Jonzki Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 #372 i køa nå Man har 72timer/3døgn på å betale biletten, right? Og hvilke betalingsmuligheter har man? mener jeg hadde VISA, mastercard og bankoverføring (sikkert fler) Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Bankoverføring = nettbank ? Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 #372 i køa nå Man har 72timer/3døgn på å betale biletten, right? Og hvilke betalingsmuligheter har man? de har økt til rundt 100 timer ett sted... 96. Dei 24 frå før nyttår + tre nye døgn. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 ser forresten at det var 3 døgn til å betale biletten han spurte om, det aner jeg ikke noe om... Lenke til kommentar
Olum Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Må jeg liksom hashe alle filene jeg skal dele på tg ? og er det ikke noe sånn at man må laste opp like mye som man laster ned elns ? De må hashes opp ja. Du trenger ikke dele like mye som du laster ned, men det er mange huber som har krav på f.eks. 10/100GB. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 10GB er vel det vanlegaste, og det kan vel alle laste opp? Det var bla.a. minimumsgrense på 10GB på HW-hubben i fjor. Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Spørsmålet har sikker blitt spurt 1000 ganger før i denne tråden, men siden fristen snart går ut på å bestille biletter må jeg bare spørre. Hvordan vet jeg om jeg kandu medlem? Jeg var på tg i fjord om det har noe å si? Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Medlemsskapet varer vel berre eit år, trur eg, men det er berre å velje "vanlig TG-billett inkl. KANDU-medlemsskap", så melder du deg inn automatisk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Hvorfor trenger du å vite om du er KANDU medlem? Det har jo ikke noe å si for hvilken billett du velger, siden velger man den billigste blir man automatisk medlem av KANDU for et nytt år. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Spørsmålet har sikker blitt spurt 1000 ganger før i denne tråden, men siden fristen snart går ut på å bestille biletter må jeg bare spørre. Hvordan vet jeg om jeg kandu medlem? Jeg var på tg i fjord om det har noe å si? ta biletten som er med KANDU-medlemskap. om du er medlem eller ikke har ingenting å si, det er gratis å melde seg inn. bestill den billigste, som ikke er foreigner-bilett, den til ~800 eller noe Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Spørsmålet har sikker blitt spurt 1000 ganger før i denne tråden, men siden fristen snart går ut på å bestille biletter må jeg bare spørre. Hvordan vet jeg om jeg kandu medlem? Jeg var på tg i fjord om det har noe å si? ta biletten som er med KANDU-medlemskap. om du er medlem eller ikke har ingenting å si, det er gratis å melde seg inn. bestill den billigste, som ikke er foreigner-bilett, den til ~800 eller noe Egentlig koster det vel 50 kr... http://www.kandu.no/bli-medlem/ Lenke til kommentar
aklla Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Spørsmålet har sikker blitt spurt 1000 ganger før i denne tråden, men siden fristen snart går ut på å bestille biletter må jeg bare spørre. Hvordan vet jeg om jeg kandu medlem? Jeg var på tg i fjord om det har noe å si? ta biletten som er med KANDU-medlemskap. om du er medlem eller ikke har ingenting å si, det er gratis å melde seg inn. bestill den billigste, som ikke er foreigner-bilett, den til ~800 eller noe Egentlig koster det vel 50 kr... http://www.kandu.no/bli-medlem/ inkludert i prisen ~ gratis men, trodde uansett det var gratis å melde seg inn... Lenke til kommentar
Balli Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 trur jeg kommer til å møte opp på tg med tre nye interne 2tb hdd'r skal ha MANGE filmer / spill i år Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Hah, ditto! I år skal jeg stille forberedt, med alle mine 8TB+ ferdig hashet. Skal ikke begynne på det den første dagen, slik som i fjor ^^ Endret 7. januar 2010 av SvennAndre Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Pen share SvennAndre Tror det blir 1-2 TB her, depends hvor mye jeg sletter. Men tror jeg skal kjøpe meg 1TB disk før TG Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Hva er den største hubben som pleier å være? Tenker da min share. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Hva er den største hubben som pleier å være? Tenker da min share. I fjor starta den på 0 GB men den gikk gradevis oppover og tror den havnet på 150 GB til slutt. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Det er vel en eller annen exclusive hub som ligger på 1TB også om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå