Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke for å spamme denne såkalte "Banner-diskusjonen", med dette off-topic spørsmålet, men jeg står i kø på partyticket med ca 1010 foran meg og det er 2300 billetter igjen. Er det noen sjanse for at jeg kommer med ? :innocent:

jepp, jeg vil si ca 50/50...

husk at det er mange i kø som er usikre på om de skal ha, eller flere i en gruppe som står i kø.

bare antagelser fra min side altså.

Lenke til kommentar

Ok, jeg bestilte for meg og et par andre og i all forvirringen og lykkerusen valgte jeg The Gathering 2010 ticket (non KANDU-members). Først nå i ettertid, etter litt lesing ser jeg at jeg kanskje heller burde valgt MED KANDU, siden det er billigere, og det ikke ser ut som om det har noen negative sider.

Tar jeg feil?

Lenke til kommentar
Ok, jeg bestilte for meg og et par andre og i all forvirringen og lykkerusen valgte jeg The Gathering 2010 ticket (non KANDU-members). Først nå i ettertid, etter litt lesing ser jeg at jeg kanskje heller burde valgt MED KANDU, siden det er billigere, og det ikke ser ut som om det har noen negative sider.

Tar jeg feil?

Stemmer det, overhodet ingen grunn til å kjøpe uten medlemsskap. Med mindre du er prinsipielt imot Kandu, men det er du sannsynligvis ikke i og med at du drar på TG. :roll: Du får et blad i posten bare, og billigere billett.

Endret av I.A.G.
Lenke til kommentar
Ok, jeg bestilte for meg og et par andre og i all forvirringen og lykkerusen valgte jeg The Gathering 2010 ticket (non KANDU-members). Først nå i ettertid, etter litt lesing ser jeg at jeg kanskje heller burde valgt MED KANDU, siden det er billigere, og det ikke ser ut som om det har noen negative sider.

Tar jeg feil?

Stemmer det, overhodet ingen grunn til å kjøpe uten medlemsskap. Med mindre du er prinsipielt imot Kandu, men det er du sannsynligvis ikke i og med at du drar på TG. :roll: Du får et blad i posten bare, og billigere billett.

Ok.

Da begynte køventingen på nytt, litt over 1000, men blir nok ferdig om ikke lenge.

Det skulle vel ikke være et problem å anulere bilettene jeg nå har kjøpt, for så å kjøpe nye?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...