Rudde Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Hvorfor har du en halv ekstra plass til disposisjon? Fordi jeg har betalt for det? :-P Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Hver gang noen kjøper seg en ekstra plass, gråter en nerd. Helt sant. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Tenk på nerdene, mann! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Vi skal vel ha 18 biletter tror jeg:P Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Vi skal vel ha 18 biletter tror jeg:P 18 billetter og 18 mennesker, ja? Høres riktig ut det ^^ Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 18 biletter til 8 stk Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 18 biletter til 8 stk Alvorlig? Vel, jeg vet bare at de tre jeg har kjøpt til, bare skal ha én hver. Min samvittighet er ren. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 18 biletter til 8 stk Hva er poenget? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Vi er store gutter vettu Lenke til kommentar
pululf Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Det sier jeg også. GReit at det er digg med mye plass, men da er det færre som kan komme :/ Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Heh, trur det kjem mange nok sjøl om nokre har dobble plassar Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Vi er store gutter vettu Tenk hvis alle tenkte sånn? Da hadde TG blitt relativt dødt! Lenke til kommentar
pululf Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Går nok greit at noen få kjøper doble plasser. Endret 5. januar 2010 av pululf Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 jeg vil helst ha så få folk der som over hode mulig! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Vi er store gutter vettu Tenk hvis alle tenkte sånn? Da hadde TG blitt relativt dødt! Men alle tenker ikke sånn Lenke til kommentar
pululf Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 jeg vil helst ha så få folk der som over hode mulig! Hadde det vært noe gøy da Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 jeg vil helst ha så få folk der som over hode mulig! Ikke vær egoist nå, tenk så kaldt det blir i hallen uten alle fjortsiguttene som løper rundt mellom radene og deler av egen kroppsvarme. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Jammen da hadde jeg fått raskere internett! Lenke til kommentar
pululf Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 jeg vil helst ha så få folk der som over hode mulig! Ikke vær egoist nå, tenk så kaldt det blir i hallen uten alle fjortsiguttene som løper rundt mellom radene og deler av egen kroppsvarme. Rrhrhrhrhr Fjortisgutter må være noe av det værste på TG. Sitter og spiller WOW/CS, mens de drikker energidrikker til de stuper, enten av søvnmangel eller red-bull-forgiftning! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå