TheMartine Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Håper folk har med seg all dritten sin og deler den, for nå vil jeg ha nye spill og filmer Jeg skal dele dritten min, jeg. Skal dele Transport Tycoon, StarCraft, Quake 1 og 2, Theme Hospital, Serious Sam, Diablo 2, masse Windows-spill. Ah, det blir himmelen det, tenker jeg. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg skal hvert fall ha med hjemmelagd pizza to av dagene, friste forumfolket Diablo! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Håper folk har med seg all dritten sin og deler den, for nå vil jeg ha nye spill og filmer Jeg tar med min filserver. Satser på å dele ca. 3-4Tb Er det nok? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Mer enn jeg har plass til, kanskje jeg må investere i en ny ekstern harddisk i år og ^^ Lenke til kommentar
pululf Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Håper folk har med seg all dritten sin og deler den, for nå vil jeg ha nye spill og filmer Jeg har allerede hashet mine 200 GB med spill, filmer, serier og programmer Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Eg må ha Windows 7 RTM før TG uansett, så formatering vil finne stad ein gong ganske snart, vil eg tru... Og så klart skal dritten min delast! Kvar minste bit! I dobbel forstand! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Hmm, bør kanskje begynne å hashe opp filene mine på DC jeg også nå. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg får den nye PC'en til uka i posten Gratulerer! Kan jeg få se hvordan hw det er snakk om? Håper folk har med seg all dritten sin og deler den, for nå vil jeg ha nye spill og filmer Jeg skal dele dritten min, jeg. Skal dele Transport Tycoon, StarCraft, Quake 1 og 2, Theme Hospital, Serious Sam, Diablo 2, masse Windows-spill. Ah, det blir himmelen det, tenker jeg. Er det en Diablo 2-versjon som funker på Vista? Jeg skulle låne Diablo 2 av en kompis en gang, men dessverre funka det ikke på Vista Jeg skal hvert fall ha med hjemmelagd pizza to av dagene, friste forumfolket Nok til oss som skal ha hylle sammen? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Nok til oss som skal ha hylle sammen? Sure Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Er det en Diablo 2-versjon som funker på Vista? Jeg skulle låne Diablo 2 av en kompis en gang, men dessverre funka det ikke på Vista Det aner jeg ikke, har XP, jeg. Har Diablo 2 både som crack og et par kjøpte utgaver, men det er jo såpass gammelt at jeg har min tvil om at det funker på Vista, altså. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Nok til oss som skal ha hylle sammen? Sure Very nice Får den som betaler deg 200 kroner middag hjemme hos deg hver dag Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Nok til oss som skal ha hylle sammen? Sure Wee Er det en Diablo 2-versjon som funker på Vista? Jeg skulle låne Diablo 2 av en kompis en gang, men dessverre funka det ikke på Vista Det aner jeg ikke, har XP, jeg. Har Diablo 2 både som crack og et par kjøpte utgaver, men det er jo såpass gammelt at jeg har min tvil om at det funker på Vista, altså. Hmm... Kanksje jeg, må skaffe meg XP eller 7 da... (Som om jeg ikke har nok av ting å bruke penger på...) Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Kanskje Sameboe Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Kanskje Sameboe Eller betaler deg 100, så eter jeg middag hos dere to dager... For to dager med ordentelig mat har jeg bare godt av Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Hmm... Kanksje jeg, må skaffe meg XP eller 7 da... (Som om jeg ikke har nok av ting å bruke penger på...) Som om XP er vanskelig å få tak i gratis. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Hmm... Kanksje jeg, må skaffe meg XP eller 7 da... (Som om jeg ikke har nok av ting å bruke penger på...) Jeg skal ha Windows 7, selv om jeg får gratis begge to lovlig Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Hmm... Kanksje jeg, må skaffe meg XP eller 7 da... (Som om jeg ikke har nok av ting å bruke penger på...) Som om XP er vanskelig å få tak i gratis. Jeg tenkte mest på den lovlige metoden... Hmm... Kanksje jeg, må skaffe meg XP eller 7 da... (Som om jeg ikke har nok av ting å bruke penger på...) Jeg skal ha Windows 7, selv om jeg får gratis begge to lovlig How? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Hmm... Kanksje jeg, må skaffe meg XP eller 7 da... (Som om jeg ikke har nok av ting å bruke penger på...) Jeg skal ha Windows 7, selv om jeg får gratis begge to lovlig How? Har en venn som jobber med IT som skaffer oss det Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Kanskje Sameboe Eller betaler deg 100, så eter jeg middag hos dere to dager... For to dager med ordentelig mat har jeg bare godt av Du får godsnakke med foreldrene mine så lager de mat til deg gratis, så kan jeg få 100-lappen :!: Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Kanskje Sameboe Eller betaler deg 100, så eter jeg middag hos dere to dager... For to dager med ordentelig mat har jeg bare godt av Du får godsnakke med foreldrene mine så lager de mat til deg gratis, så kan jeg få 100-lappen :!: Da tar jeg heller gratis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå