Tehjoran Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Da er biletter kjøpt, kjøpte også for en kamerat, trykket på 2 stk. PTN cards og 2 billetter, ikke noe utover det jeg skal gjøre? Bump? Sett kameraten din som user. Han må være registrert på partyticket. How to? Gå på "Your account" også ligger 2 billetter der, så trykker du billett nr så kommer du inn på "billetten" også trykker du "pick new user" Endret 8. januar 2010 av TehJøran Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 Men er det ingen som gidder å utdype litt mer om hvordan dere får hyllene deres til å bli virkelig stødige? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 Bygge av gode materialer og lage den solid Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 Lage den tung om solid og ikke spare på plank, skruer og lim Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 Ok Faren min er snekker, så skal nok få fikset det.. Men er sykt redd for at hylla skal kollapse og alt mulig! Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg har fått bestillt biletter til meg å mannen Første gang på tg! Gleder meg sånn! Nå kom bare spørsmålet om hvordan vi skal få hylla med oss nedover, med tanke på at vi ikke har noe tilgang til bil (foreløpig) Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 HeHe, du får spørre svigers da Men å ta med pc,skjerm,bag og en hylle på tog kan vel bli litt stress. Men sikkert noen som klarer det. Bare ha noen fiffige løsninger på transport. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 hehe ja, svigers er dessverre ikke noe glad for at vi bruker pengene på det, så foreløpig tør vi rett å slett ikke spørre om bil Så både jeg å kjæresten (+ kompis ) er veldig forberedt på å flatpakke alt å ta med på toget Lenke til kommentar
pululf Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Å ta med på tog går helt greit, togene pleier å ha laste-vogner der man kan oppbevare slikt Endret 9. januar 2010 av pululf Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 så bra da! Å til anledningen bestillte jeg meg en ny pc igår. Første gang på mange år jeg skal få meg stasjonær, og i tilegg skal jeg bygge den selv! *stolt* Lenke til kommentar
MjusicForLife Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 Rudde, du klager på alt, og virker sur.. Husker vi spurte deg om noe, og du tok bare som en selvfølge at vi forsto, måten du skriver på, "Jeg er bedre enn alle andre", klaging og syting, spydighet. Det er ikke uten grunn at mange har sagt det, du bør ta en titt på hvordan du skriver her inne Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 Rudde, du klager på alt, og virker sur.. Husker vi spurte deg om noe, og du tok bare som en selvfølge at vi forsto, måten du skriver på, "Jeg er bedre enn alle andre", klaging og syting, spydighet. Det er ikke uten grunn at mange har sagt det, du bør ta en titt på hvordan du skriver her inne Men nå driter vi i det! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 Nok om Rudde, mer om TG. Lenke til kommentar
MjusicForLife Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 Må få lov å si noe jeg også Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 Må få lov å si noe jeg også Men det er flere sider siden vi la saken på hylla, så da er det ikke så farlig. Lenke til kommentar
MjusicForLife Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Må få lov å si noe jeg også Men det er flere sider siden vi la saken på hylla, så da er det ikke så farlig. Jepp, men har ikke vært her på 2 dager (?) så jeg leste nettopp gjennom det. Og bare på forrige side begynte han å klage igjen, så det er egentlig ikke flere sider siden. Endret 9. januar 2010 av MjusicForLife Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 Poenget er at det er ingen vits i å dra krangelen ut i det uendelige. Det er greit å ta opp problemer hvis man plages av noe, men jo før man blir ferdig med det, jo bedre. La oss heller snakke om hvor kult det er at de lukter oppkast rundt alle søplecontainerne på TG, hurra! Lenke til kommentar
MjusicForLife Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 Hørtes deilig ut.. Lenke til kommentar
Hakkebakk Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 eg e me må nok oppgradere PCen da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå