Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det mulig? (beklager om jeg tar feil)

 

Rudde, du er en missfornøyd person som klager over nesten alt, er ikke dusjene og dassene på TG gode nok for deg, hold deg hjemme. Og jeg kan tippe at størrelsen på plassen man får er fordi man må ha nok plasser til ALLE som er der inne! og pluss litt "space" sånn at man kan bevege seg rundt om i skipet. Billett prisene er nok sånn de er sånn at de kan få råd til alt de har.. hva hadde dere syntes om billetter på en pris rundt 100kr men tiårets verste TG EVER! Slutt å grin og lev med det, dere kan ikke få noe bedre! om ikke.. Dra på DreamHack!

 

Nå vil jeg helst at vi skal slutte å diskutere, klage og krangle! la oss være venner og diskuter vennlige ting om The Gathering 2010!!

 

Nesten alt? Du kom med 2 eksempler, og jeg klager på vannet i dusjene ikke dusjene i seg selv og det er nok dass køene jeg er missfornøyd med, no stress og sette opp utedo for de som må ved utgangen. Vi gikk i demonstasjonstog for å få fjærnet momsen fra biletten og vi må fortsette og betale slik prisen hadde vært med moms? What a win?! Jeg sa jeg hadde 1,5 plass på TG også spør folk hvorfor og jeg svarer hvorfor? Hva faen er problemet? La meg ha 1,5 plass da hva faen er problemet?

Lenke til kommentar
Nå ble jeg oppgitt her... Ene kompisen min har kjøpt 5 plasser på TG for seg selv for å få strøm nok til anlegget sitt.. IQ er en ting som ikke eksisterer i hodet hans.

 

Hva er galt med det om han bruker så mye strøm? :-P

Herregud. Gidder du ikke lese det folk skriver? Det samme som at du har 1,5 plass. Noen står uten billett, færre folk på TG.

Lenke til kommentar
Samboe, si meg hvor dere skal sitte pls. Jeg skal sette meg lengst unna dere :)

Heldigvis skal ikke han sitte med oss (takk Gud for det) Han er rett og slett den største idioten jeg kjenner :)

 

Sier at jeg er n00b fordi jeg er firsttimer (han var der ifjor, det er hans eneste LAN sålangt) Nei, han får leve sitt eget liv :)

Lenke til kommentar
Burde vært forbudt å kjøpe mer enn 1 billett til seg selv.

Burde vært forbudt med annlegg.

Burde vært forbudt med bannere.

 

sukk...

 

Åja, slik at folk må finne på personer som ikke finnes eller kjøpe en bilett til seg selv og en til moren sin?

 

Burde derimot være forbudt og tegne på andre, teipe dem fast, flytte på dem mens de sover.

Lenke til kommentar

Jeg har ett par nøtter dere må hjelpe meg å knekke.

En av kompisene mine klarer ikke å bestemme seg om han skal på TG, noen tips til hva jeg kan si for å motivere han?

 

En annen fyr spør hele tiden hvorfor jeg skal reise helt til Hamar bare for å spille. Forslag?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...