Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pffft! Matbillett schmatbillett..

 

TG-Frokost består av burger fra kantina, noe annet er bare teit! x]

:love:

 

Nei srsly, slapp mat fra kantina, noe varm mat fra kjølebaggen og kebab/pizza fra den lokale kebabsjappa/peppes skal få lov til å redde meg i år og ^_^

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke med dere, men jeg blir i hvert fall bra råtten av å bare spise trash hele uka. Og siden jeg er brødnazi, kan jeg simpelthen ikke overleve å spise brød som er mer enn én dag gammelt. Da ender jeg opp med å enten spise masse godteri som erstatning for alle måltider, eller klemme i meg de blaute burgerne fra kantina.

 

Nei, da synes jeg faktisk matbuffet høres helt fabelaktig ut. Så lenge ungene klarer å la være å søle utover alt som er, da.

Lenke til kommentar
sist levde jeg på nudler hele tg untatt siste dagen da var vi en tur på peppes, merkes godt att det ikke er så mye næring i nudler kan man si, hadde jo ikke krefter i det hele tatt xD

 

Nei, hehe. Og i tillegg sover man nesten ikke og ser knapt dagslys på flere dager, og da er det veldig ålreit å avslutte hele festen med å bære ut en shitload med ustyr. Når jeg endelig er på vei ut med det siste lasset, er det nesten så jeg bare sleper meg langs bakken fordi jeg er så tom for energi :b

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...