Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flesteparten får sånne blå stoler med en liten pute på, som vi ser på bildet på forrige side. Det er som regel bare de første radene som sitter på sånne hvite hagestoler av denne typen:

 

post-183647-1262616146_thumb.jpg

 

Nå har jeg aldri sittet så langt opp at jeg har sittet på hvit hagestol hele uka, men jeg vil faktisk tro de blå er bedre. Det eneste problemet jeg kan komme på, er at de er for lave i forhold til bordet, og da får man fort rimelig vondt i rygg og nakke hvis man ikke er bevisst på hvordan man sitter.

Lenke til kommentar

Vi er 7 stk som reiser, og minst 4 av oss skal ha med sånn god stol :D

Denne,den kosta 865 kr eller noe når jeg kjøpte den, nå koster den bare 349! :O

 

Men Mamma, og 2 venninner av henne skal kjøre opp, og vi har en litt stor bil, så vi får vel plass til stolene og tingene:P

 

Vi andre skal ta buss eller tog:P

 

Jeg skal ha stol hvert fall, lett å legge alt på den og trille bortoer :p

HAHA! jeg så en film på youtube, 2 gutter som hadde hver sin stol, og hadde stabla alt oppå noen planker, og alle tingene dems oppå der igjen. Så eid ut :p

Lenke til kommentar
TM er litt rar.

 

Ikke sant :p

 

 

Jeg velger å tolke det i positiv forstand. :wee:

Riktig tolka, vil jeg tro.

 

Faen. Vurderer å kjøpe stol på IKEA, ta den med flatpakket, og satse på at jeg klarer å bli kvitt den på et vis før jeg skal hjem :p

Men å sette den igjen er ikke noe alternativ. Gi den bort til noen lokale helter elns. Evt. selge den.

Lenke til kommentar
Faen. Vurderer å kjøpe stol på IKEA, ta den med flatpakket, og satse på at jeg klarer å bli kvitt den på et vis før jeg skal hjem :p

Men å sette den igjen er ikke noe alternativ. Gi den bort til noen lokale helter elns. Evt. selge den.

Plutselig stod jeg der rett foran deg som en himmelsk hærskare, med en lysende glorie over hodet. :innocent:

Lenke til kommentar
Faen. Vurderer å kjøpe stol på IKEA, ta den med flatpakket, og satse på at jeg klarer å bli kvitt den på et vis før jeg skal hjem :p

Men å sette den igjen er ikke noe alternativ. Gi den bort til noen lokale helter elns. Evt. selge den.

Plutselig stod jeg der rett foran deg som en himmelsk hærskare, med en lysende glorie over hodet. :innocent:

Hehe. Det kan nok ordnes på et vis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...