Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132
Foretrekker høy sensitivitet på musa, fremfor stort museareal. Mindre styr å flytte hånda for.

 

Foretrekker det samme, bruker bare en liten del av musematta slik jeg har sensitiviteten nå.

Og jeg vurderer å skru den 2-3 hakk høyere, er enda litt treg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Da var billetten kjøpt. En kompis (Syn faktisk) ordnet opp og lånte meg penger. Kjenner jeg begynner å glede meg skikkelig nå som jeg veit den er i boks. :D

 

Var det ikke dere to som hatet hverandre for ikke så alt for lenge siden?

Lenke til kommentar
Kødder du? 11. året? Damn.

Nerdejente :love:

 

Kødder ikke med sånt, altså. Men ja, det er sant. Var 13 år første gangen jeg var på TG, og nå er jeg blitt gammel og fått en mer moderlig tilnærming til barna der oppe.

 

Da var billetten kjøpt. En kompis (Syn faktisk) ordnet opp og lånte meg penger. Kjenner jeg begynner å glede meg skikkelig nå som jeg veit den er i boks. :D

Var det han som hadde seg med søsteren din ifjor på TG?

 

Kanskje han akkurat har kjøpt tilbake vennen sin?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Jeg lurer veldig på om jeg skal se etter kvinnfolk der oppe da jeg er der :p Hvis man får dame der aksepterer de ihvertfall litt data addiction :roll:

 

Ikke nødvendigvis, nesten alle pene damer der oppe er der fordi typen villa ha de med. Og de spiller sims..

Lenke til kommentar
Jeg lurer veldig på om jeg skal se etter kvinnfolk der oppe da jeg er der :p Hvis man får dame der aksepterer de ihvertfall litt data addiction :roll:

 

Ikke nødvendigvis, nesten alle pene damer der oppe er der fordi typen villa ha de med. Og de spiller sims..

Finnes vel noen single jenter også :hmm:?

Lenke til kommentar
Jeg lurer veldig på om jeg skal se etter kvinnfolk der oppe da jeg er der :p Hvis man får dame der aksepterer de ihvertfall litt data addiction :roll:

 

Ikke nødvendigvis, nesten alle pene damer der oppe er der fordi typen villa ha de med. Og de spiller sims..

tja..uenig. jeg dro på tg forde jeg ville ,typen ble bare med og ikke spiller jeg sims heller :p betrakter ikke meg selv som stygg:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...