Rudde Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Var vel 5 Gbit i fjor? Tippe 7-10 i år? Da håper vi på 10 Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 i år blir det vell gigabit ut fra bordswitcher til pc'ene? - i motsettning til 100mbit som i fjor? Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Er det sikkert? Dei sa vel berre kanskje? Eller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Er det sikkert? Dei sa vel berre kanskje? Eller? Er enda ikke 100% bekreftet Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 De skulle vel bruke fjorårets "moms" på bedre switcher i år. Selv om vi ikke betaler moms på billettene i år, er de like dyre. De bare kaller det party fee istedet. Jeg synes det egentlig er greit, om det resulterer i et bedre arrangement. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Så sant TG blir like bra som tidligere år, vil jeg si billettprisen er vel verdt det. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Tror ikke jeg får billett :O ligger som nummer 831 i køen, å det var 2091 billetter igjen. Plutselig forsvant 500 billetter, nå er det bare 1591 igjen... håper det er systemfeil : / EDIT: Kom heller ikke lengre frem i køen etter billettraset EDIT 2:Glem det, gikk ned til 300 i køen Endret 7. januar 2010 av Verbalo Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) står som 117 jeg. Skal kjøpe 2 billetter til 2 kamerater øøøøh, og det var jeg i shopen? jeg ble nr 117 for noen minutter siden.. og nå er jeg i shoppen..? xD Endret 7. januar 2010 av TehJøran Lenke til kommentar
pululf Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Du får sikkert billett. Oppdateringen på hvor mange biletter som er igjen er sikkert bare litt treig. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Det forklarer hvordan jeg gikk fra å vere 298 til adgang, men jeg har bare 72 timer på å kjøpe bilett.. og hva er "Your handle or IRC nick (eg. Marvel)" Endret 7. januar 2010 av nikolai-n Lenke til kommentar
pululf Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Hva du vil kalle deg. Skrev Pululf, jeg. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 kjører forumniick jeg og da.. jeg skal kjøpe bilett for 2, når setter jeg inn navn til han andre? etter jeg har fullført betaling? Lenke til kommentar
aGal Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 kjører forumniick jeg og da.. jeg skal kjøpe bilett for 2, når setter jeg inn navn til han andre? etter jeg har fullført betaling? Du kan velge han som bruker av biletten rett etter at det er betalt, eller senere.. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) kjører forumniick jeg og da.. jeg skal kjøpe bilett for 2, når setter jeg inn navn til han andre? etter jeg har fullført betaling? Du kan velge han som bruker av biletten rett etter at det er betalt, eller senere.. Samme med ptn kortet? Og just in case, mulig å endre gruppe? senere altså Endret 7. januar 2010 av nikolai-n Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Stilte meg i kø når jeg kom hjem fra skolen idag, var da nr.1082 elns. Plutselig var jeg nr. 500 å noe, og nå er jeg plutselig i shopen. EDIT: Nå som jeg er i shopen, betyr det att jeg har 1 reservert bilett? Endret 7. januar 2010 av Tablespoon Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Når du har kommet til shopen kan du kjøpe opptil 5 billetter. Billetten reserveres ikke automatisk, du må inn på PTN å kjøpe den/de. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 nei, du kan bestille maks 5 erller noe Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 En rekke spørsmål -Jeg har betalt og ser nå på orderen, der står det grand total = 0. Hva betyr det ? -Jeg kjøpte billetter for meg og to venner altså tre billetter, jeg har fått min egen billett som "printable", men på de to andre står det No User og de er ikke "printable", hva skal jeg gjøre for å få de "printable" ? PS: De to andre jeg har kjøpt for har ikke konto på Partyticket. -Hva er "Party fee" , "Ticketing fee" og "Reason" på ticketen ? Takk for svar Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Om det er noen som står i en helvetes lang kø og er redde for ikke komme inn så gir jeg gledelig bort min ting..om det går an og bytte e-mail. Er ferdig i kø men har bare tre kroner på kortet så... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå