Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde gått for 10 meter. Hvis du er riktig heldig, havner du så langt unna switchen som mulig, og da er det greit å ha litt kabel å gå på. Men på den andre siden, blir det gjerne jævlig mye krøll med en så lang TP, i hvert fall om du ikke trenger å strekke den mer enn rundt ditt eget kabinett.

 

Meh, vanskelig å være sikker på noe, med andre ord. Jeg har i hvert fall en lang, lang en, som jeg bare taper sammen i en rull hvis den er veldig mye for lang. :)

Lenke til kommentar
Når det gjelder TP-kabel i år, er det bekreftet at det blir gigabit switcher i år?

 

I tilfelle, pass på at kabelen støtter gigabit.

 

Her er det en som har spurt om det: Confirmed support for gigabit.

Ser ut som det skal fungere :D

Merkelig, det er samme tråden jeg startet for lenge siden ^^

i og med at det vil være uhorvelig mye nedlasting på TG så har i alle fall jeg tatt med meg en CAT6 kabel for å være fremtidssikret. Foreslår dere andre også tenker sånn i og med at noen her planlegger å dra på flere LAN :)

Lenke til kommentar

clasohlson/biltema fører vel ikke cat6.

mener brodern betalte rundt 180kr for en 10meter cat6 når vi stoppet på datakjeden for en på vei til lan sist.

en skjermet cat6 10meter er vel 80-120kr på nettbutikkene, så bestiller du fra en butikk som sender kabelen som brevpost blir det vel billigere enn vanlig butikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...