Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

The Gathering 2010-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er det mulig og kjøpe sånn PTN-billet etter man har kjøpt billetene ? eller må jeg da kjøpe dem når jeg skal inn på tg ? og er det mye mer stress elns?

PTN-kort er ikke en billett, med mindre du har et kort registrert på deg og en billett registrert på deg. Først da funker PTN-kortet som en billett. Du kjøper deg PTN-kort på forhånd, og får det i posten før du reiser på TG. Det er veldig kjekt, men det er også mange som skriver ut billetten i tillegg, for sikkerhetsskyld.

Dette med fildeling, går det over "mine nettverksteder" eller settes det opp DC server (lenge siden jeg brukte DC++, link til guide someone)? : P

Settes opp i selve DC-programmet, og har null og niks med "mine nettverkssteder" å gjøre ^^

Guide.

Lenke til kommentar
Men hvordan får jeg bestilt sånn PTN-kort ? Det var en anna som bestilte billet for meg og vetke om han kjøpte sånn kort også (om det er mulig der da) Hørte at man kunne kjøpe den på tg for 35 kr også.. men jeg ville likt og ha den før.

Da må du jo spørre vedkommende om han har bestilt kort til deg eller ikke, da. Selv jeg kan ikke svare på det.

Hvis du vil ha PTN-kort, bør du absolutt bestille på forhånd. Det er ikke spesielt vanskelig, du bare kjøper det på samme måte som når du kjøper en billett. Men det er ikke noe å stresse med ennå, så du kan like gjerne vente til køen er ferdig.

Lenke til kommentar
Dette med fildeling, går det over "mine nettverksteder" eller settes det opp DC server (lenge siden jeg brukte DC++, link til guide someone)? : P

Settes opp i selve DC-programmet, og har null og niks med "mine nettverkssteder" å gjøre ^^

Guide.

Det jeg tenker på er når folk sier deler filer her på forumet, snakker folk å dele filer via mine nettverksteder eller bruke DC? husker jeg var på AuLan i Trondheim ble det satt opp DC server (4-5 år siden). Dog lest at dette ikke er "lov" fra TG crewet

Lenke til kommentar
Ett spørsmål til :)

Har sett at en del folk har prata på å hasje fila sine elns ? for å få delt dem? og noe med dc++. kan noen vennligst forklare meg hvordan man gjør dette og hva som er meninga med det og sånn :) ?

Rundt TG-tider er det alltid masse folk som lurer på hvordan man bruker DC (meg selv inkludert. Eneste gangen i året jeg bruker det er under TG og jeg trenger litt hjelp hver gang :roll:). Du får garantert svar på det da. Er ikke noe vits i å stresse med det enda med mindre du har flere TB du skal hashe opp.

Lenke til kommentar
Hmm... :hmm: Kanksje jeg, må skaffe meg XP eller 7 da... (Som om jeg ikke har nok av ting å bruke penger på...)

Jeg tenkte mest på den lovlige metoden... :p

Jeg skal ha Windows 7, selv om jeg får gratis begge to lovlig :fun:

Xp er bortkasta penger og lagd for gammel hw. har du noe fra 2007 og oppover er det ikkenoe problem.

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
Ett spørsmål til :)

Har sett at en del folk har prata på å hasje fila sine elns ? for å få delt dem? og noe med dc++. kan noen vennligst forklare meg hvordan man gjør dette og hva som er meninga med det og sånn :) ?

Rundt TG-tider er det alltid masse folk som lurer på hvordan man bruker DC (meg selv inkludert. Eneste gangen i året jeg bruker det er under TG og jeg trenger litt hjelp hver gang :roll:). Du får garantert svar på det da. Er ikke noe vits i å stresse med det enda med mindre du har flere TB du skal hashe opp.

Når man snakker om å hashe? er dette når man velger filer som skal deles og den "loading" kommer opp? bare lurer : )

Lenke til kommentar
Hmm... :hmm: Kanksje jeg, må skaffe meg XP eller 7 da... (Som om jeg ikke har nok av ting å bruke penger på...)

Jeg tenkte mest på den lovlige metoden... :p

Jeg skal ha Windows 7, selv om jeg får gratis begge to lovlig :fun:

Xp er bortkasta penger og lagd for gammel hw. har du noe fra 2007 og oppover er det ikkenoe problem.

Nå har jo jeg ganske gammel hw foreløpig da... (Faktisk fra 2007 når jeg tenker meg om) Om jeg får skaffa meg en SSD om ikke alt for lenge, skal jeg nok spandere på meg Windows 7, men foreløpig venter jeg på ny PSU ;)

Lenke til kommentar
Når man snakker om å hashe? er dette når man velger filer som skal deles og den "loading" kommer opp? bare lurer : )

Oui.

Da var DC satt opp, på passive tho, får ikke åpne porter på serveren av fattern :/ han hoster servere for jobben osv.

Gleder meg til TG! :F:F:

Først året!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...