Tehjoran Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 : ) rakk å lese hva du skrev før du redigerte det bort, og vi er ferdige med den saken +1 Sameboe, du er da svært så rask til å lese innlegg før de blir redigert bort Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 : ) rakk å lese hva du skrev før du redigerte det bort, og vi er ferdige med den saken +1 Sameboe, du er da svært så rask til å lese innlegg før de blir redigert bort Det var jeg også Jeg fikk med meg hva det sto, men har ikke peiling på hva det handler om Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Sameboe, du er da svært så rask til å lese innlegg før de blir redigert bort Er ganske rask ser du Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 @ 2B'1; Om du leser noen sider tilbake så forstår du Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 @ 2B'1; Om du leser noen sider tilbake så forstår du Oki, takk for infoen Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2010 Leste det jeg også. Visse ting sier seg selv, er alt jeg har å si. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Har du sangene du laget liggende på nett? Jeg har mistet de ftp://ftp.gathering.org/TG/2009/FreestyleMusic/ Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg har nylig startet en arbeidslogg for bygging av server, HTPC og TG-hylle, og vil sette pris på om noen som har TG-erfaring kan kommentere planene mine... Jeg skjønner om det kan virke rart å reklamere for et prosjekt på denne måten, men jeg vil gjerne ha kritikk fra noen som har litt peiling på hva som lønner seg Lenke til kommentar
alehalse Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Ser billettene er utsolgt nå xD Har dei nokon gong før vårte utsolgt? (Så tidlig) Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Hvert år? Det ble forøvrig utsolgt i går kveld. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2010 I 2002 forsvant de visstnok på en dag. Lenke til kommentar
Jonzki Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 I dag kom det opp i klassen data/spill/gaming og at jeg skulle på TG. Folk, spess ei jente gikk helt i 1000! "SKal du dit? Sitte der med flere tusen svette nerder og svette med bare en dusJ???????" Jeg sa ikke en dritt, har egentlig ikke noe argument for å si i mot, tips? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 I dag kom det opp i klassen data/spill/gaming og at jeg skulle på TG. Folk, spess ei jente gikk helt i 1000! "SKal du dit? Sitte der med flere tusen svette nerder og svette med bare en dusJ???????"Jeg sa ikke en dritt, har egentlig ikke noe argument for å si i mot, tips? Det er mange dusjer der! Og ikke alle er svette Og noen ser faktisk ikke så verst ut heller Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 I dag kom det opp i klassen data/spill/gaming og at jeg skulle på TG. Folk, spess ei jente gikk helt i 1000! "SKal du dit? Sitte der med flere tusen svette nerder og svette med bare en dusJ???????"Jeg sa ikke en dritt, har egentlig ikke noe argument for å si i mot, tips? "En dusj? Norges største idrettshall?" Lenke til kommentar
Jonzki Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Var ikke akkuratt dusjproblemet jeg tenkte på. Mere at jeg må forsvare at jeg skal dit. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 TG er en møtesplass for tusenvis av mennesker som brenner for samme sak. Nemlig, datamaskiner og dataspill ol. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Hvorfor forsvare at en skal dra på TG? Hvis du vil dra på TG, og du synes det er gøy trenger du ikke forsvare det ovenfor noen. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Var ikke akkuratt dusjproblemet jeg tenkte på. Mere at jeg må forsvare at jeg skal dit. Mer sosialt å være i en hall med 5000 enn på hytta med 4 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg nevner bare alle positive og sosiale sidene med å dra dit. Jammen har jeg ikke overtalt noen til å bli med og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå