Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden


Anbefalte innlegg

Jammen herregud hvor skal jeg trylle fram 1000spenn fra? :(

 

Vell om noen vil ha innsamlings aksjon så er det bare og fyre løs. 1 krone fra 800 pers eller 10kr fra 80 pers... Eller 20kr fra 40 pers....

 

 

I værste fall så tar jeg turen neste gang. Da har jeg lappen :thumbup:

Jeg er ikke med på sponsing av bilett til deg ihvertfall :) Du er langt ifra awesome nok til det :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
*Kremt* Bli venner med noen i crew *kremt* :wee:

 

ehh, hvorfor det?

Slippe køen tipper jeg ;)

Den er jo med på å bygge opp TG stemningen da :p

slipper ikke kø selv om man er venner med crew...

jeg har prøvd ett par ganger, kjenner nok av folk i crew til at jeg burde klart det, men neida...

 

Captn Jack Yarr'ow !: få deg en jobb, hjelp til hjemme, spar penger, samle flasker osv.

1000 kr er ikke så mye penger, burde få til det greit...

Lenke til kommentar
Nopros: sjekk svaret mitt over.

kan ikke det selv om man kjenner halve crew...

Man må bare menge seg med de riktige folkene.

vel...

når jeg har kjent så godt som samtlige crew som har tatt imot folk og samtidig har stått og snakket med andre i crew jeg kjenner godt fra før, og det fortsatt ikke er mulig, så tror jeg du skal få problemer med det også :p

Lenke til kommentar
Går køen så sakte som den går nå til vanlig?

den går veldig sakte nå ja, den har ikke gått så sakte tidligere...

 

Grunnen til at det går så sakte no er at det er januar, som betyr at det er over nyttår, som igjen betyr at folk har 72 timar i staden for 24 i shopen, som til slutt betyr at mange tar seg veldig god tid. Då går ting sakte... :ninja:

Lenke til kommentar
Hvordan dusjer er det btw? Er det sånne kule "åpne" dusjer?

 

Og noen tips hva man gjør med håndkler? Like de blir jo våte, og 4 våte håndler i en bag blir ja... u know.(

 

 

Det var vel en diskujson om dette noen titals sider tilbake, og jeg tror man fant ut at det er slike åpne dusjer der alle står i et stort rom. Men det er ikke Unisex dusjer da ..

Lenke til kommentar

Jeg vil tro man blir dratt ut puljevis, så bruker man brannslangene. Man får også tildelt et såpestykke per femte person, men jeg vil anbefale at man ikke bryr seg om det da det kan bli mange "idrettsskader" om man mister såpestykket sitt på bakken og... Nei, nok om det.

 

Det er dusjer og garderober der, åssen dusjene faktisk ser ut husker jeg ikke helt. Er også litt usikker på hva du kan gjøre med håndklærne, mulig du kan henge de oppetter tribunen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...