Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden


Anbefalte innlegg

Hvor må man være medlem for å få billetter til laveste pris?

 

/TG noobishness.

Fordi KANDU får statstøte per medlem. så Om du ikke velger bli medlem så får ikke kandu de penge.

 

 

 

Synnes de kan ta +200 for de som vil ha med 12v 12w kjølebag.

Helt latterlig at de skylder på strøm her, trekker ikke mer watt en 2 harddisker.

De burde da ha en HHD max grense da, og alle må ha lcd skjerm.

Lys burde heller ikke være lov.

 

man klarer vell seg strengt talt noen dager uten kjøleskap. tror det vil bli stress å skal sjekke om alle som har kjøleskap har betalt. dette er ett dataparty ergo så er det viktigere at skjermene får strøm(uansett har man en max grense per person om hva folk kan bruke) en folk skal ha kald brus til en hver tid :) så lenge man bruker innenfor det man kan bruke av strøm(husker ikke grensa) så kan man bruke det på lys. Beklager men jeg skjønner ikke hvorfor folk skal klage over at de ikke kan ha kjøleskap.

TG er et data arrangement, ikke et kjøle arrangement, TG har ikke ubegreset med strørm. + DU LOV til ha med kjølebag og kjøleblokker inn. info:desk har byttet de kjøle blokkene før. Så Ser ikke ditt problem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Synnes de kan ta +200 for de som vil ha med 12v 12w kjølebag.

Helt latterlig at de skylder på strøm her, trekker ikke mer watt en 2 harddisker.

De burde da ha en HHD max grense da, og alle må ha lcd skjerm.

Lys burde heller ikke være lov.

 

Det er vel lov å bruke usb-kjøleskap*, eller?

 

*Søk etter "USB-kjøleskap" på teknikmagasinet.no

Det er ikke lov med usb kjøleskap heller.anbefaller dere å lese litt på tg forumet for 09 :)

Endret av estella_87
Lenke til kommentar

greit nok at det ikke bruker mye strøm, men når TG allerede sliter med å få levert nok strøm til alle, så hjelper det ikke på at folk drar med ekstra tng som kjøleskap og lignende.

og det er en god del mer enn 200 som vil ta med slikt, tror det fort hadde blitt 2000 kjøleskap om de hadde vært lov, det trekker mye ekstra strøm.

 

at folk drar med hauger av kjøleskap kan bli det lille ekstra som gjør at de virkelig får problemer med strømmen...

Lenke til kommentar

Hvis alle hadde tatt med hadde det blitt mye osv.

Men alle kan ta med 60.000w anlegg.

Alle kan ta med 300 eller 1500w pc.

Alle kan ta med lampe 12 eller 60w.

Alt er lov, bare ikke 12w kjøleskap.

 

Jeg har det på alikevell, har en hjemmelaget kontakt på ledningen som jeg legger oppå baggen så den ser utkobblet ut.

Det er sigarettenner i pcen kontakt, ikke 400w ekljøp kjøleskap.

 

Synnes TG kunne skaffe mer strøm, flere dieselaggregat og hatt 16A til hver stasjon , bruk til din sikring ryker og heller økt bilettprisen.

evt økt prisen på de rekkene med 16A pr plass.

Endret av War
Lenke til kommentar
Hvis alle hadde tatt med hadde det blitt mye osv.

Men alle kan ta med 60.000w anlegg.

Alle kan ta med 300 eller 1500w pc.

Alle kan ta med lampe 12 eller 60w.

Alt er lov, bare ikke 12w kjøleskap.

 

Jeg har det på alikevell, har en hjemmelaget kontakt på ledningen som jeg legger oppå baggen så den ser utkobblet ut.

Det er sigarettenner i pcen kontakt, ikke 400w ekljøp kjøleskap.

 

Synnes TG kunne skaffe mer strøm, flere dieselaggregat og hatt 16A til hver stasjon , bruk til din sikring ryker og heller økt bilettprisen.

evt økt prisen på de rekkene med 16A pr plass.

du får kjøpe deg to plasser hvis du trenger mere en 1a(som jeg tror regelene er) er man så avhengi av kjøleskap får man holde seg hjemme...det er nok en go grunn til de har reglene.

Lenke til kommentar

Hehe, joda, prinsippet var jo for så vidt veldig greitt, og den fungerte ganske ok, men den kunne godt vore betre også... Blant anna var hjula for små, laga av plast og dei delte ikkje aksling slik dei burde. Dessutan vog heile hylla aaalt for mykje. Den var nesten umogeleg å flytte rundt på... :ermm:

 

Med andre ord kjem eg vel til å bruke ein noko oppgradert version av den samme hyllaneste gong ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...