Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+312
Ikke nødvendigvis, nesten alle pene damer der oppe er der fordi typen villa ha de med. Og de spiller sims..

 

Noen av de jentene drar med typen også :p

Jeg tror ikke jeg er ikke butt ugly i det minste, og jeg dro med kjæresten min:P (ikke spiller jeg sims heller)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Ikke nødvendigvis, nesten alle pene damer der oppe er der fordi typen villa ha de med. Og de spiller sims..

 

Noen av de jentene drar med typen også :p

Jeg tror ikke jeg er ikke butt ugly i det minste, og jeg dro med kjæresten min:P (ikke spiller jeg sims heller)

 

Merk: "nesten alle" :wee:

 

Vel, vi vet dessuten at eneste grunnen du drar med kjæresten din er så jeg har noe å tafse på.

:fun:

Lenke til kommentar

Ehr...banner er da ok. Vi har jo det på HW-rekka. Pluss en shitload med lys og lyd og egne t-skjorter. Er ikke det markeringsbehov, så vet ikke jeg. :p

 

Men, et sted går jo grensa. Det blir kanskje litt mye av det gode hvis grupper på tre-fire stykker skal ha banner. Jeg synes vel helst man bør være 15-20 stykker før det er greit å henge opp noe sånt.

Lenke til kommentar
Ehr...banner er da ok. Vi har jo det på HW-rekka. Pluss en shitload med lys og lyd og egne t-skjorter. Er ikke det markeringsbehov, så vet ikke jeg. :p

 

Men, et sted går jo grensa. Det blir kanskje litt mye av det gode hvis grupper på tre-fire stykker skal ha banner. Jeg synes vel helst man bør være 15-20 stykker før det er greit å henge opp noe sånt.

Vi kommer til å være over 10 stk som jeg vet :) kanskje opp til 20, er ikke sikker :)

Lenke til kommentar
Ehr...banner er da ok. Vi har jo det på HW-rekka. Pluss en shitload med lys og lyd og egne t-skjorter. Er ikke det markeringsbehov, så vet ikke jeg. :p

 

Men, et sted går jo grensa. Det blir kanskje litt mye av det gode hvis grupper på tre-fire stykker skal ha banner. Jeg synes vel helst man bør være 15-20 stykker før det er greit å henge opp noe sånt.

Vi kommer til å være over 10 stk som jeg vet :) kanskje opp til 20, er ikke sikker :)

Du sa jo at banneren var til deg og tre til :dontgetit:

Lenke til kommentar
Ehr...banner er da ok. Vi har jo det på HW-rekka. Pluss en shitload med lys og lyd og egne t-skjorter. Er ikke det markeringsbehov, så vet ikke jeg. :p

 

Men, et sted går jo grensa. Det blir kanskje litt mye av det gode hvis grupper på tre-fire stykker skal ha banner. Jeg synes vel helst man bør være 15-20 stykker før det er greit å henge opp noe sånt.

Vi kommer til å være over 10 stk som jeg vet :) kanskje opp til 20, er ikke sikker :)

Du sa jo at banneren var til deg og tre til :dontgetit:

Åja. skrev feil, mente at jeg og en kamerat skulle ha banneren på vår plass :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...