Meh. Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Noen som har noen hardisker å gi bort ? Jeg har en 13 GB IDE-harddisk som piper. Det kan godt hende du kan få den :!: Ellers spør jeg om det samme, bare endrer litt... Noen som har noen SATA-harddisker å gi bort ? Om noen i det heletatt ønsker å donere noe som har med hardware å gjøre er jeg åpen for det meste... (Se Prosjekt: Rest-maskiner + Matskap og databord-hylle til TG10 Endret 10. januar 2010 av 2B'1 Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Jeg har en 13 GB IDE-harddisk som piper. Det kan godt hende du kan få den :!: Ellers takk Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Jeg har også hørt noen rykter om at det ikke er umulig å få et par ting gratis? Kan noen bekrefte/avkrefte? En ting man kan gjøre hvis man vil ha diverse ting er å bli med i konkurransene på scenen disse har spørsmål som 99% av alle som deltar har like stor sjanse for å vinne. Det deles jo også ut nøkkelbånd, drops o.l. fra stands. I tillegg fikk man Urge og Cola fra chillout i fjord Noen som har noen hardisker å gi bort ? Jeg har en 13 GB IDE-harddisk som piper. Det kan godt hende du kan få den :!: Ellers spør jeg om det samme, bare endrer litt... Noen som har noen SATA-harddisker å gi bort ? Om noen i det heletatt ønsker å donere noe som har med hardware å gjøre er jeg åpen for det meste... (Se Prosjekt: Rest-maskiner + Matskap og databord-hylle til TG10 Jeg har dessverre ingenting, men det kan være lurt å sjekk ut denne tråden med jevne mellomrom. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=289077&hl= Endret 10. januar 2010 av martin808 Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Takk for link! Jeg har ikke sett den tråden før nå EDIT: Fjernet unødvendig sitering Endret 10. januar 2010 av 2B'1 Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Det gå være den dummeste quoten, NOEN GANG! Han tok den bort. Han siterte hele posten til Mnartin808, for å kommentere linken på nederste linje Endret 10. januar 2010 av Martin HaTh Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Det gå være den dummeste quoten, NOEN GANG! Hvilken? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Det gå være den dummeste quoten, NOEN GANG! Hvilken? Den unødvendige som jeg senere fjernet, regner jeg med Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Det gå være den dummeste quoten, NOEN GANG! Hvilken? Den unødvendige som jeg senere fjernet, regner jeg med aah, no fun.. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 SHIT SHIT SHIT, det er 400 biletter igjen og jeg har ikke bestemt meg for hva jeg skal gjøre eller noe.Krise! What? Kva skal det bety? Har du ikkje billett? Lenke til kommentar
slett meg! Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 På tide å bestemme seg nå ja. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Bah, eg skal bestemme deg, eg... Du stiller deg i billettkø NUH, kjøper billett, kjem på TG og har det kjekt i ei veke! Now, how does THAT sound? Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Vel, om wheelman skal skaffe seg en billett så er det på tide å reagere! det er » Billetter: 267 Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 SHIT SHIT SHIT, det er 400 biletter igjen og jeg har ikke bestemt meg for hva jeg skal gjøre eller noe.Krise! What? Kva skal det bety? Har du ikkje billett? Han er dekket gjennom det nye forsikringsfirmaet SpecialForces når han får penger til å dekke billetten. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Ikke for å fyre opp assa..men: name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 SHIT SHIT SHIT, det er 400 biletter igjen og jeg har ikke bestemt meg for hva jeg skal gjøre eller noe.Krise! What? Kva skal det bety? Har du ikkje billett? Han er dekket gjennom det nye forsikringsfirmaet SpecialForces når han får penger til å dekke billetten. SØT Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Er det fortsatt ikke slutt med "Arne" ? O_O Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Er det fortsatt ikke slutt med "Arne" ? O_O Det er blitt litt overdrevet og idiotisk :-P Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Sist jeg var på TG var for 4 år siden, og jeg ble GANSKE lei av all den Arne ropingen, hadde kanskje trodd det har blitt slutt på det nå.... Lenke til kommentar
pululf Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Arne <3 Ble utrolig mye Arne i fjor, men det som var kult var at omtrent alle i skipet ble med. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 er det lov med lys til å dekorere plassen med på tg ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå