TheMartine Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Nei man gjør ikke det jeg har ett normalt tastatur med num-pad som de fleste har og den knøttlille komplettmusematte de delte ut der. Det er fortsatt litt pussig da, Ruddegutt, at alle andre klarer seg med én plass, mens du må ha 1,5. Jeg lurer på om problemet ligger i hvordan du installerer deg. Hvis du vil, kan jeg komme bort og sette opp ustyret ditt på en meget plassbesparende måte. Jeg har tross alt lang erfaring med dette. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 finnes det noen gaming tastatur uten num pad? Bruker aldri den uansett. Har sett på microsoft x6, men mange sier at knappene blir ødelagt fort. Noen som har erfaringer med dette? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Problemet ligger der at tasataturet og musematta ikke kan ligge vedsina hverandre uten at de ligger over eller underhverandre og ingen plass igjen til musa. Der er problemet! Lenke til kommentar
Jonzki Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 TG billetten i boksTog og kanskje hotellbillett som mangler, hvilke hotell er innenfor gådistanse, billig ofc, snakker om å bra rente en natt for å sove ut Scandic er greit. Tar omtrent 15 minutter å gå dit. Stapp så mange folk som mulig inn på rommet, så sparer du penger. Hvis jeg bestiller et tomanns rom, det er ikke "ulovlig" å sove 4stk på det nei? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Problemet ligger der at tasataturet og musematta ikke kan ligge vedsina hverandre uten at de ligger over eller underhverandre og ingen plass igjen til musa. Der er problemet! Hvis det virkelig er så trangt hos deg, har du nok noe større tastatur enn jeg har, i hvert fall. Kanskje du skal ta med et litt mindre keyboard neste gang, så slipper du stresse så innmari med dårlig plass og whatnot. Hvis jeg bestiller et tomanns rom, det er ikke "ulovlig" å sove 4stk på det nei? Litt usikker. Altså, du kan alltids smugle med deg folk opp, men da må de sove på gulvet eller noe. Hvis du derimot sier det skal sove fire stykker der, setter de opp sånne gjestesenger til de to andre, og i tillegg får alle egne nøkkelkort og frokost dagen etterpå. Ganske sweet deal, spør du meg. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg får lett plass til tastatur og musematte... Hvor store ting er det du har med deg a? Lenke til kommentar
Balli Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 da har jeg fått billettene mine Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg har G15 og G9 med den knøttlille komplett musematta Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg har G15 og G9 med den knøttlille komplett musematta Jeg skal ha med G19 selv, og regner med at en plass holder Lenke til kommentar
pululf Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Ja, en plass burde være nok, selv om det blir litt trangt om plassen. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Hi, your access to the TG10 shop is expiring 93.9 hours from now. de har endret på tiden igjen ser det ut til... Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Problemet ligger der at tasataturet og musematta ikke kan ligge vedsina hverandre uten at de ligger over eller underhverandre og ingen plass igjen til musa. Der er problemet! tastature på fange? Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Hi, your access to the TG10 shop is expiring 93.9 hours from now. de har endret på tiden igjen ser det ut til... Eg kom akkurat som nr. 1 i køa, men eg har 72 timar på meg, så eg trur ikkje dei har gjort noko med tidsfristen... Forresten, den quoten var vel frå rett over nyttår, var den ikkje? I så fall er det vel mulig at det vart gjort litt feil då dei skulle utvide fristen over nyttår, slik at det vart lagt til 72 timar til det ein eventuelt hadde frå før... Viss du skjønar kva eg meinar... Edit: Eg brukte eit heilt standard størrelse tastatur (Microsoft Comfort 2000 eller noko) + Razer Mantis Comtrol - ei ganske oversize musematte i fjor, men eg hadde ikkje noko problem med plassen likevel. Det var ikkje akkurat veldig komfortabelt med tastaturet litt oppå matta, men det gjekk heilt ok. I år har eg eit enda mindre tastatur, så eg trur ikkje det blir noko problem. Endret 5. januar 2010 av Breidablik Lenke til kommentar
MjusicForLife Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Da er det noe jeg lurer på, rudde, Hvordan klarte du å få 1.5 plass? Er dere kanskje 2 stk som deler på 2 plasser ? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Da er det noe jeg lurer på, rudde, Hvordan klarte du å få 1.5 plass? Er dere kanskje 2 stk som deler på 2 plasser ? Nei, vi er 2 stk som deler 3 plasser :-P Får vel hoste DC hub på den eksta nettverksporten vi får så den ikke går til spille xD Lenke til kommentar
MjusicForLife Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Da er det noe jeg lurer på, rudde, Hvordan klarte du å få 1.5 plass? Er dere kanskje 2 stk som deler på 2 plasser ? Nei, vi er 2 stk som deler 3 plasser :-P Får vel hoste DC hub på den eksta nettverksporten vi får så den ikke går til spille xD Jeg mente da 3 plasser.. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Da er det noe jeg lurer på, rudde, Hvordan klarte du å få 1.5 plass? Er dere kanskje 2 stk som deler på 2 plasser ? Nei, vi er 2 stk som deler 3 plasser :-P Får vel hoste DC hub på den eksta nettverksporten vi får så den ikke går til spille xD Jeg mente da 3 plasser.. Men det vakke det du sa Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Heeey! No fekk eg også beskjed om at det var 93,9 timar igjen... Endret 5. januar 2010 av Breidablik Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Rudde93, samme kjører en kompis og meg. Greit med litt ekstra plass Endret 5. januar 2010 av Silo Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Da ble det TG på meg i år igjen . 6 året på rad faktisk.. Går unna. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå