Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
: )

rakk å lese hva du skrev før du redigerte det bort, og vi er ferdige med den saken :)

+1

Sameboe, du er da svært så rask til å lese innlegg før de blir redigert bort :hmm:

Det var jeg også :tease: Jeg fikk med meg hva det sto, men har ikke peiling på hva det handler om ;)

Lenke til kommentar

I dag kom det opp i klassen data/spill/gaming og at jeg skulle på TG. Folk, spess ei jente gikk helt i 1000! "SKal du dit? Sitte der med flere tusen svette nerder og svette med bare en dusJ???????"

Jeg sa ikke en dritt, har egentlig ikke noe argument for å si i mot, tips? :p

Lenke til kommentar
I dag kom det opp i klassen data/spill/gaming og at jeg skulle på TG. Folk, spess ei jente gikk helt i 1000! "SKal du dit? Sitte der med flere tusen svette nerder og svette med bare en dusJ???????"

Det er mange dusjer der! Og ikke alle er svette ;) Og noen ser faktisk ikke så verst ut heller :)

Lenke til kommentar

"En dusj? Norges største idrettshall?"

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Hvorfor forsvare at en skal dra på TG?

Hvis du vil dra på TG, og du synes det er gøy trenger du ikke forsvare det ovenfor noen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...