Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Burde vell få en deilig stol når det koster en tusen lapp for og sleppe inn... Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Pfft, 800 kroner er ikkje mykje for fem døgn. Blir vel rundt 160 kroner pr. dag, det? Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Så de har skulla kjøpt inn 5000+ god-stoler? Da har vell billetten kosta en god del meire.. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 TG Crew = En gjeng snyltrete pengeutpressere. Kommer ikke en gang til og komme innom og hilse en gang. Eller skal de kanskje ha betalt for det og?... Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Det er vært vær eneste krone. Tilbudene man får for 800NOK er ganske mye. Chillout Fruk Urge / cola Latterlige lette konkuranser Dusj Internet ++ TG Crew = En gjeng snyltrete pengeutpressere. Kommer ikke en gang til og komme innom og hilse en gang. Eller skal de kanskje ha betalt for det og?... Det koster penger å komme på besøk også ja. Dette er mest pga de får tilgang til nesten alt av det jeg nevnte ovenfor og pga, man må han kontroll på hvem som går inn og ut av skipet pga tyveri. Endret 4. januar 2010 av martin808 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 160kr per dag for å gjøre noe man kan gjøre hjemme? Greit nok, er jo masse ting på scene(tror jeg, har aldri vært der), og lan spilling.. Det som suger er at det er så laaangt dit.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Det er vært vær eneste krone.Tilbudene man får for 800NOK er ganske mye. Chillout Fruk Urge / cola Latterlige lette konkuranser Dusj Internet ++ TG Crew = En gjeng snyltrete pengeutpressere. Kommer ikke en gang til og komme innom og hilse en gang. Eller skal de kanskje ha betalt for det og?... Det koster penger å komme på besøk også ja. Dette er mest pga de får tilgang til alt nesten alt av det jeg nevnte ovenfor og pga, man må han kontroll på hvem som går inn og ut av skipet pga tyveri. Får man Urge/Cola gratis ? Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) 160kr per dag for å gjøre noe man kan gjøre hjemme? Greit nok, er jo masse ting på scene(tror jeg, har aldri vært der), og lan spilling.. Det som suger er at det er så laaangt dit.. Bil? Buss? Tog? Fly? Endret 4. januar 2010 av Breidablik Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) *snipp og snapp* Får man Urge/Cola gratis ? Man fikk en kopp med urge / cola i chillout hvis man spurte. Hvor mange ganger du går bort kan du selv bestemme. Det var foresten urge intense Endret 4. januar 2010 av martin808 Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Urge Intense er ut. Kan like godt lukke meg med Volvo... Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Urge intense er IKKJE Urge! Det er to heeeilt forskjellige ting... Endret 4. januar 2010 av Breidablik Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Én kopp? Du fikk jo så mye du ville jo o_O Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Er det vært å bruke 349 på en stol 3 timer på og bygge den sammen og så sansyligvis betale for å bli kvitt den? Tg burde starte bruktmarked eller noe lignende der folk kunne ta med datarelaterte ting og selge dem ;D Jeg har satt sammen 3 slike stoler, og om du er veldig treg tar det vel maks 30 min vil jeg tro Poenget er jo uansett er at det er latterlig og betale 300-400NOK for en stol man skal ha i under 5 dager. Skulle ikke forundre meg om Greenpeace e.l. kommer til å pålegge avgifter for dette hvis di finner det ut +1 :!: Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 1000 SPENN FOR OG SITTE INNE I EN TRØTT HALL SAMMEN MED EN GJENG SVETTE DNFK FOLK ?! Neeei takker meg til og dra på en fest og drekke meg sørpe full for de penga -.- 1000 SPENN FOR OG SITTE INNE I EN TRØTT HALL SAMMEN MED EN GJENG SVETTE DNFK FOLK ?! Neeei takker meg til og dra på en fest og drekke meg sørpe full for de penga -.- Tenk på det da, jeg kommer til å være der. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Går køen så sakte som den går nå til vanlig? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 1000 SPENN FOR OG SITTE INNE I EN TRØTT HALL SAMMEN MED EN GJENG SVETTE DNFK FOLK ?! Neeei takker meg til og dra på en fest og drekke meg sørpe full for de penga -.- 1000 SPENN FOR OG SITTE INNE I EN TRØTT HALL SAMMEN MED EN GJENG SVETTE DNFK FOLK ?! Neeei takker meg til og dra på en fest og drekke meg sørpe full for de penga -.- Tenk på det da, jeg kommer til å være der. og ikke minst meg. tar meg kanskje bryet med å stikke innom hw-rekka i år Går køen så sakte som den går nå til vanlig? den går veldig sakte nå ja, den har ikke gått så sakte tidligere... Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 *Kremt* Bli venner med noen i crew *kremt* Lenke til kommentar
aklla Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 *Kremt* Bli venner med noen i crew *kremt* ehh, hvorfor det? Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Én kopp? Du fikk jo så mye du ville jo o_O Er jo bare gå bort vær gang man er tørst, satt ikke så langt unna. *Kremt* Bli venner med noen i crew *kremt* ehh, hvorfor det? Slippe køen tipper jeg Den er jo med på å bygge opp TG stemningen da Endret 4. januar 2010 av martin808 Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Jammen herregud hvor skal jeg trylle fram 1000spenn fra? Vell om noen vil ha innsamlings aksjon så er det bare og fyre løs. 1 krone fra 800 pers eller 10kr fra 80 pers... Eller 20kr fra 40 pers.... I værste fall så tar jeg turen neste gang. Da har jeg lappen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå