Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøvde og logge meg inn iste og fikk dette;

 

You do not currently have access to this page, this might be because you have not been given the proper access or because the page is currently off limits for other reasons, if you think you ought to have access, then please go and see your administrator to obtain the needed privileges.

 

 

Huuuh?

Lenke til kommentar
Hva med å samle alle de gaffa-teipete fjortisene i en klynge, teipe dem sammen, og sende dem ut av skipet? DEt hadde jeg seriøst betalt for å se!

 

Jøss, her var det sterke følelser i sving, pululf. Er det noe du vil dele med oss?

 

Føler jeg ikke det samme som alle andre? :ermm:

Men du er enig i at det hadde vært morro å se på?

Lenke til kommentar
Prøvde og logge meg inn iste og fikk dette;

 

You do not currently have access to this page, this might be because you have not been given the proper access or because the page is currently off limits for other reasons, if you think you ought to have access, then please go and see your administrator to obtain the needed privileges.

 

Huuuh?

 

PTN? Du har billett, eller skulle du inn i køen?

 

Føler jeg ikke det samme som alle andre? :ermm:

Men du er enig i at det hadde vært morro å se på?

 

Joda, morsommere enn slikke krem av magen til kompisen-konkurransene Trym har på scenen, i hvert fall.

Lenke til kommentar
Føler jeg ikke det samme som alle andre? :ermm:

Men du er enig i at det hadde vært morro å se på?

 

Joda, morsommere enn slikke krem av magen til kompisen-konkurransene Trym har på scenen, i hvert fall.

 

Var ikke det en av de totalt mislykka konkurransene som var på scenen? Der hvor man skulle spise en banan ellerno?

Lenke til kommentar
Var ikke det en av de totalt mislykka konkurransene som var på scenen? Der hvor man skulle spise en banan ellerno?

 

Aner ikke, jeg så krem, tunger og nakne overkropper, og da gikk jeg min vei.

Er mildt sagt lei av Trym nå, men jeg aner ikke hvem som kunne overtatt for ham heller. De burde ha audition for ny konferansier. Serrrriøst!

Lenke til kommentar
Var ikke det en av de totalt mislykka konkurransene som var på scenen? Der hvor man skulle spise en banan ellerno?

 

Aner ikke, jeg så krem, tunger og nakne overkropper, og da gikk jeg min vei.

Er mildt sagt lei av Trym nå, men jeg aner ikke hvem som kunne overtatt for ham heller. De burde ha audition for ny konferansier. Serrrriøst!

 

Ja! Trym begynner å bli litt for mye av det gode.

Lenke til kommentar
Hadde vi fått plass til musmatte og tastatur i bredden så hadde vi ikke trengt 1,5 - 2 plasser.

Du har jo plass til det da med mindre du har et gigantisk tastatur og en gigantisk musematte!

 

Nei man gjør ikke det jeg har ett normalt tastatur med num-pad som de fleste har og den knøttlille komplettmusematte de delte ut der.

Lenke til kommentar
Kom meg inn nå! :p Skulle kjøpe billettene.

 

Dette med PTN kort.. Jeg kjøpte 3 stk, som jeg og to kompiser skal ha. Hvordan gjør jeg at den ene er til meg og de andre til kompisene mine? :S Er det når jeg velger seats jeg skal gjøre det da eller?

 

Du vel registrere et kort på hver person, og en billett på hver person. Billetten legger seg da på PTN-kortet, og da er det viktig at dere passer på å gi riktig kort til riktig person.

Lenke til kommentar
TG billetten i boks

Tog og kanskje hotellbillett som mangler, hvilke hotell er innenfor gådistanse, billig ofc, snakker om å bra rente en natt for å sove ut

 

Scandic er greit. Tar omtrent 15 minutter å gå dit. Stapp så mange folk som mulig inn på rommet, så sparer du penger.

Husk på at du får inn flere nigerianere enn polakker, de er så plasskrevende ^^ :p
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...