Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden


Anbefalte innlegg

Nei man gjør ikke det jeg har ett normalt tastatur med num-pad som de fleste har og den knøttlille komplettmusematte de delte ut der.

 

Det er fortsatt litt pussig da, Ruddegutt, at alle andre klarer seg med én plass, mens du må ha 1,5. Jeg lurer på om problemet ligger i hvordan du installerer deg. Hvis du vil, kan jeg komme bort og sette opp ustyret ditt på en meget plassbesparende måte. Jeg har tross alt lang erfaring med dette. :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
TG billetten i boks

Tog og kanskje hotellbillett som mangler, hvilke hotell er innenfor gådistanse, billig ofc, snakker om å bra rente en natt for å sove ut

 

Scandic er greit. Tar omtrent 15 minutter å gå dit. Stapp så mange folk som mulig inn på rommet, så sparer du penger.

Hvis jeg bestiller et tomanns rom, det er ikke "ulovlig" å sove 4stk på det nei?

Lenke til kommentar
Problemet ligger der at tasataturet og musematta ikke kan ligge vedsina hverandre uten at de ligger over eller underhverandre og ingen plass igjen til musa. Der er problemet!

 

Hvis det virkelig er så trangt hos deg, har du nok noe større tastatur enn jeg har, i hvert fall. Kanskje du skal ta med et litt mindre keyboard neste gang, så slipper du stresse så innmari med dårlig plass og whatnot.

 

Hvis jeg bestiller et tomanns rom, det er ikke "ulovlig" å sove 4stk på det nei?

 

Litt usikker. Altså, du kan alltids smugle med deg folk opp, men da må de sove på gulvet eller noe. Hvis du derimot sier det skal sove fire stykker der, setter de opp sånne gjestesenger til de to andre, og i tillegg får alle egne nøkkelkort og frokost dagen etterpå. Ganske sweet deal, spør du meg.

Lenke til kommentar
Hi, your access to the TG10 shop is expiring 93.9 hours from now.

de har endret på tiden igjen ser det ut til...

 

Eg kom akkurat som nr. 1 i køa, men eg har 72 timar på meg, så eg trur ikkje dei har gjort noko med tidsfristen... :hmm:

 

Forresten, den quoten var vel frå rett over nyttår, var den ikkje? I så fall er det vel mulig at det vart gjort litt feil då dei skulle utvide fristen over nyttår, slik at det vart lagt til 72 timar til det ein eventuelt hadde frå før... Viss du skjønar kva eg meinar... :ermm:

 

 

Edit: Eg brukte eit heilt standard størrelse tastatur (Microsoft Comfort 2000 eller noko) + Razer Mantis Comtrol - ei ganske oversize musematte i fjor, men eg hadde ikkje noko problem med plassen likevel. Det var ikkje akkurat veldig komfortabelt med tastaturet litt oppå matta, men det gjekk heilt ok. I år har eg eit enda mindre tastatur, så eg trur ikkje det blir noko problem.

Endret av Breidablik
Lenke til kommentar
Da er det noe jeg lurer på, rudde, Hvordan klarte du å få 1.5 plass?

 

Er dere kanskje 2 stk som deler på 2 plasser ?

 

Nei, vi er 2 stk som deler 3 plasser :-P

 

Får vel hoste DC hub på den eksta nettverksporten vi får så den ikke går til spille xD

 

Jeg mente da 3 plasser.. :p

 

Men det vakke det du sa :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...