Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

The Gathering 2010-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikser plasser gjennom å velge en seater, men det er ikke tilgjenglig enda :)

Noen som kan være så snill å ta seg tid til å svare :)

En rekke spørsmål

-Jeg har betalt og ser nå på orderen, der står det grand total = 0. Hva betyr det ?

-Jeg kjøpte billetter for meg og to venner altså tre billetter, jeg har fått min egen billett som "printable", men på de to andre står det No User og de er ikke "printable", hva skal jeg gjøre for å få de "printable" ? PS: De to andre jeg har kjøpt for har ikke konto på Partyticket.

-Hva er "Party fee" , "Ticketing fee" og "Reason" på ticketen ?

Takk for svar

Endret av Verbalo
Lenke til kommentar
En rekke spørsmål

-Jeg har betalt og ser nå på orderen, der står det grand total = 0. Hva betyr det ?

-Jeg kjøpte billetter for meg og to venner altså tre billetter, jeg har fått min egen billett som "printable", men på de to andre står det No User og de er ikke "printable", hva skal jeg gjøre for å få de "printable" ? PS: De to andre jeg har kjøpt for har ikke konto på Partyticket.

Takk for svar :)

De to andre som skal være med må registrere seg på PTN og så må¨du velge dem som user.

Endret av martin808
Lenke til kommentar
Faen. Håper jeg får penger i morgen. Jeg hadde ikke beregna å komme fram til shopen i dag. Og var det ikke 100 timer?

Det forsvant 700 stykk fra køa i dag på et par timer. weird

ikke så veldig rart når jeg sjekker mail-boksen...

Thu, Jan 7, 2010 at 6:59 PM

subject TG10: Your access to the shop expires in 43.5 hours

Hi, your access to the TG10 shop is expiring 43.5 hours from now.

You have until 09-01-2010 14:30:27 CET to visit the shop and complete your order:

http://partyticket.net/tg10/checkout/

48 minutter senere:

Thu, Jan 7, 2010 at 7:47 PM

subject TG10: Your access to the shop has expired

Hi, your access to the TG10 shop has expired.

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Takk for svar

I fjor lå momssaken tungt over KANDU. De økte derfor prisene på billetter slik at moms var inkludert. Når det viste seg at vi likevel slapp å betale moms, ble det bestemt at pengene skulle brukes for å lage et enda bedre arrangement. Det var f.eks. snakk om bedre switcher. I år ønsket de sikkert ikke å senke prisene, så det holder heller den samme prisen som i fjor og kaller det "party fee". Det er ekstra penger de får, som de bruker på å gjøre TG ekstra fett.

"Ticketing fee" er billettavgiften som går til PTN for at de administrerer kjøpet av billett.

Lenke til kommentar

Takk for svar

I fjor lå momssaken tungt over KANDU. De økte derfor prisene på billetter slik at moms var inkludert. Når det viste seg at vi likevel slapp å betale moms, ble det bestemt at pengene skulle brukes for å lage et enda bedre arrangement. Det var f.eks. snakk om bedre switcher. I år ønsket de sikkert ikke å senke prisene, så det holder heller den samme prisen som i fjor og kaller det "party fee". Det er ekstra penger de får, som de bruker på å gjøre TG ekstra fett.

"Ticketing fee" er billettavgiften som går til PTN for at de administrerer kjøpet av billett.

Hadde vært awsome med billigere biletter, fordi vi får ikke stor plass og elendige dusj'er do'er og sovemurligheter.

Lenke til kommentar
Hadde vært awsome med billigere biletter, fordi vi får ikke stor plass og elendige dusj'er do'er og sovemurligheter.

Du finner neppe noen haller i Norge med bedre dusjer og doer ettersom Vikingskipet brukes hvert år av internasjonale arrengement i skøyter, noe som gjør at de har visse krav til dusjer og garderober der ;)

Lenke til kommentar

Du finner neppe noen haller i Norge med bedre dusjer og doer ettersom Vikingskipet brukes hvert år av internasjonale arrengement i skøyter, noe som gjør at de har visse krav til dusjer og garderober der ;)

Da finnes ikke gymsalen til skolen våres da?

Lenke til kommentar

Da finnes ikke gymsalen til skolen våres da?

Det gjør den nok, men den er nok mye mindre enn Vikingskipet. Hadde gymsalen på skolen din vært like mye brukt, hadde nok dere også merket det på dusj og do fasilitetene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Dusjene på TG er ikke så ille som dere skal ha det til, og de gjør jobben sin. Jeg blir rein, og da er jeg fornøyd.

Har aldri vært borti kaldt vann heller, har somregel vært mer enn varmt nok.

Lenke til kommentar
Dusjene på TG er ikke så ille som dere skal ha det til, og de gjør jobben sin. Jeg blir rein, og da er jeg fornøyd.

Har aldri vært borti kaldt vann heller, har somregel vært mer enn varmt nok.

Er jo det jeg sier! Pågrunn av skøytestevner så må dusjene holde en viss standard! Og disse holder godt på varmtvannet, da er igrunn jeg også fornøyd. For jeg hater virkelig å dusje i kaldt vann!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...