Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden


Anbefalte innlegg

man kan henge hånklerne ganske hvor man vil.

ingen garanti for at det er der når man kommer tilbake, men det er bare å henge det på tørk ved scena eller rekkverket rundt hallen.

de fleste henger det på stolen, hylla, eller andre tilsvarende steder på plassen sin...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
*Kremt* Bli venner med noen i crew *kremt* :wee:
ehh, hvorfor det?

Slippe køen tipper jeg ;)

Den er jo med på å bygge opp TG stemningen da :p

slipper ikke kø selv om man er venner med crew...

jeg har prøvd ett par ganger, kjenner nok av folk i crew til at jeg burde klart det, men neida...

Jeg prøvde i fjor - funka knall :love:

Lenke til kommentar
wheelman, den køen var jo helt syk! Jeg sto 3 timer i kø! I regnvær! Heldigvis fikk vi "regntøy" av noen som gikk rundt og delte ut. REgntøyet besto av et stykk svart søppelsekk :dontgetit:

Stakkars de som bare ble lempet ut av foreldrene med PC og stash i regnværet da :p

 

Sån som meg? :p Hadde heldigvis tatt med en slags blå plastpresenning som jeg la over PC-tingene mine!

Endret av pululf
Lenke til kommentar
wheelman, den køen var jo helt syk! Jeg sto 3 timer i kø! I regnvær! Heldigvis fikk vi "regntøy" av noen som gikk rundt og delte ut. REgntøyet besto av et stykk svart søppelsekk :dontgetit:

Stakkars de som bare ble lempet ut av foreldrene med PC og stash i regnværet da :p

 

Sån som meg? :p Hadde heldigvis tatt med en slags blå plastpresenning som jeg la over PC-tingene mine!

Synes synd på de som ikke hadde det jeg :no:

Lenke til kommentar

stod i kø i 3-4 timer i regnvær, heldigvis var faren min med for å sjekke om alt gikk bra, så vi byttet på å stå i køen noen ganger. Når jeg kunne gå inn droppet jeg det og stakk til byen og kjøpte en ren joggebukse og et par sko.. siden mine var totalt ødelagte etter alt regnet :p men fy søren så godt det var å komme seg inn i vikingskipet!

Lenke til kommentar
Er det anbefalt å komme noen timer senere for å slippe kø?

 

jeg kommer alltid litt utpå dagen, slipper unna det meste av kø da.

men, man mister jo noen timer av arrangementet, så det er vel opp til deg å bestemme.

jeg stod i mange timer i kø før, men gidder ikke slikt nå lengre...

Endret av aklla
Lenke til kommentar
Er det anbefalt å komme noen timer senere for å slippe kø?

 

jeg kommer alltid litt utpå dagen, slipper unna det meste av kø da.

men, man mister jo noen timer av arrangementet, så det er vel opp til deg å bestemme.

jeg stod i mange timer i kø før, men gidder ikke slikt nå lengre...

 

Det som er dritt med å komme alt for langt utpå dagen, er at det blir så mye pes å sette opp alt utstyret. Krabbe over folk og sno kabler mellom hyller og alt mulig som står i veien. Og hvis du skal sette opp hylle selv, bør du i hvert fall prøve å være der nogenlunde tidlig, så du slipper å bygge rundt folk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...