Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Hva er den største hubben som pleier å være? Tenker da min share.

 

I fjor starta den på 0 GB men den gikk gradevis oppover og tror den havnet på 150 GB til slutt.

 

Var vel 10Gb?

 

Jeg er ikke sikker, jeg var nødt til å forlate den hubben etter et par dager.

Jeg ble for populær på den, og fikk et drøss meldinger om at jeg måtte åpne flere slots.

Ikke at det hadde vært noe vits, jeg makset 200Mbit ut konstant (2x100Mbit bordlinker teamet sammen)

 

Det er det som er synd å med å ligge på top 10 på sharestørrelse, alle skal laste ned fra deg.

Lenke til kommentar

Jeg lager en egen TG10-mappe. Laster ned masse shit der og sorterer når jeg kommer hjem. Luker sikkert bort 30-40% når jeg faktisk rydder opp i det. I fjor kræsjet den eksterne harddisken min før jeg fikk tittet gjennom hva jeg faktisk hadde fått ned av warez på den :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Jeg lager en egen TG10-mappe. Laster ned masse shit der og sorterer når jeg kommer hjem. Luker sikkert bort 30-40% når jeg faktisk rydder opp i det.

 

Samme gjør jeg, alt ligger blandet på en egen disk.

Så tar jeg jobben med å sortere dritten når jeg har kommet meg hjem og sovet ut..

Lenke til kommentar
I fjor starta den på 0 GB men den gikk gradevis oppover og tror den havnet på 150 GB til slutt.
Var en stund oppe på 100 GB, men ble satt ned igjen.

 

Det er vel en eller annen exclusive hub som ligger på 1TB også om jeg ikke husker feil.
Yes, det stemmer. Var vel en på HW-rekka som driftet den i fjor.

 

Jeg lager en egen TG10-mappe. Laster ned masse shit der og sorterer når jeg kommer hjem. Luker sikkert bort 30-40% når jeg faktisk rydder opp i det. I fjor kræsjet den eksterne harddisken min før jeg fikk tittet gjennom hva jeg faktisk hadde fått ned av warez på den :(
Samme her. Ga opp på Tg08 å laste ned systematisk :p

 

Noen som vet om det har kommet ut et seatmap for hvordan salen ser ut i 2010? Og noen som vet når seating starter?
Seatmap er ikkeoffisielt ute. Seating begynner vanligvis en-to måneder før påske.
Lenke til kommentar
Det er vel en eller annen exclusive hub som ligger på 1TB også om jeg ikke husker feil.
Yes, det stemmer. Var vel en på HW-rekka som driftet den i fjor.

 

Da husket jeg rett. Jeg tror også at jeg kom meg inn på den i løpet av de siste dagene. Satt også på HW-huben selv om jeg ikke satt på rekka. H4xx0r :ph34r:

Lenke til kommentar

Jeg er totalt noob når det kommer til DC... Må man kople seg opp mot en hub for å dele? Må dette gjøres manuelt (altså med nettverkskabler)? Jeg håper jeg kan få hjelp fra noen smarte folk på rekka når jeg skal få det til å funke :p Har nettop fått ny 1TB ekstern harddisk, må jo få brukt den :p

Lenke til kommentar
Hva er den største hubben som pleier å være? Tenker da min share.

 

I fjor starta den på 0 GB men den gikk gradevis oppover og tror den havnet på 150 GB til slutt.

 

Var vel 10Gb?

 

Jeg er ikke sikker, jeg var nødt til å forlate den hubben etter et par dager.

Jeg ble for populær på den, og fikk et drøss meldinger om at jeg måtte åpne flere slots.

Ikke at det hadde vært noe vits, jeg makset 200Mbit ut konstant (2x100Mbit bordlinker teamet sammen)

 

Det er det som er synd å med å ligge på top 10 på sharestørrelse, alle skal laste ned fra deg.

 

Nope, hakk 2 etter 0 GB var 10 GB

Lenke til kommentar
Jeg er totalt noob når det kommer til DC... Må man kople seg opp mot en hub for å dele? Må dette gjøres manuelt (altså med nettverkskabler)? Jeg håper jeg kan få hjelp fra noen smarte folk på rekka når jeg skal få det til å funke :p Har nettop fått ny 1TB ekstern harddisk, må jo få brukt den :p

 

Man må være på en hub, ja. Adressene til de forskjellige hubene vil garantert bli lagt ut her. Man trenger ikke koble opp noen fler nettverkskabler enn den du allerede bruker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...