Petter Skrevet 13. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 Then sir, you are fuckd Neida det kommer biletter i salg igjen om ikke så lenge, billetter som har blitt refundert osv. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 13. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 Hvordan er det man velger seater på PTN? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 13. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 Partyticket.net -> Logg inn -> Your Account -> Trykk på billettnummeret -> Der det står seater trykker du "pick new seater" Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 13. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 Seatingen har ikke åpnet enda. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 13. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 For grupper på 5500 såh , men greit å fikse sånne ting nå Lenke til kommentar
voldddd Skrevet 13. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 kan godt hende det er kjedelig, men er vandt til å reise langt og lenge så de 5-6 timene på tog går greit for meg^^ bare jeg har musikk på ørene er alt ting bra ;D Kjøp Komfort-billett. Da har du tilgang på strøm. Tenkt så kjekt! Du kan rigge opp PC'n og LAN'e hele veien. haha genialt xD Lenke til kommentar
Petter Skrevet 13. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 Det gjorde jeg og en kompis for noen år siden, dog bærbare, men hadde SW og alt Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 13. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 Ta tog fra kristiansand til trondheim og Ha LAN hele veien Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 13. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 Haha! Man kan reservere 4-5 vogner og arrangere togLAN. TogLAN 2010: Kristiansand - Trondheim - Kristiansand Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 Haha, ser det for meg ^^ Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 13. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 Det er noe av det mest tullete jeg har hørt om. Problemet er at det funker Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 13. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 med forsinkelsene nå for tiden kunne jo det blitt et rimelig langt lan også, med pissepauser når strømmen ryker underveis. eneste minus er mangelen på skikelig linje underveis, har testet trådløst bredbånd oslo-bergen som ihvertfal var lite suksess. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 13. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 med forsinkelsene nå for tiden kunne jo det blitt et rimelig langt lan også, med pissepauser når strømmen ryker underveis.eneste minus er mangelen på skikelig linje underveis, har testet trådløst bredbånd oslo-bergen som ihvertfal var lite suksess. Om man bare er mange nok trenger man vel ikke internett Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 13. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 Det høyrest faktisk ut som noko som kunne vore gjennomførbart - til eit visst punkt sjølvsagt. Men tenk så koseleg! Vorspiel til TG! Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 13. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 Det har jeg faktisk tenkt på opptil flere ganger når jeg har tatt tog. Er jo ofte uttak også, så det burde være gjennomførbart om man ikke er for mange! Lenke til kommentar
pululf Skrevet 13. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 Vel, det hadde antakelig blitt VELDIG dyrt! Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 13. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 Nja, om noen uansett skal en plass så ville det ikke bli så altfor ille vel. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 13. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 er vel plenty med juice i kjøreledningene men spørs om det er lagt nok til uttakene i vognene til at det hadde holdt til lan. Lenke til kommentar
alehalse Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Tid de begjynder å selge refunderte billetter, eller er de solgt allerede ? Har noen kompiser som ikke har fått tak i xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå