Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vært vær eneste krone.

Tilbudene man får for 800NOK er ganske mye.

 

Chillout

Fruk

Urge / cola

Latterlige lette konkuranser

Dusj

Internet

++

 

TG Crew = En gjeng snyltrete pengeutpressere. Kommer ikke en gang til og komme innom og hilse en gang. Eller skal de kanskje ha betalt for det og?...

Det koster penger å komme på besøk også ja. Dette er mest pga de får tilgang til nesten alt av det jeg nevnte ovenfor og pga, man må han kontroll på hvem som går inn og ut av skipet pga tyveri.

Endret av martin808
Lenke til kommentar
Det er vært vær eneste krone.

Tilbudene man får for 800NOK er ganske mye.

 

Chillout

Fruk

Urge / cola

Latterlige lette konkuranser

Dusj

Internet

++

 

TG Crew = En gjeng snyltrete pengeutpressere. Kommer ikke en gang til og komme innom og hilse en gang. Eller skal de kanskje ha betalt for det og?...

Det koster penger å komme på besøk også ja. Dette er mest pga de får tilgang til alt nesten alt av det jeg nevnte ovenfor og pga, man må han kontroll på hvem som går inn og ut av skipet pga tyveri.

Får man Urge/Cola gratis :blink:?

Lenke til kommentar
Er det vært å bruke 349 på en stol 3 timer på og bygge den sammen og så sansyligvis betale for å bli kvitt den? :ermm:

 

Tg burde starte bruktmarked eller noe lignende der folk kunne ta med datarelaterte ting og selge dem ;D

 

Jeg har satt sammen 3 slike stoler, og om du er veldig treg tar det vel maks 30 min vil jeg tro :p

Poenget er jo uansett er at det er latterlig og betale 300-400NOK for en stol man skal ha i under 5 dager.

Skulle ikke forundre meg om Greenpeace e.l. kommer til å pålegge avgifter for dette hvis di finner det ut :tease:

 

+1 :!:

Lenke til kommentar
1000 SPENN FOR OG SITTE INNE I EN TRØTT HALL SAMMEN MED EN GJENG SVETTE DNFK FOLK ?!

 

Neeei takker meg til og dra på en fest og drekke meg sørpe full for de penga -.-

 

1000 SPENN FOR OG SITTE INNE I EN TRØTT HALL SAMMEN MED EN GJENG SVETTE DNFK FOLK ?!

 

Neeei takker meg til og dra på en fest og drekke meg sørpe full for de penga -.-

Tenk på det da, jeg kommer til å være der.

Lenke til kommentar
1000 SPENN FOR OG SITTE INNE I EN TRØTT HALL SAMMEN MED EN GJENG SVETTE DNFK FOLK ?!

 

Neeei takker meg til og dra på en fest og drekke meg sørpe full for de penga -.-

 

1000 SPENN FOR OG SITTE INNE I EN TRØTT HALL SAMMEN MED EN GJENG SVETTE DNFK FOLK ?!

 

Neeei takker meg til og dra på en fest og drekke meg sørpe full for de penga -.-

Tenk på det da, jeg kommer til å være der.

og ikke minst meg.

tar meg kanskje bryet med å stikke innom hw-rekka i år :p

 

Går køen så sakte som den går nå til vanlig?

den går veldig sakte nå ja, den har ikke gått så sakte tidligere...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...