Nopros Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg skal ta med et par luftrensere fra Nille hvert fall Må jeg velge ett member card, selv om jeg kjøpte to PTN kort i shopen? Member_card_pic..bmp Lenke til kommentar
Olum Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 La oss heller snakke om hvor kult det er at de lukter oppkast rundt alle søplecontainerne på TG, hurra! Kameraten min spøy blod i en av de søppelcontainerne i midtgangen XD Lenke til kommentar
pululf Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Æsj... Hvorfor det egentlig? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Han hadde sikkert spist for mye ostepop. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 gjør det noe om man har to biletter registrert på samme person ? bare lurer da jeg skal dit med 5 andre så jeg kjøpte 1 ekstra plass på deling til oss(13.3cm ekstra ) da vi sleit virkelig i fjord med å holde oss inennfor plassen våres (5cm her og 5cm der) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Spyr man blod av ostepop? What? Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Det kjem an på kor mykje du får i deg... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Han hadde sikkert spist for mye ostepop. Det var det jeg visste, ostepop er djevelens verk. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Han hadde sikkert spist for mye ostepop. Det var det jeg visste, ostepop er djevelens verk. Ostepop er godt! <3 Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Ostepop er godt, men får fingrene til å lukte fis i dagevis etterpå. En kineser jeg kjenner spiser det med pinner. Gud, de er så smarte de asiatene, altså. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Haha, ostepop med pinnar? Ikkje dumt! Lenke til kommentar
pululf Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Haha, så smart! Vi kan jo begynne å spise dem med gafler. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 lurer på om det går å spise ostepop med saus øse Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Det går vel fint, men det er vel også slikt som fører til blodspy. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Har alltid spist ostepop med gaffel jeg. Trodde det var ganske normalt. Enten det eller så heller jeg det i meg rett fra posen. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) JA, bare hold det unna fingrene. EDIT: Har dere smakt Kiwi's First price ostepop? Endret 9. januar 2010 av pululf Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 First price ostepop er DIGG! Lenke til kommentar
Berga Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Da var billetten bestilt Men hvordan er temperaturen der egentlig? Hvor mye klær bør jeg ha med meg? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Er ikke så kaldt inni selve skipet, 20 grader kanskje. Gulvet er litt kaldt, though. Du kan fint sitte med tskjorte. Utenfor skipet varierer jo, men ta med deg vanlig med utetøy Endret 9. januar 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Eg fraus meir eller mindre heile opphaldet i fjor, så eg skal ta med meg litt ekstra kle i tilfelle, men det er ikkje sååå kaldt der. Det kjem an på kvar du sit. Endret 9. januar 2010 av Breidablik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå