Demonfudge Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Hender det ikke at man lufter litt innimellom også? Synes jeg husker noe sånt, at det kom et gufs med frisk luft med jevne mellomrom. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Haha, TG blir nesten ingen spilling på meg. Lovet mamma og være hjemme litt vær eneste dag, skal også lage Pizza til hylla mi og MSg to av dagene Pluss at jeg har meldt meg som Wheelmans private rullestoldytter. Jammen skal jeg ikke være med på en kinamat-tur og. Endret 9. januar 2010 av Nopros Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 JEG VIL OGSÅ HA PIZZA! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 JEG VIL OGSÅ HA PIZZA! Skjer ikke Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 JEG VIL OGSÅ HA PIZZA! Da får du vel dra på Peppes du også da... Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 JEG VIL OGSÅ HA PIZZA! Hmmm, så lenge jeg får skaffet litt rohypnol så skal du få en liten pizza bare for deg selv Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 JEG VIL OGSÅ HA PIZZA!Skjer ikke JEG VIL OGSÅ HA PIZZA!Da får du vel dra på Peppes du også da... *hytte med neven og peke mot warnmeter* JEG VIL OGSÅ HA PIZZA! Hmmm, så lenge jeg får skaffet litt rohypnol så skal du få en liten pizza bare for deg selv Aww.. that's the spirit Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) SHIT SHIT SHIT, det er 400 biletter igjen og jeg har ikke bestemt meg for hva jeg skal gjøre eller noe. Krise! Dovito, din festløve - kom deg på MSN nå! Endret 9. januar 2010 av WheelMan Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Eg fraus meir eller mindre heile opphaldet i fjor, så eg skal ta med meg litt ekstra kle i tilfelle, men det er ikkje sååå kaldt der. Det kjem an på kvar du sit. i alle dager.. vi satt jo på samme rekke og ikke langt unna hverandre, og det eneste jeg kan huske av frysing er akkurat nå de luftet, så det var da merkelig.. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 SHIT SHIT SHIT, det er 400 biletter igjen og jeg har ikke bestemt meg for hva jeg skal gjøre eller noe.Krise! Dovito, din festløve - kom deg på MSN nå! I are online! Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Hvilket program blir foretrukket for fildeling under TG? Er det DC++ som blir mest brukt? Gler meg som en unge nå Endret 9. januar 2010 av Tablespoon Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Nå har jeg kjøpt en billett for en kamerat, og hvorfor i alledager er jeg fortsatt i shopen? Lenke til kommentar
MjusicForLife Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Ja, hvorfor er jeg i shopen? Fristen gikk ut den 29.des! .. Får alle direkte tilgang nå? Derfor billetene gikk så fort plutselig? Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Hvilket program blir foretrukket for fildeling under TG? Er det DC++ som blir mest brukt? Gler meg som en unge nå Jeg bruker ApexDC++ etter at Dc++ klikket 3 eller 4 ganger på en dag på TG i fjor. *snip* Ja, hvorfor er jeg i shopen? Fristen gikk ut den 29.des! .. Får alle direkte tilgang nå? Derfor billetene gikk så fort plutselig? Alle har tilgang til shoppen nå ja. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Hva kommer dere til å gjøre på TG? Jeg vil i alle fall bli med på en kreativ compo i år... Fyrer opp ett xPresso-ark, fikser og trikser med Thinking Particles, lager noe flott, og vinner ...håper jeg. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Selv så kommer jeg til å fly mye rundt, forhåpentligvis få med meg et par gode foredrag, noen kompoer og møte flere folk fra forumet og ta inn tg-luften mens jeg er der Tviler på at jeg kommer til å spille utrolig mye. Det er ikke noe synes jeg. men noe blir det vel ^^ Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Når får man PTN kort? Bestilte for et par dager siden, kan det komme neste uke, eller må jeg vente til mars? Lenke til kommentar
aGal Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Skal nok laste ned litt stuff. Spille og kose meg med folk jeg stort sett bare ser på TG. Spiller musikk så folk får brukt øra sine litt Martin HaTh: PTN kort kommer som regel noen uker før TG Endret 9. januar 2010 av aGal Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Noen som har noen hardisker å gi bort ? Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Jeg har også hørt noen rykter om at det ikke er umulig å få et par ting gratis? Kan noen bekrefte/avkrefte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå