Durochris Skrevet 16. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) Hei Jeg får denne meldinga av PTN annen vær dag: Hi, you are the user of 2 tickets of the type The Gathering 2010 ticketthis may not be what you intend. This kind of ticket is tied to you as a person, so when you arrive all the tickets that you are the user of will be voided. If you have given one or more of the tickets that you are registered as a user of to someone else then they cannot use those tickets because you are the user. If you really do intend to use the extra ticket(s) yourself, then please ignore this message. If you intend for others to use the tickets than yourself, please have them register right away and make them the users of the tickets they are going to use. Please log in and check your ticket situation at: http://partyticket.net/account/ Hvis jeg skal bruke begge selv står det at jeg bare skal ignorere melding, men hvorfor sende så innmari mange? Endret 16. januar 2010 av Durochris Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 16. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) er litt mange ja, men er vel hver dag/annenhver dag frem til tg ser det utfor. fått endel av de selv som har gått rett i papirkurven, er sikkert mulig få slått det av på partyticket siden men ikke sett på det enda. Endret 16. januar 2010 av cruzader Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 16. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2010 ingen trenger energi på lan da ;D bruker ikke akkurat så mye energi av å røre på en mus og trykke på ett tastatur Da vet vel ikke du hvordan det er å ha lav sens på musa Det er god trening det vet du Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 16. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2010 har du søsken er du også vant med alt bråket på et lan frafør Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 16. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2010 har du søsken er du også vant med alt bråket på et lan frafør Kunne ikkje sagt det betre sjølv... Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 16. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2010 Jeg prøver igjen, jeg. Disse matbillettene, fåes de kjøpt inni skipet, eller må de forhåndsbestilles på PTN? Kjøpes på PTN. Ligger oppe nå. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 16. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2010 Termokoppen som selges, vet noen hvor stor den er? Snakker vi halvliter? Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 16. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2010 Den kaffikoppen? Den er vel ikkje større enn omtrent 3,33 liter. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 16. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2010 Så svær? Steike, får jo ikke plass til å ta den med hjem da Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 16. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2010 Ehm, lol... 0,33, så klart... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) Faen da. Betalte per nettbank for en uke siden. Skulle tro PTN hadde registrert det nå. Blargh. Endret 16. januar 2010 av Herr Tøs Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 16. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2010 Faen da. Betalte per nettbank for en uke siden. Skulle tro PTN hadde registrert det nå. Blargh. Husker jeg brukte nettbank i 06.. Tok veldig lang tid før betalinga ble registrert, så jeg måtte sende mail for å få de til å ikke kanslere billettene mine.. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 16. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2010 tok vel 4arbeidsdager når jeg betalte mine biletter i år over nettbank (sparebanken vest). Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 17. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2010 hmmm, virker som om det er mange biletter som ikke har blitt hentet/betalt/avbestilt eller noe, for i går var det over 500 ordre forran meg i køen og i skrivende stund er det BARE 406 Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 17. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2010 Skal jeg kjøpe meg 5m eller 10m TP-kabel til TG? Vil denne passe? Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 17. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Skal jeg kjøpe meg 5m eller 10m TP-kabel til TG? Vil denne passe? Bra du nevner det. Må også ha meg en kabel. Tror jeg kjøper en 10m også bare stripse den opp hvis det blir alt for lang. Dealextreme har sikkert noen fine kabler Har jo denne, den er 10m. HVa betyr alt det "RJ45 Category 5E" Endret 17. januar 2010 av Durochris Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 17. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2010 Hvis du leser kommentarene står det at det er en vanlig ethernet-kabel. Kan spare noen kroner på å kjøpe 5m kontra 10m, så lurer på om det er veldig viktig å ha 10m? På gathering.org står det jo minium 5m. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 17. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2010 Hvis du leser kommentarene står det at det er en vanlig ethernet-kabel.Kan spare noen kroner på å kjøpe 5m kontra 10m, så lurer på om det er veldig viktig å ha 10m? På gathering.org står det jo minium 5m. Jeg tenker på andre LAN enn TG og derfor kanskje like greit å kjøpe 10m Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 17. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2010 Når det gjelder TP-kabel i år, er det bekreftet at det blir gigabit switcher i år? I tilfelle, pass på at kabelen støtter gigabit. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 17. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2010 Når det gjelder TP-kabel i år, er det bekreftet at det blir gigabit switcher i år? I tilfelle, pass på at kabelen støtter gigabit. Her er det en som har spurt om det: Confirmed support for gigabit. Ser ut som det skal fungere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå