Petter Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Bare vær sånn dere! ta spill jeg suger i Kan sikkert ta med en kortstokk og spille litt medlidenhets-vri åtter med deg jeg. Gjør det! Så kan vi spille om bananer! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Noe her som har en TG billett til overs? Har en kamerat som ikke har fått skaffet seg billett. PM meg, han betaler det billetten koster. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Lett! Du kan få 98% iallefall. Kanskje 99%. Hard/Expert? :o Vi må spille GH sammen en dag! Ta en pause fra MW2 ^^, Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Lett! Du kan få 98% iallefall. Kanskje 99%. Hard/Expert? :o Vi må spille GH sammen en dag! Ta en pause fra MW2 ^^, Expert! Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Nice! Spiller selv på hard Er gøy fordet, da! Noe som vil være synlig på TG Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 GH på prosjektor og bra anlegg høres skøy ut, så skøy at jeg kan bli fristet til å prøve, og feile episk hardt. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Aww, jeg drømte at jeg var på TG i dag, det var rett og slett deilig! Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Fifa? HAHA! Nei, jeg tar med X antall Gitar Hero-spill og MW2. Hvorofor er fifa så "HAHA"? Fordi jeg synes det er gørr kjedelig, og ville ikke tillatt noen å spille fotballspill på min PS3. Bra at det sikkert finnes andre som kanskje har med seg Fifa 10 da. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Fifa er ikke lov på Hw rekka. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Fifa er ikke lov på Hw rekka. Det er korrekt. Skal oppdatere førstepost i HW-rekkatråden nå. Lenke til kommentar
slett meg! Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Fifa er ikke lov på Hw rekka. Det er korrekt. Skal oppdatere førstepost i HW-rekkatråden nå. Nå ble jo hw-rekka perfekt. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Fifa er ikke lov på Hw rekka. Det er korrekt. Skal oppdatere førstepost i HW-rekkatråden nå. Det må jeg si Iceman, du gjorde det virkelig også Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 I lol'd. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) Aww, jeg drømte at jeg var på TG i dag, det var rett og slett deilig! Du kødder? Jeg også! Endret 12. januar 2010 av pululf Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Aww, jeg drømte at jeg var på TG i dag, det var rett og slett deilig! Du kødder? Jeg også! Wow, jeg drømte at dere drømte om at dere var på tg (Ironi) ^^, Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Fifa er ikke lov på Hw rekka. Jeg skal ikke sitte på HW rekka. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Fifa er ikke lov på Hw rekka. Det er korrekt. Skal oppdatere førstepost i HW-rekkatråden nå. Det må jeg si Iceman, du gjorde det virkelig også Selvfølgelig gjorde jeg det, man er da et fornuftig menneske. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Fifa er ikke lov på Hw rekka. Det er korrekt. Skal oppdatere førstepost i HW-rekkatråden nå. Elsker deg Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Fifa er ikke lov på Hw rekka. Det er korrekt. Skal oppdatere førstepost i HW-rekkatråden nå. Det må jeg si Iceman, du gjorde det virkelig også Selvfølgelig gjorde jeg det, man er da et fornuftig menneske. Jeg liker egentlig Fifa, heldigvis for deg og meg så er det best på konsoll, så da spiller jeg ikke det Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Fifa er ikke lov på Hw rekka. Det er korrekt. Skal oppdatere førstepost i HW-rekkatråden nå. Det må jeg si Iceman, du gjorde det virkelig også Selvfølgelig gjorde jeg det, man er da et fornuftig menneske. Jeg liker egentlig Fifa, heldigvis for deg og meg så er det best på konsoll, så da spiller jeg ikke det Buksevann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå