Breidablik Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Koooz! Forresten, om ein har problem med at folk tar seg betre plass enn dei skal og at du mister litt av plassen din, ta med hylle! Det er vel faktisk umogeleg å få mindre plass enn ein skal dersom hylla er 80cm brei. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Eller snylte dusj hjemme hos Nopros Haha, sure Veeel... Kor stort hus har du, nopros? Har vel en plass til fire i kjelleren fem hvis dere er tøser nok. Det blir en lang kø da Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Har to dusjer, går to i hver Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Da var biletten betalt. Fikk en Ordrekonfirmasjons Epost nå nettop. Sånn Ca hvor lenge tar det før biletten kommer på Epost? EDIT: Glem det. Fant ut av det. Endret 8. januar 2010 av Tablespoon Lenke til kommentar
voldddd Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 etter en laaaaang diskusjon med foreldra mine så ble det TG på meg ;D Så nå er biletten betalt og nå gjenstår det å skaffe penger til mat osv Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) etter en laaaaang diskusjon med foreldra mine så ble det TG på meg ;D Så nå er biletten betalt og nå gjenstår det å skaffe penger til mat osv Nice! Har du funnet ut hvem du skal sitte med, eller hvilke rad? Endret 8. januar 2010 av 2B'1 Lenke til kommentar
voldddd Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 etter en laaaaang diskusjon med foreldra mine så ble det TG på meg ;D Så nå er biletten betalt og nå gjenstår det å skaffe penger til mat osv Nice! Har du funnet ut hvem du skal sitte med, eller hvilke rad? nei ikke enda kan hende det blir HW rekka vi får se ;D Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Da blir det uansett TG på meg Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) etter en laaaaang diskusjon med foreldra mine så ble det TG på meg ;D Så nå er biletten betalt og nå gjenstår det å skaffe penger til mat osv Nice! Har du funnet ut hvem du skal sitte med, eller hvilke rad? nei ikke enda kan hende det blir HW rekka vi får se ;D Om du blir med på hw-rekka kanskje Nopros lar deg være med på hylla vår(?) Eller blir det kanskje litt mange med 10 stk på hylla Nopros? EDIT: Da blir det uansett TG på meg Flott! Endret 8. januar 2010 av 2B'1 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Da er biletter kjøpt, kjøpte også for en kamerat, trykket på 2 stk. PTN cards og 2 billetter, ikke noe utover det jeg skal gjøre? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Da er biletter kjøpt, kjøpte også for en kamerat, trykket på 2 stk. PTN cards og 2 billetter, ikke noe utover det jeg skal gjøre? Jeg skal ha en pitteliten bestikkelse Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Er det no grense for hvor høy hylla kan være? tenkte å lage en hylle på ca 1m Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Da er biletter kjøpt, kjøpte også for en kamerat, trykket på 2 stk. PTN cards og 2 billetter, ikke noe utover det jeg skal gjøre? Jeg skal ha en pitteliten bestikkelse En stk. agurk? Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Er det no grense for hvor høy hylla kan være? tenkte å lage en hylle på ca 1m Hylla kan vere så høg du vil, så lenge den er stabil. Om den ikkje er det må den takast ned. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Er det no grense for hvor høy hylla kan være? tenkte å lage en hylle på ca 1m 1m skal nok gå bra om den blir stødig Min er på 1,3, står støtt som et fjell. Blir en som er litt lavere i år tenker jeg. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 og hvordan får dere hylla så stødig? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Da er biletter kjøpt, kjøpte også for en kamerat, trykket på 2 stk. PTN cards og 2 billetter, ikke noe utover det jeg skal gjøre? Bump? Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Da er biletter kjøpt, kjøpte også for en kamerat, trykket på 2 stk. PTN cards og 2 billetter, ikke noe utover det jeg skal gjøre? Bump? Sett kameraten din som user. Han må være registrert på partyticket. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 og hvordan får dere hylla så stødig? Tjaa... Bruk godt/sterkt materiale, skru ting skikkeleg saman, fest på ei bakplate... Umm... Ja, noko sånnt. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Da er biletter kjøpt, kjøpte også for en kamerat, trykket på 2 stk. PTN cards og 2 billetter, ikke noe utover det jeg skal gjøre? Bump? Sett kameraten din som user. Han må være registrert på partyticket. How to? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå