Gjest Slettet+312 Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Merk: "nesten alle" Vel, vi vet dessuten at eneste grunnen du drar med kjæresten din er så jeg har noe å tafse på. Alt for deg Begynner så vidt å glede meg til TG nå. Har planlagt hylle og skal invistere i ny stol, harddisker ++ ^^, Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Går det ann å droppe seater å bare bli plassert en random plass ? Jeg og en kompis skal, men ingen anelse om hvor vi skal sitte HW-rekka! Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Går det ann å droppe seater å bare bli plassert en random plass ? Jeg og en kompis skal, men ingen anelse om hvor vi skal sitte HW-rekka! Er det greit at kompisen min ikke er her på forumet da ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Går det ann å droppe seater å bare bli plassert en random plass ? Jeg og en kompis skal, men ingen anelse om hvor vi skal sitte HW-rekka! Er det greit at kompisen min ikke er her på forumet da ? Helt greit Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Jaada, det går så fint så ^^ Bare koslig med nykomlinger, skal ikke se bort ifra at han får seg en konto her under oppholdet heller Lenke til kommentar
aklla Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Går det ann å droppe seater å bare bli plassert en random plass ? Jeg og en kompis skal, men ingen anelse om hvor vi skal sitte nei, jeg tviler sterkt på det... uansett, skal dere sitte sammen er det en fordel å velge plass sammen, om dere ikke velger sete vil dere kanskje bli plassert på de plassene som er igjen. da er det ingen garanti for at de er i nærheten av hverandre, det er veldig stor sjanse for at dere da kommer ganske langt unna hverandre evt. på HW-rekka. så ikke det svaret Endret 6. januar 2010 av aklla Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Du må velge plass. Punktum. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Bare ikke sitt så nærme scenen, med mindre du har lyst på hørselsskader. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Bare ikke sitt så nærme scenen, med mindre du har lyst på hørselsskader. ...eller fryse ihjel. Fytti heite helvete så kaldt det er på de øverste radene. Lenke til kommentar
MjusicForLife Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Bare ikke sitt så nærme scenen, med mindre du har lyst på hørselsskader. ...eller fryse ihjel. Fytti heite helvete så kaldt det er på de øverste radene. Trodde det var sykt varmt i hele hallen :O På grunn av alle de svette nerdene og maskinene Lenke til kommentar
pululf Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Er det? Jeg har sittet ganske langt bak begge gangene jeg har vært der. Der bak er jo helt utrolig varmt til tider... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Bare ikke sitt så nærme scenen, med mindre du har lyst på hørselsskader. ...eller fryse ihjel. Fytti heite helvete så kaldt det er på de øverste radene. Trodde det var sykt varmt i hele hallen :O På grunn av alle de svette nerdene og maskinene de lufter ut vet du... sånn at pcene og folka i midten ikke blir for varme Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Bare ikke sitt så nærme scenen, med mindre du har lyst på hørselsskader. ...eller fryse ihjel. Fytti heite helvete så kaldt det er på de øverste radene. Tok poenget, melder meg på HW da, når jeg har kjøpt billetter, hvis jeg får tak i. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg fryser alltid på TG, jeg. Eller, kanskje ikke når jeg sitter øverst på tribunen, eller de gangen jeg får kapret den ene dusjen som har regulerbar varme. Mmmm. Men alltid ellers. Hvilket minner meg på at jeg må kjøpe ny sovepose, og ikke fra !¤#@¤!# Sparkjøp eller Europris denne gangen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Merk: "nesten alle" Vel, vi vet dessuten at eneste grunnen du drar med kjæresten din er så jeg har noe å tafse på. Alt for deg Begynner så vidt å glede meg til TG nå. Har planlagt hylle og skal invistere i ny stol, harddisker ++ ^^, Ny stol skal jeg også ha meg, og må vel ha noen nye disker også tenker jeg.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg får den nye PC'en til uka i posten Lenke til kommentar
pululf Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Good for youuuu Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg skal også ha ny pc til TG, det skal bli så digg. Har ikke oppgradert en damn shit på fire-fem år nå. Venter bare på at PS skal få inn litt greier på lager igjen. Var i hvert fall helt håpløst før nyttår. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Good for youuuu Yes, endelig får jeg brukt det nye tastaturet, også kan jeg spille hva jeg vil Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Håper folk har med seg all dritten sin og deler den, for nå vil jeg ha nye spill og filmer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå