Frederick_ Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Er jo faktisk greit at de kommer da, så kanskje det åpner synet dems for spill. Også kommer det til venninnene, eller det er kanskje får mye å håpe på Selvom det er litt teit når de sitter der på msn og lokker. Må virkelig si at de har prioritert feil i påsken. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg kommer vel til å sitte og snurre i en kontorstol, jeg da. Gud, der ga du meg en skikkelig TG følelse. Og jeg som ikke trodde jeg skulle på TG i år. Lenke til kommentar
MjusicForLife Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Msn, face, nettby, Kongregate, nedlastning av forskjellige filmer å serier, sims(Hvis dataen min duger til det) Ja, du gjettet riktig, jer er en jente. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Ikke nødvendigvis, nesten alle pene damer der oppe er der fordi typen villa ha de med. Og de spiller sims.. Noen av de jentene drar med typen også Jeg tror ikke jeg er ikke butt ugly i det minste, og jeg dro med kjæresten min:P (ikke spiller jeg sims heller) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Ikke nødvendigvis, nesten alle pene damer der oppe er der fordi typen villa ha de med. Og de spiller sims.. Noen av de jentene drar med typen også Jeg tror ikke jeg er ikke butt ugly i det minste, og jeg dro med kjæresten min:P (ikke spiller jeg sims heller) Merk: "nesten alle" Vel, vi vet dessuten at eneste grunnen du drar med kjæresten din er så jeg har noe å tafse på. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Målet var å dra fra TG med 3-4 damer på slep. Satser på at det går smertefritt. Lenke til kommentar
MjusicForLife Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Ja ikke sant, trøtt som faen selv, og så skal du ha med deg noen trøtte damer også. Haha Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Målet var å dra fra TG med 3-4 damer på slep. Satser på at det går smertefritt. Tenke litt på oss andre da Slimda Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Nå har jeg laget en noob skisse av hvordan jeg og 2 andre kamerater har tenkt å ha hylle og banner på rekka vår i år.. hva syntes dere? lagde den sånn fort Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg syns banner og slikt er tragisk, da det sperrer for utsikten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Banner er direkte tragisk, har man virkelig et så stort markeringsbehov? Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 jeg tenkte ikke på en sånn mega stor banner, bare en liten og enkel banner som markerer hvem vi er Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) jeg tenkte ikke på en sånn mega stor banner, bare en liten og enkel banner som markerer hvem vi er Det spørsmålet som slår meg i ansiktet er: "Hvem bryr seg". *edit* Ikke vondt ment, selvfølgelig. Endret 6. januar 2010 av Slimda Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg bryr meg ikke akkuratt om noen bryr seg, men tenkte at tilfelle noen som bor i området der jeg bor ser bannern og kommer bort om du skjønner ^^ Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Ehr...banner er da ok. Vi har jo det på HW-rekka. Pluss en shitload med lys og lyd og egne t-skjorter. Er ikke det markeringsbehov, så vet ikke jeg. Men, et sted går jo grensa. Det blir kanskje litt mye av det gode hvis grupper på tre-fire stykker skal ha banner. Jeg synes vel helst man bør være 15-20 stykker før det er greit å henge opp noe sånt. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Ehr...banner er da ok. Vi har jo det på HW-rekka. Pluss en shitload med lys og lyd og egne t-skjorter. Er ikke det markeringsbehov, så vet ikke jeg. Men, et sted går jo grensa. Det blir kanskje litt mye av det gode hvis grupper på tre-fire stykker skal ha banner. Jeg synes vel helst man bør være 15-20 stykker før det er greit å henge opp noe sånt. Vi kommer til å være over 10 stk som jeg vet kanskje opp til 20, er ikke sikker Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Ehr...banner er da ok. Vi har jo det på HW-rekka. Pluss en shitload med lys og lyd og egne t-skjorter. Er ikke det markeringsbehov, så vet ikke jeg. Men, et sted går jo grensa. Det blir kanskje litt mye av det gode hvis grupper på tre-fire stykker skal ha banner. Jeg synes vel helst man bør være 15-20 stykker før det er greit å henge opp noe sånt. Vi kommer til å være over 10 stk som jeg vet kanskje opp til 20, er ikke sikker Du sa jo at banneren var til deg og tre til Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Ehr...banner er da ok. Vi har jo det på HW-rekka. Pluss en shitload med lys og lyd og egne t-skjorter. Er ikke det markeringsbehov, så vet ikke jeg. Men, et sted går jo grensa. Det blir kanskje litt mye av det gode hvis grupper på tre-fire stykker skal ha banner. Jeg synes vel helst man bør være 15-20 stykker før det er greit å henge opp noe sånt. Vi kommer til å være over 10 stk som jeg vet kanskje opp til 20, er ikke sikker Du sa jo at banneren var til deg og tre til Åja. skrev feil, mente at jeg og en kamerat skulle ha banneren på vår plass Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Ikke for å spamme denne såkalte "Banner-diskusjonen", med dette off-topic spørsmålet, men jeg står i kø på partyticket med ca 1010 foran meg og det er 2300 billetter igjen. Er det noen sjanse for at jeg kommer med ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå