Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden


Anbefalte innlegg

Nei man gjør ikke det jeg har ett normalt tastatur med num-pad som de fleste har og den knøttlille komplettmusematte de delte ut der.

 

Det er fortsatt litt pussig da, Ruddegutt, at alle andre klarer seg med én plass, mens du må ha 1,5. Jeg lurer på om problemet ligger i hvordan du installerer deg. Hvis du vil, kan jeg komme bort og sette opp ustyret ditt på en meget plassbesparende måte. Jeg har tross alt lang erfaring med dette. :cool:

 

veldig merkelig ja...

for noen år siden satt de fleste med crt-skjermer, jeg hadde en 19", fikk plass uten noe større problemer.

god plass med lcd :)

Endret av aklla
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå er det jo ikke ofte størrelsen på skjermen, men da tastatur + musematte. Og oss som gamer liker gjerne ha å stor plass til å bevege musen ;)

hadde standard multimedia tastatur(passe stort, litt større enn standard tastatur) og gamer mus jeg også...

musematten kan dyttes under tastaturet da, jeg hadde xxl steelpad i fjor når jeg var der, den er STOR.

ser fortsatt ikke problenet

Lenke til kommentar
3. året på rad for meg... Jeg har fortsatt armbåndene fra år 1 og 2 på meg :D

 

Ahh. 11. året her.

 

Jepp.

 

Såeh, det burde være krystallklart for alle og enhver at jeg vet best i alle saker som omhandler The Gathering. :cool:

 

imponerende :mrgreen:

har bare vært der 7 ganger de siste 10 årene jeg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...