Papirkurven Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Det er vell ikke tilfeldigvis en Ikea butikk i nærheten av TG? Den Moses stolen hadde gjort seg. ^^ Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Det er vell ikke tilfeldigvis en Ikea butikk i nærheten av TG? Den Moses stolen hadde gjort seg. ^^ IKEA Furuset i Oslo, en snaue 116,2 km å spasere om du går E6 nedover. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Er det noen søppel konteinere utenfor skipet eller noe, så man kan hive stolen etter bruk? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Må snart bygge om hylla mi til 1,5 plass fra 1 plass o_O Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Det står vel store plast-containere rundt om i hele hallen, vet ikke om de er så glad for at du kaster stolen din der. Endret 4. januar 2010 av Dernel Lenke til kommentar
pululf Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Er det noen søppel konteinere utenfor skipet eller noe, så man kan hive stolen etter bruk? Kjøper du en stol for å bruke den i 5 dager? Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Er det noen søppel konteinere utenfor skipet eller noe, så man kan hive stolen etter bruk? Kjøper du en stol for å bruke den i 5 dager? Spørs hva den koster det Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 1,5 plass til TG10!!! :-D Lenke til kommentar
MjusicForLife Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Er det noen søppel konteinere utenfor skipet eller noe, så man kan hive stolen etter bruk? Kjøper du en stol for å bruke den i 5 dager? Spørs hva den koster det 349 for moses stolen, den er veldig behagelig Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Er det vært å bruke 349 på en stol 3 timer på og bygge den sammen og så sansyligvis betale for å bli kvitt den? Tg burde starte bruktmarked eller noe lignende der folk kunne ta med datarelaterte ting og selge dem ;D Endret 4. januar 2010 av martin808 Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Er det vært å bruke 349 på en stol 3 timer på og bygge den sammen og så sansyligvis betale for å bli kvitt den? Tg burde starte bruktmarked eller noe lignende der folk kunne ta med datarelaterte ting og selge dem ;D Jeg har satt sammen 3 slike stoler, og om du er veldig treg tar det vel maks 30 min vil jeg tro Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 Martin: De har et bruktmarked. #TG-salg Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Nå har jeg endelig kommet fremst i køen. Så nå blir det billett shopping. ^^ Bare et kjapt spørsmål, siden jeg ikke gidder og bla bakover i tråden. Hva er KANDU? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Mye koster TG billet? Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Nå har jeg endelig kommet fremst i køen. Så nå blir det billett shopping. ^^ Bare et kjapt spørsmål, siden jeg ikke gidder og bla bakover i tråden. Hva er KANDU? Kandu = Organisajonenen som arrangerer TG, les mere på www.gathering.org eller på http://www.kandu.no/ Mye koster TG billet? www.gathering.org eller enda enklere http://www.gathering.org/tg10/no/informati...ts/ticket-info/ Endret 4. januar 2010 av martin808 Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Mye koster TG billet? 842,- Edit: Det tar ca 10-20 sekund (avhengig av nettverkslinja) å finne den infoen om ein besøker sida som martin808 så fint linka til rett over innlegget mitt, her... Endret 4. januar 2010 av Breidablik Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Okay da sier jeg i så fall goodbye TG Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Okay da sier jeg i så fall goodbye TG Det er då billig? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 1000 SPENN FOR OG SITTE INNE I EN TRØTT HALL SAMMEN MED EN GJENG SVETTE DNFK FOLK ?! Neeei takker meg til og dra på en fest og drekke meg sørpe full for de penga -.- 1000 SPENN FOR OG SITTE INNE I EN TRØTT HALL SAMMEN MED EN GJENG SVETTE DNFK FOLK ?! Neeei takker meg til og dra på en fest og drekke meg sørpe full for de penga -.- Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Er det vært å bruke 349 på en stol 3 timer på og bygge den sammen og så sansyligvis betale for å bli kvitt den? Tg burde starte bruktmarked eller noe lignende der folk kunne ta med datarelaterte ting og selge dem ;D Jeg har satt sammen 3 slike stoler, og om du er veldig treg tar det vel maks 30 min vil jeg tro Poenget er jo uansett er at det er latterlig og betale 300-400NOK for en stol man skal ha i under 5 dager. Skulle ikke forundre meg om Greenpeace e.l. kommer til å pålegge avgifter for dette hvis di finner det ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå