WheelMan Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 ----------------------- ^ THE LINE OF CHANGE ^ Nuh, hvem gleder seg til TG? /gaule Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Oh Indeed! Sagt noe om hvilken energidrikk som liksom er der i år? Lenke til kommentar
aGal Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Dagens latter får jeg av å lese denne tråden.. Folk syter for bagateller, er det ikke det ene så er det noe annent! Hva med å forby negative folk på TG? Eller kanskje kjøre en innesperret sak ala "crew". Nederst i hallen for negative folk, kjøre egene regler så de kan sitte å grine for seg selv :!: WheelMan: Gleder meg som en unge på fem som står klar til å ta i mot en gigantisk softis! Endret 8. januar 2010 av aGal Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 I DOOOO! *GAULE TILBAKE* Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg gleder meg MAX!!11!!!!1!!!!11 Lenke til kommentar
Dezu.l Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Dernel: Nei ikke deg men en anna viss person.. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Vi gikk i demonstasjonstog for å få fjærnet momsen fra biletten og vi må fortsette og betale slik prisen hadde vært med moms? What a win?! Om du mener vi ikke fikk noe ut av demonstrasjonstoget, kan du vel egentlig bare holde deg hjemme. Hadde vi ikke fått omgjort Skatt Østs krav om å betale tilbakevirkendemoms på bilettene solgt de siste to-tre årene, hadde vi ikke hatt noe TG å dratt til i år. Jeg kan fint leve med å betale 850kr. for billettene. Det er billigere enn de fleste festivalene og det er litt samme greia. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Vi gikk i demonstasjonstog for å få fjærnet momsen fra biletten og vi må fortsette og betale slik prisen hadde vært med moms? What a win?! Om du mener vi ikke fikk noe ut av demonstrasjonstoget, kan du vel egentlig bare holde deg hjemme. Hadde vi ikke fått omgjort Skatt Østs krav om å betale tilbakevirkendemoms på bilettene solgt de siste to-tre årene, hadde vi ikke hatt noe TG å dratt til i år. Jeg kan fint leve med å betale 850kr. for billettene. Det er billigere enn de fleste festivalene og det er litt samme greia. En kan jo se litt på hvor lite 825,- egentlig er. skulle en feks. dratt på tur til et annet sted hadde det kostet langt mer. Vil tro at for 825,- ville en fått to overnattinger på et hotell her i Norge. Sist jeg sov på hotell var det på et helt ok hotell i Karlstad, i sommerferien. Jeg måtte ut med ca. 900 svenske. 825,- for 5 dager med morro er ikke mye, ihvertfall ikke i min mening. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg er helt enig. Det aller meste av skikkelig morsomme ting, koster mer enn TG. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 JA men når man kjøper noe annet får man ikke 80x120cm og være på uten privatliv og dine mest verdifulle ting tilgjengelig for alle. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 JA men når man kjøper noe annet får man ikke 80x120cm og være på uten privatliv og dine mest verdifulle ting tilgjengelig for alle. Here we go again. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 JA men når man kjøper noe annet får man ikke 80x120cm og være på uten privatliv og dine mest verdifulle ting tilgjengelig for alle. Det er et valg du tar. Du kan eventuelt komme med realistiske forslag til hvordan det kan forbedres. Men hvis du ikke gjør det, foreslår jeg heller at du SLUTTER MED DEN JÆVLA SUTRINGA. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 JA men når man kjøper noe annet får man ikke 80x120cm og være på uten privatliv og dine mest verdifulle ting tilgjengelig for alle. Det er et valg du tar. Du kan eventuelt komme med realistiske forslag til hvordan det kan forbedres. Men hvis du ikke gjør det, foreslår jeg heller at du SLUTTER MED DEN JÆVLA SUTRINGA. Dere som dro det opp, jeg sa hvorfor jeg mente det, hvis du ikke liker "sytinga" mi kan du vel gi faen i å kommentere den? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 ----------------------- ^ THE LINE OF CHANGE ^ Nuh, hvem gleder seg til TG? /gaule Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 JA men når man kjøper noe annet får man ikke 80x120cm og være på uten privatliv og dine mest verdifulle ting tilgjengelig for alle. Nei, du får et hotellrom i et par dager, med en liten skrivepult og trådløst nett. Eventuelt billett til en festival, der du får teltplass.. Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Slutt med denne sytingen! Jeg er veldig fornøyd med og ikke betale mere enn 850. de fleste hotteler for en natt med frokost koster litt over 1000 kroner. Og vi er der i 5 dager. selv om vi bare har 80*60cm så har du alt det sosialet. Skal vi se, Når du er på en festival så er du litt overalt og sitter eller står og koser deg. Det er ikke store forskjellen. Treffe folk og kose deg!!! Så slutt og klag. Og om dere skal sitte og si gifaen til hverandre og klage på hver minste ting så sier jeg ikke noe annet enn BLI HJEMME. Der har du vell raskt nett,privatliv,mat,dusj med varmt vann osv..... Ruben Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 JA men når man kjøper noe annet får man ikke 80x120cm og være på uten privatliv og dine mest verdifulle ting tilgjengelig for alle. Privatliv? Drar du på TG for å være alene? Lag låsbart skap, problem solved. =) --- Lenke til kommentar
slett meg! Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Han har det alt. Endret 8. januar 2010 av als Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Han har det alt. Og den skal ombygges iår, og tror jeg skal lakken men vet ikke hvilket motiv enda. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Eller snylte dusj hjemme hos Nopros Haha, sure Veeel... Kor stort hus har du, nopros? Har vel en plass til fire i kjelleren fem hvis dere er tøser nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå