Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fler en meg som skal sette opp webcams , forrige gang jeg var det fikk noen på rekka mi frastjelt en razermus og en ekstern hhd, han hadde skrevet ned serialnummeret så det var bare å gå rundt og sjekke alle pcene til man så samme merke for å så spørre pent om man kan få se serealnummeret.

Vi fant begge deler helt nederst i hallen, en fjortis som spillte cs hadde tatt den. Han sa ikke ett ord, bare så ned på tastaturet.

Lenke til kommentar
Fler en meg som skal sette opp webcams , forrige gang jeg var det fikk noen på rekka mi frastjelt en razermus og en ekstern hhd, han hadde skrevet ned serialnummeret så det var bare å gå rundt og sjekke alle pcene til man så samme merke for å så spørre pent om man kan få se serealnummeret.

Vi fant begge deler helt nederst i hallen, en fjortis som spillte cs hadde tatt den. Han sa ikke ett ord, bare så ned på tastaturet.

håper du sa fra til crew om han.

Lenke til kommentar

haha, han fyren ble mega eid, tenker meg at han var ganske flau. God ide forresten å notere ned alle serial numrene. Planen min er å lage en lås, ligner på gapestokk, bare istedenfor hender og hoder som skal låses så låser man bare ledninga, så har man en liten hengelås på enden, og låser hele greia fast i pallene. Se bildet:

rita_gapestokk.jpg

 

Noen som skjønte hva jeg mente?

Lenke til kommentar

Det er mulig at jeg tar en tur innom TG i år, hvis jeg bare finner noen jeg kjenner som jeg kan dra sammen med (litt sturslig å dra alene..). Hva er deres personlige erfaring fra TG? Står det opp til forventningene?

 

 

Jo, og, hvordan får dere med dere alt dere skal ha med hvis dere ikke kan kjøre selv? Stapper alt oppi et par bagger?

Endret av Wuvahef
Lenke til kommentar
Det er mulig at jeg tar en tur innom TG i år, hvis jeg bare finner noen jeg kjenner som jeg kan dra sammen med (litt sturslig å dra alene..). Hva er deres personlige erfaring fra TG? Står det opp til forventningene?

 

Eg reiste dit første gong i år, då reiste eg åleine, men det var heilt fantastisk! Til neste år kjem eg igjen saman med nokre kompisar, og eg kan ikkje sjå for meg at det blir noko anna enn heilt fantastisk då heller. Og, ja, det lever så absolutt opp til forventningane!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Og 2 uker på favoritt stede mitt skjer bare i 2010 påska. :hmm:

 

Men nok om det alle som skal på TG må kose seg der og da.

Endret av Slettet-1nDPpQXNWW
Lenke til kommentar
Eg reiste dit første gong i år, då reiste eg åleine, men det var heilt fantastisk! Til neste år kjem eg igjen saman med nokre kompisar, og eg kan ikkje sjå for meg at det blir noko anna enn heilt fantastisk då heller. Og, ja, det lever så absolutt opp til forventningane!

Sweet =) Jeg får en assistent til til neste år, så da har jeg fire og kan forhåpentligvis ta meg litt flere pauser, kortere skift og har da også litt bedre tid til å besøke HW-rekken.

 

Takk til alle som holdt ut med meg som fløy og snyltet på stoler, snop, brus og som gadd å prate til meg når jeg fløy forbi :love:

Lenke til kommentar
Det er mulig at jeg tar en tur innom TG i år, hvis jeg bare finner noen jeg kjenner som jeg kan dra sammen med (litt sturslig å dra alene..). Hva er deres personlige erfaring fra TG? Står det opp til forventningene?

 

Jo, og, hvordan får dere med dere alt dere skal ha med hvis dere ikke kan kjøre selv? Stapper alt oppi et par bagger?

Min erfaring med TG er at det er flott; hyggelige folk og fem flotte dager med lite søvn, dårlig mat og mye støy. Men det er sjarmen med TG. Har vært deltager hvert år siden 2001 og crew siden 2008 og kommer ikke til å slutte med det første. I år tok jeg toget etter at min mor kom med følgende uttalelse: «Nå er du faen meg så gammel at du kan komme deg opp på TG sjøl!» Pakket alt i en trillekoffert og tok toget med en kamerat xD Men skal nevnes at jeg bare har med laptop og muligens en ekstern skjerm til neste år.

 

Jeg har kommet i prat med et par som har dratt oppover til TG alene og som har blitt kjent med folk der oppe og ikke angret i det hele tatt. Men jeg har også kommet i prat med folk som har kommet på TG og dratt etter noen dager fordi de ikke likte seg der. Hvordan man opplever TG er veldig individuelt. Men den generelle oppfattningen er at de fleste elsker det, dog er det en som var på HW-rekken i år som ikke drar oppover til neste år fordi han kjedet seg.

 

<3

Klikk her og tag deg selv og andre du vet var på TG (A)

post-120628-1252389133_thumb.jpg

 

Jeg har aldri sett noen spise sjokolade så fort som deg MSg

Aww, jeg overlevde jo på sjokoladen jeg stjal fra dere :ph34r:

Endret av MSg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...