Joakim Skurk Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 Kan ikke si jeg tilhører den gruppa, Slimda. Men TG er uansett ett must. Mulig det er nostalgien som drar meg tilbake hvert bidige år. Eneste jeg har når jeg kommer hjem er mindre penger, null energi og en hel del HD-pr0n. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 Og nok kos og kjærlighet til å sitte inne frem til sommeren Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 I 2002 forsvant de visstnok på en dag. Hvor mange biletter var det da? Hadde de ikke køsystem? AWSOME! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Sameboe, du er da svært så rask til å lese innlegg før de blir redigert bort Er ganske rask ser du So I've heard Jonhe008: Drit i dem. De aner ikke hva de prater om. Endret 11. januar 2010 av Herr Tøs Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 Hvorfor forsvare at en skal dra på TG? Hvis du vil dra på TG, og du synes det er gøy trenger du ikke forsvare det ovenfor noen. Nemlig. "Jeg drar fordi jeg har lyst, din kukk." Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 Pønsjlain! Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 I 2002 forsvant de visstnok på en dag. Hvor mange biletter var det da? Hadde de ikke køsystem? AWSOME! Moar laik hadde folk ADSL at all? :/ Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg synes det skal stå på ryggen til t-shirts'a vår i år. "Jeg drar fordi jeg har lyst, din kukk." Genialt! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg synes det skal stå på ryggen til t-shirts'a vår i år. "Jeg drar fordi jeg har lyst, din kukk." Genialt! Haha, den støttes! Også konk om hvordan logoen forran skal sees ut, og deltagerne må være på HW-rekka Så har vi litt å gjøre før TG Stemme over farge også Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg synes det skal stå på ryggen til t-shirts'a vår i år. "Jeg drar fordi jeg har lyst, din kukk." Genialt! Jeg stemmer også for det. Med sitatstrek, selvsagt. Det hadde gjort meg stoltere enn en nybakt firlingmor <3 Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 Skulle til å seie det. Quotations må jo til! Men det var jo genialt! Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 Når åpner de for salg av returnerte biletter? Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Jeg stemmer også for det. Med sitatstrek, selvsagt. Det hadde gjort meg stoltere enn en nybakt firlingmor <3 Jeg ville ikke vært så stolt over å være firlingmor. Tenk å være så laus at til og med eggcella er laus. Klarer seg ikke med EN sædcelle, liksom. Endret 11. januar 2010 av LueDotten Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 Lause egg kommer til å redde verden når eldrebølgen kommer. Tenk litt på det, du. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 Det er kjent at bak alle bølger venter en ny. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg stemmer også for det. Med sitatstrek, selvsagt. Det hadde gjort meg stoltere enn en nybakt firlingmor <3 Jeg ville ikke vært så stolt over å være firlingmor. Tenk å være så laus at til og med eggccella er laus. Klarer seg ikke med EN sædcelle, liksom. Haha, enda ein genial ting som kunne stått på T-skjorta. Hey! Kva med å dekke heile T-skjorta med sitat frå forumet (av dei som deltar på TG, så klart) som sitat? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 Å fy faen jeg fikk mareritt når de spilte den for å vekke oss siste dagen i fjor Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 Det er da ingenting som er triveligere enn å bli vekket av "Banana Phone"? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 Iceman liker bananer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå