Foxboron Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Hver gang noen kjøper seg en ekstra plass, gråter en nerd. Helt sant. snart ser du i påske avisa: "Støtte gruppe for personer som ikke fikk plass på TG! ring <***>GETALIFE for plass idag!" Lenke til kommentar
pululf Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Jammen da hadde jeg fått raskere internett! Tror det skal mye til før du får brukt linja fullt ut... Selv om det skjedde i fjor. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Jammen da hadde jeg fått raskere internett! Du hadde kanskje fått raskere internett, men jeg hadde blit kald på føttene. Er det verdt det, synes du?! Lenke til kommentar
pululf Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Jammen da hadde jeg fått raskere internett! Du hadde kanskje fått raskere internett, men jeg hadde blit kald på føttene. Er det verdt det, synes du?! Ja, nå får du slutte å væreså egoistisk, Dovito! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Fjortisgutter må være noe av det værste på TG. Sitter og spiller WOW/CS, mens de drikker energidrikker til de stuper, enten av søvnmangel eller red-bull-forgiftning! Ja, jeg hadde ikke protestert veldig om man begynte med visste inntakskrav på TG. For eksempel måtte man delta i minst én kreativ compo, spille WoW maksimalt 20 timer og ikke være voldelig mot eksternt dataustyr når man taper. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Er du blind? Jeg har ikke en ekstra plass, jeg har 1,5 plass til disposisjon er det 2 plasser NEI trodde ikke det nei! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Ulsokker ftw! men hadde dog blitt kjedelig Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 snart ser du i påske avisa:"Støtte gruppe for personer som ikke fikk plass på TG! ring <***>GETALIFE for plass idag!" Jeg hadde lett støtta den gruppa. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Det burde blitt innført påbudt tusjing av minst EN fjortisgutt hvis man dro på TG Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Er du blind? Jeg har ikke en ekstra plass, jeg har 1,5 plass til disposisjon er det 2 plasser NEI trodde ikke det nei! Jøss, så da er det bare et halvt menneske som ikke får billett? Da er du bare halvparten så ego, da ^^ Lenke til kommentar
pululf Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Tenk på han stakkaren om bare kan sende halvparten av seg selv på TG. Jeg tror det er verre enn å ikke dra i det hele tatt Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Det burde blitt innført påbudt tusjing av minst EN fjortisgutt hvis man dro på TG Jeg er mer fan av gaffing. Tusj har ingen god effekt på allerede vanskelig tenåringshud. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Er du blind? Jeg har ikke en ekstra plass, jeg har 1,5 plass til disposisjon er det 2 plasser NEI trodde ikke det nei! Lolwut? Tar du mer enn en plass (uansett om det er bare 0,1 ekstra plass), så er det noen som ikke får plass. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Tenk på han stakkaren om bare kan sende halvparten av seg selv på TG. Jeg tror det er verre enn å ikke dra i det hele tatt Jeg hadde sendt overkroppen, i så fall. Sitter jo bare på samme stedet hele uka uansett. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Er du blind? Jeg har ikke en ekstra plass, jeg har 1,5 plass til disposisjon er det 2 plasser NEI trodde ikke det nei! Hva skjer med den siste halve plassen Lenke til kommentar
pululf Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Det burde blitt innført påbudt tusjing av minst EN fjortisgutt hvis man dro på TG Jeg er mer fan av gaffing. Tusj har ingen god effekt på allerede vanskelig tenåringshud. Hva med å samle alle de gaffa-teipete fjortisene i en klynge, teipe dem sammen, og sende dem ut av skipet? DEt hadde jeg seriøst betalt for å se! Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Hva trengter man får å dra på ? Man må vel ha skøte ledning og en rimelig lang nettverks kabel? Må man ha switch eller noe også? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Hva trengter man får å dra på ? Man må vel ha skøte ledning og en rimelig lang nettverks kabel? Må man ha switch eller noe også? Er en egen pakkeliste i en tråd, dog linkene på begge er døde nå Men regner med at de er oppe til TG tider Lenke til kommentar
pululf Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Hva trengter man får å dra på ? Man må vel ha skøte ledning og en rimelig lang nettverks kabel? Må man ha switch eller noe også? Skjøteledning, 10m med nettverkskabel... Ja. Det er vel omtrent alt. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Du må ha med Nettverks kabel, modem, Switch datamaskin, skjerm, tastatur, mus, bord, stol, sovepose og joggesko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå