos komplett Endret 17. januar 2010 av cruzader Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Hva med denne, for den har jeg: RJ45 Category 5E Network Patch Cable Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 følger den cat5e spesifikasjonene skal den funke helt fint, har opplevd at endel at produktene fra dx er det tatt mildt sagt snarveier i designet men en kabel skal bra gjøres fke til Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Får man kjøpt på tg i tilfelle den ikke virker a? Og foresten, vil ha nytt tastatur, er det verd å vente til tg og se om komplett selger noe (de har salgsboder right?) ? Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Får man kjøpt på tg i tilfelle den ikke virker a? Og foresten, vil ha nytt tastatur, er det verd å vente til tg og se om komplett selger noe (de har salgsboder right?) ? På facebook skriver komplett at de skal ha 1337 tilbud i morgen Krysser fingrene for G35 Da blir det også en nettverkskabel Endret 17. januar 2010 av Durochris Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Komplett hadde ikkje salsbod i fjor, berre ein stand der folk kunne og sjå på ting, vere med på konkurransar osv. Datakjeden og PCutstyr (eller var det?) derimot, hadde salsboder, der ein kunne få kjøpt bla. a. TP-kabel. Endret 17. januar 2010 av Breidablik Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Det skal nevnes at boden til Komplett var meget vennlige og serviceinnstilte, de klarte faktisk å levere en ny skjerm da den gamle var ødelagt. Kudos Lenke til kommentar
Petter Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Håper de har med seg et godt utvalg av kjølere i år ( hvis det ikke blir vannkjøling da) Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 har et lite spørsmål. på Your account-Orders er det som bildet viser over, 4 forskjellige ordre nr. vil dette i praksis si at jeg har bestilt 4 forskjellige ordre, med 1 billett pr ordre? i så fall, skal jeg bare fjerne 3/4 av ordrene siden jeg bare skal ha 1 billett? Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Håper de har med seg et godt utvalg av kjølere i år ( hvis det ikke blir vannkjøling da) Blir vannkjøling på meg, ser det ut til. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Håper på det jeg også, må bare se hvordan det står til med penger osv. får vente til Februar uansett for da kommer det ny lønning Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Kjøper dere vannkjøling bare fordi det er TG? Er det så varm der inne? Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Neinei, skal kjøpe det uansett, men målet er å ha fikset det innen TG. Klarte meg fint med luftkjøling sist. Det fine med TG er at man kan ha alt av vifter gånede på full guffe uten å høre en lyd av det. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 i så fall, skal jeg bare fjerne 3/4 av ordrene siden jeg bare skal ha 1 billett?Ja, det kan du. Hvorfor har du kjøpt fire? Kjøper dere vannkjøling bare fordi det er TG? Er det så varm der inne? Nei, man kjøper det fordi man kan gjøre showoff på TG Lenke til kommentar
aklla Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Kjøper dere vannkjøling bare fordi det er TG? Er det så varm der inne? det er ganske varmt der ja, så du burde tenke på å sette inn en vifte eller to ekstra om du ikke har så alt for bra kjøling. jeg gjør det hvert år ihvertfall... plutselig fikk jeg en bilett til tg registrert på meg, noen vil tydeligvis ha meg på tg i år Endret 18. januar 2010 av aklla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå