Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Du drar ikke på tg for å skaffe deg dame -.-

 

Helt korrekt.

 

Det er større kjangs å få seg dame utenom TG, enn på TG.

Skjønner ikke at folk tar opp dette temaet hvert eneste år, skjønner de ikke at på TG er det få single kvinnfolk?

Eller er det fordi en blir helt desperat av å se et kvinnfolk sitte foran PCen?

Lenke til kommentar
Du drar ikke på tg for å skaffe deg dame -.-

 

Helt korrekt.

 

Det er større kjangs å få seg dame utenom TG, enn på TG.

Skjønner ikke at folk tar opp dette temaet hvert eneste år, skjønner de ikke at på TG er det få single kvinnfolk?

Eller er det fordi en blir helt desperat av å se et kvinnfolk sitte foran PCen?

Regner med at det er fordi at jentene som er der vanligvis sitter forran PC'en selv, og dermed aksepterer at du gjør det selv iforhold til den vanlige jenten :p

Lenke til kommentar
Regner med at det er fordi at jentene som er der vanligvis sitter forran PC'en selv, og dermed aksepterer at du gjør det selv iforhold til den vanlige jenten :p

 

De fleste jenter nå for tiden sitter vel en god del foran pc-en selv.

 

Dessuten, om du har tenkt å jakte på de få single jentene som er på TG, bør du være forberedt på hard konkurranse. Guttene formelig kranser seg rundt småbertene der oppe, og det er virkelig et festlig syn ^^

Lenke til kommentar
Regner med at det er fordi at jentene som er der vanligvis sitter forran PC'en selv, og dermed aksepterer at du gjør det selv iforhold til den vanlige jenten :p

 

De fleste jenter nå for tiden sitter vel en god del foran pc-en selv.

 

Dessuten, om du har tenkt å jakte på de få single jentene som er på TG, bør du være forberedt på hard konkurranse. Guttene formelig kranser seg rundt småbertene der oppe, og det er virkelig et festlig syn ^^

*ta på seg krigsmalingen*

 

Jeg er klar :fun: Dog, blir nok å sitte på PC'en minst 78% av tiden :p

Lenke til kommentar
Jeg tror jeg kommer til å sitte lite foran PCen, jeg er der for å være sosial i all hovedsak.

Meget sant, enig i den. :) Men litt kvalitetstid på PC-en er ikke å forakte det heller.

 

Jeg kommer vel til å sitte og snurre i en kontorstol, jeg da.

Det også, selvfølgelig. ^^

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Jeg tror jeg kommer til å sitte lite foran PCen, jeg er der for å være sosial i all hovedsak.

Meget sant, enig i den. :) Men litt kvalitetstid på PC-en er ikke å forakte det heller.

 

Selvfølgelig ikke, jeg må da sette meg ned å spille litt, TG er jo den eneste gangen i løpet av året jeg drar frem CS..

Og jeg kommer nok til å tulle rundt på DC-hubben, det skal en absolutt ikke se bort fra..

 

Men du skal på TG I.A.G?

Begynner å bli lenge siden vi har møtt hverandre nå, drøyt 2-3 år eller noe slikt?

Lenke til kommentar
Men du skal på TG I.A.G?

Begynner å bli lenge siden vi har møtt hverandre nå, drøyt 2-3 år eller noe slikt?

Skal det ja. :) Jeg får snart svar på om jeg får være med i crew, hvis ikke blir det HW-rekka. ^^

 

Vi møttes vel på TG08? I så fall tror jeg det er sist gang. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Men du skal på TG I.A.G?

Begynner å bli lenge siden vi har møtt hverandre nå, drøyt 2-3 år eller noe slikt?

Skal det ja. :) Jeg får snart svar på om jeg får være med i crew, hvis ikke blir det HW-rekka. ^^

 

Vi møttes vel på TG08? I så fall tror jeg det er sist gang. :p

 

Godt mulig vi møttes på TG08, jeg rotet ihvertfall rundt nede ved overklokkingsstanden der mesteparten av tiden.

Lenke til kommentar
Jeg lurer veldig på om jeg skal se etter kvinnfolk der oppe da jeg er der :p Hvis man får dame der aksepterer de ihvertfall litt data addiction :roll:

 

Ikke nødvendigvis, nesten alle pene damer der oppe er der fordi typen villa ha de med. Og de spiller sims..

 

Nja, må ikke glemme msn, facebook og nettby xD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...