Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

The Gathering 2010-tråden

Anbefalte innlegg

Herregud rudde. Sjekk holdning. Det er aldri godt nok, og du klager faenmeg på alt. Hysj på deg. Har du kritikk å komme med, send det på mail til rette ansvarlig.

Enig med deg Herr Brun. Klager over dårlig plass, dårlig dusj, dårlig dass... Allikevel så skal han på TG, har fjorårets logo som avatar og er nesten bare aktiv i denne tråden... Where is the logic?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg sier mine meninger ofc. Er det ikke lov å ytre sine meninger om ting ang. TG i denne tråden, åja det var det jo.

Dine meninger oppfattes som syting av alle andre, deal with it!

Nei egentlig ikke, bare fordi noen i TG tråden oppfatter det slik betyr det ikke at alle andre gjør det?

Lenke til kommentar
Jeg sier mine meninger ofc. Er det ikke lov å ytre sine meninger om ting ang. TG i denne tråden, åja det var det jo.

Dine meninger oppfattes som syting av alle andre, deal with it!

Nei egentlig ikke, bare fordi noen i TG tråden oppfatter det slik betyr det ikke at alle andre gjør det?

Oh god... Dine meninger om TG anses som syting da! Var det bedre?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg har stusset over det samme Rudde, du klager på så og si alt, og likevel skal du på TG..

Hvis de tingene du klager over er så farlige for deg så holder du deg hjemme, da kan du dusje i varmt vann, sove uten støy, ha bedre plass og det er gratis.

Lenke til kommentar

Uansett er 20% av mine innlegg i LAN-parties altså flere tråder en denne og 80% andre plasser i forumet ^^ Så ikke kom med så idiotiske utsagn.

Tør jeg spørre hva i all himmelens navn det har med saken å gjøre?

Og når dine meninger er "TG er fælt, de er teite, de konspirerer mot oss under 18 (!!!!), det er så liten plass, det er så jævla dyrt", og ingenting annet, så er det ingen som er interessert i å hørte det. Kanskje TG-folka er det, derfor anbefaler jeg å sende mail med konstruktiv kritikk. Det skaper BARE dårlig stemning å skrive det her, så vær så snill, slutt med det.

Lenke til kommentar

Det jeg har klaget på er dusjer og doer noe de kunne forbedret med pengene eller kuttet dem ut.

Når det gjelder mitt syn på plass så ser jeg ikke det som noe problem, jeg kjøper meg 1,5 plass og dere syter på at jeg kjøper over én plass, så la meg kjøpe 1,5 plass istdefor at jeg kommenterer dårlig plass.

Også husker jeg ikke å ha kommentert noe annet?

Jo forresten at de ikke godtok nettbank uten en "vent" funksjon, men det var jo idiotisk å.

Endret av Rudde93
Lenke til kommentar
Det jeg har klaget på er dusjer og doer noe de kunne forbedret med pengene eller kuttet dem ut.

Når det gjelder mitt syn på plass så ser jeg ikke det som noe problem, jeg kjøper meg 1,5 plass og dere syter på at jeg kjøper over én plass, så la meg kjøpe 1,5 plass istdefor at jeg kommenterer dårlig plass.

Jo forresten at de ikke godtok nettbank uten en "vent" funksjon, men det var jo idiotisk å.

Hva mener du med at de ikke godtok nettbank uten en "vent"-funksjon?

Lenke til kommentar

du kan jo betale for bedre dusjer/varmtvanns-beholdere.

blir kanskje dyrt, men du syntes kanskje det er verdt det?

men, kutte ut doer og toaletter?

hvor i all verden skal jeg drite og dusje da?

kanskje jeg kan komme på plassen din å gjøre fra meg...

det er hotelle i nærheten, legg deg inn der hvis du ikke er fornøyd med dusjene og doene

Lenke til kommentar

Ja, kunne vært en idé og lage en smørbrødliste med løsningsforslag.

En vent funkjson vil si at man kunne fryse plassen sin i køen slik at man slipper og gå inn i den på nytt fordi du skal overføre via nettbank og plutselig gikk køen litt raskere en du hadde beregnet og du må gå inn i køen igjen fordi du kom frem, istede kunne du fryst plassen din til over nyttår og fortsatt på den plassen frem mot PTN shoppen.

Lenke til kommentar
Enig i at plassen er veldig liten. Da jeg var der sist (TG06) hadde jeg en 19" skjerm og et nokså lite kabinett. Da hadde jeg egentlig minimalt med plass, så i år gruer jeg meg litt da jeg har en 32" og et kabinett som er nesten dobbelt så stort (Corsair 800D).. Så lurer på hvordan det skal gå. :p

Hadde du hylle sist? Har du med hylle i år?

Lenke til kommentar
Enig i at plassen er veldig liten. Da jeg var der sist (TG06) hadde jeg en 19" skjerm og et nokså lite kabinett. Da hadde jeg egentlig minimalt med plass, så i år gruer jeg meg litt da jeg har en 32" og et kabinett som er nesten dobbelt så stort (Corsair 800D).. Så lurer på hvordan det skal gå. :p

Hadde du hylle sist? Har du med hylle i år?

Niks.. Skulle kanskje ha bygget meg en, men det jo teit at man må bygge seg hyller for å få skikkelig plass. Skal ta og høre med noen om jeg får låne en 24" eller noe, så jeg får litt bedre plass. ^^

Lenke til kommentar

Er det mulig? (beklager om jeg tar feil)

Rudde, du er en missfornøyd person som klager over nesten alt, er ikke dusjene og dassene på TG gode nok for deg, hold deg hjemme. Og jeg kan tippe at størrelsen på plassen man får er fordi man må ha nok plasser til ALLE som er der inne! og pluss litt "space" sånn at man kan bevege seg rundt om i skipet. Billett prisene er nok sånn de er sånn at de kan få råd til alt de har.. hva hadde dere syntes om billetter på en pris rundt 100kr men tiårets verste TG EVER! Slutt å grin og lev med det, dere kan ikke få noe bedre! om ikke.. Dra på DreamHack!

Nå vil jeg helst at vi skal slutte å diskutere, klage og krangle! la oss være venner og diskuter vennlige ting om The Gathering 2010!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...