Petter Skrevet 15. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2010 eller bare ha et brød eller 2 som du kan lage deg frokost med ? Lenke til kommentar
Syn Skrevet 15. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2010 Det jeg gjorde var å stikke på den der butikken borti der og kjøpe nudler og shit. Ellers er det jo pommes frites, pølser, yoghurt osv i kantina Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 16. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2010 Pffft! Matbillett schmatbillett.. TG-Frokost består av burger fra kantina, noe annet er bare teit! x] Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 16. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2010 Overlever ikke 5 sånne dager på burger.. må faktisk få i seg litt sunt. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 16. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2010 Overlever ikke 5 sånne dager på burger.. må faktisk få i seg litt sunt. CCmartn' har da både boller og frokostblanding ^^ Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 16. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) Om man bommer på et måltid eller to med den billetten så har det plutselig lønt seg å kjøpe en og en. Tror jeg satser på det. Endret 16. januar 2010 av Nord-Skandinav Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 16. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) Overlever ikke 5 sånne dager på burger.. må faktisk få i seg litt sunt. CCmartn' har da både boller og frokostblanding ^^ Tviler jeg ikke på ^^ Var vel mest et sånn svar til han over mitt forrige innlegg:p Endret 16. januar 2010 av Nurk Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2010 Pffft! Matbillett schmatbillett.. TG-Frokost består av burger fra kantina, noe annet er bare teit! x] Nei srsly, slapp mat fra kantina, noe varm mat fra kjølebaggen og kebab/pizza fra den lokale kebabsjappa/peppes skal få lov til å redde meg i år og ^_^ Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 16. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2010 har mer enn en gang levd på bare hamburgere i over en uke i strekk og jeg lever enda så du overlever, men kanskje ikke så veldig sunt Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 16. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2010 Overlever ikke 5 sånne dager på burger.. må faktisk få i seg litt sunt. Blasfemi! Lies!! LIES! Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 16. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2010 Overlever ikke 5 sånne dager på burger.. må faktisk få i seg litt sunt. Egentlig overlever man fint på burgere i 5 dager, har du ikke sett supersize me? :!: Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 16. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2010 Ein overlever fint på burgarar, men å ta med eit oppskore brød og pålegg på tube er likevel ingen dum idè. Èit sunt måltid om dagen mot ingen på fem dagar merkast ganske godt. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 16. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2010 Mente ikke boksatvelig talt .. man DØR jo ikke, men kroppen har det jo ikke akkurat bra etter 5 dager med bare burger og så lite søvn, har dere ikke sett Supersize me? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2010 Jeg vet ikke med dere, men jeg blir i hvert fall bra råtten av å bare spise trash hele uka. Og siden jeg er brødnazi, kan jeg simpelthen ikke overleve å spise brød som er mer enn én dag gammelt. Da ender jeg opp med å enten spise masse godteri som erstatning for alle måltider, eller klemme i meg de blaute burgerne fra kantina. Nei, da synes jeg faktisk matbuffet høres helt fabelaktig ut. Så lenge ungene klarer å la være å søle utover alt som er, da. Lenke til kommentar
Al'x Skrevet 16. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2010 sist levde jeg på nudler hele tg untatt siste dagen da var vi en tur på peppes, merkes godt att det ikke er så mye næring i nudler kan man si, hadde jo ikke krefter i det hele tatt xD Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2010 sist levde jeg på nudler hele tg untatt siste dagen da var vi en tur på peppes, merkes godt att det ikke er så mye næring i nudler kan man si, hadde jo ikke krefter i det hele tatt xD Nei, hehe. Og i tillegg sover man nesten ikke og ser knapt dagslys på flere dager, og da er det veldig ålreit å avslutte hele festen med å bære ut en shitload med ustyr. Når jeg endelig er på vei ut med det siste lasset, er det nesten så jeg bare sleper meg langs bakken fordi jeg er så tom for energi :b Lenke til kommentar
voldddd Skrevet 16. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2010 ingen trenger energi på lan da ;D bruker ikke akkurat så mye energi av å røre på en mus og trykke på ett tastatur Lenke til kommentar
Olum Skrevet 16. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2010 Men man bruker masse energi når man skal bære alt utstyret ut når TG er ferdig. Det er så utrolig slitsomt å gjøre det når man har null energi. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 16. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. januar 2010 Jo, på TG gjør man det. All lyden, støyen osv. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 16. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2010 Jeg prøver igjen, jeg. Disse matbillettene, fåes de kjøpt inni skipet, eller må de forhåndsbestilles på PTN? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå