N1ko Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Blir nok første gang for meg i år! Gleder meg noe vilt! Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Blir nok første gang for meg i år! Gleder meg noe vilt! +1 Endret 6. september 2009 av Submit Lenke til kommentar
multisync Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 Da var det og se om jeg får med meg noen neste år også... har enda ikke klart å komme meg dit. Det er ganse uaktuelt å dra alene, og med de vennene jeg har så ser jeg det som usannsynlig at jeg kommer meg opp. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 På tide med nye venner da multisync! ;D;D Lenke til kommentar
Hunnesen Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 Gleda meg sjukt har aldri vært før men no ska det bli meir liv i vikingskipe ein nokon gong Jippi Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 Er det ikke litt tidlig med en TG10 tråd? Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 Er det ikke litt tidlig med en TG10 tråd? nei egentlig ikke. er vell ca ett halvt år ca igjen til TG. og for folk som reiser langveisfra må man begynne å planlegge tidlig Lenke til kommentar
slett meg! Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 Jeg synes det faktisk er litt for sent for en TG tråd Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 Jeg synes det faktisk er litt for sent for en TG tråd Enig <3 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 Fjorårets tråd var igang to-tre uker før denne, så jeg er enig med dere som sier vi var litt sent ute Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 Noen tips til hvordan man kommer seg til Vikingskipet fra Oslo? er ute etter en rimelig reise Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 Noen tips til hvordan man kommer seg til Vikingskipet fra Oslo? er ute etter en rimelig reise Tog er vel det letteste? Går vel busser også. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 Noen tips til hvordan man kommer seg til Vikingskipet fra Oslo? er ute etter en rimelig reise tog, så evt taxi fra stasjonen til skipet(koster ikke mye) evt sjarmer noen til å kjøre deg Lenke til kommentar
Petter Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 Tog, er et veldig godt alternativ. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Noen tips til hvordan man kommer seg til Vikingskipet fra Oslo? er ute etter en rimelig reise tog, så evt taxi fra stasjonen til skipet(koster ikke mye) evt sjarmer noen til å kjøre deg hvis jeg er med kan jeg glatt kjøre noen fra stasjonen-skipet... kunne kjørt fra oslo-skipet også, men blir _litt_ trangt i bilen Endret 7. september 2009 av aklla Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Blir mitt første TG i 2010, og gleder meg skikkelig Avtalt med pappa, så han kjører meg og noen venner dit med minibuss. Oh yeah! Har bare vært på smålan til nå, og det er kjempe gøy det og, og enda bedre når du er med noen du kjenner godt. Og det blir nok enda bedre på TG! Endret 7. september 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 Noen tips til hvordan man kommer seg til Vikingskipet fra Oslo? er ute etter en rimelig reise tog, så evt taxi fra stasjonen til skipet(koster ikke mye) evt sjarmer noen til å kjøre deg hvis jeg er med kan jeg glatt kjøre noen fra stasjonen-skipet... kunne kjørt fra oslo-skipet også, men blir _litt_ trangt i bilen Tenkte tog ja, men det jeg tenkte mest på var reisen fra togstasionen til vikingskipet. Noen som vet ca. hvor langt det er? BTW: Leste tidligere i tråden at folk har sine teknikker for å pakke til TG, noen tips? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 Tenkte tog ja, men det jeg tenkte mest på var reisen fra togstasionen til vikingskipet. Noen som vet ca. hvor langt det er? BTW: Leste tidligere i tråden at folk har sine teknikker for å pakke til TG, noen tips? er ikke langt, 2,2 km å kjøre. http://www.gulesider.no/kart/#lat%3D674152...t%26tab%3Droute Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 Ang transport Oslo-Hamar fungerer tog utmerket. For så å ta taxi opp til skipet. Gjort det mine to år på tg. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 Jeg gikk fra stasjonen forrige gang og det gikk helt fint. Hadde dog ikke med meg utstyret, da det allerede var i skipet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå