aklla Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg reiser med tog. Blir nok ikke å ta med stol, nei er bare å ta med stol på toget da. du kan spørre kondoktøren om hvor mye rabatt du får ettersom du ikke skal ha sete, men har med eget Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Flesteparten får sånne blå stoler med en liten pute på, som vi ser på bildet på forrige side. Det er som regel bare de første radene som sitter på sånne hvite hagestoler av denne typen: Nå har jeg aldri sittet så langt opp at jeg har sittet på hvit hagestol hele uka, men jeg vil faktisk tro de blå er bedre. Det eneste problemet jeg kan komme på, er at de er for lave i forhold til bordet, og da får man fort rimelig vondt i rygg og nakke hvis man ikke er bevisst på hvordan man sitter. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Kan ikke nevne nevneverdige problemer med stolen jeg hadde i '05. Den var ikke særlig delikat, men jeg overlevde. Sant som sies, jeg "sov" jo uten sovepose og slikt også, så jeg overlevde jo... Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg skal ha stol hvert fall, lett å legge alt på den og trille bortoer Lenke til kommentar
MjusicForLife Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Vi er 7 stk som reiser, og minst 4 av oss skal ha med sånn god stol Denne,den kosta 865 kr eller noe når jeg kjøpte den, nå koster den bare 349! :O Men Mamma, og 2 venninner av henne skal kjøre opp, og vi har en litt stor bil, så vi får vel plass til stolene og tingene:P Vi andre skal ta buss eller tog:P Jeg skal ha stol hvert fall, lett å legge alt på den og trille bortoer HAHA! jeg så en film på youtube, 2 gutter som hadde hver sin stol, og hadde stabla alt oppå noen planker, og alle tingene dems oppå der igjen. Så eid ut Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Tror jeg skal prøve og ta med en bedre stol i år. skal ivertfall overtale Luedott1 til og ta med de 2 han hadde i fjor Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Den moses stolen har jeg også tenkt å kjøpe, for å ha på TG Så er den jo sammenpakket også, lettere å ta med seg Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Faen det er fristende med stol, altså. Men får man virkelig TG-følelsen når man ikke har vondt i hele kroppen? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Faen det er fristende med stol, altså. Men får man virkelig TG-følelsen når man ikke har vondt i hele kroppen? Du har en rar definisjon av TG-følelse. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Du har en rar definisjon av TG-følelse. Hva snakker du om? Blir ikke alle frosne, forkjøla, utsultet, krokete i overkroppen, får tørr hud og ser dobbelt på grunn av søvnmangel? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 TM er litt rar. Lenke til kommentar
MjusicForLife Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 TM er litt rar. Ikke sant Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Du har en rar definisjon av TG-følelse. Hva snakker du om? Blir ikke alle frosne, forkjøla, utsultet, krokete i overkroppen, får tørr hud og ser dobbelt på grunn av søvnmangel? Jeg har iallefall tenkt å prøve å holde meg unda alt dette jeg da. Lenke til kommentar
MjusicForLife Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg også! Utenom det med å se dobbelt på grunn av søvnmangel, det skjer uansett Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 TM er litt rar. Ikke sant Jeg velger å tolke det i positiv forstand. Lenke til kommentar
MjusicForLife Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 TM er litt rar. Ikke sant Jeg velger å tolke det i positiv forstand. Det bør du Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 TM er litt rar. Ikke sant Jeg velger å tolke det i positiv forstand. Riktig tolka, vil jeg tro. Faen. Vurderer å kjøpe stol på IKEA, ta den med flatpakket, og satse på at jeg klarer å bli kvitt den på et vis før jeg skal hjem Men å sette den igjen er ikke noe alternativ. Gi den bort til noen lokale helter elns. Evt. selge den. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Faen. Vurderer å kjøpe stol på IKEA, ta den med flatpakket, og satse på at jeg klarer å bli kvitt den på et vis før jeg skal hjem Men å sette den igjen er ikke noe alternativ. Gi den bort til noen lokale helter elns. Evt. selge den. Plutselig stod jeg der rett foran deg som en himmelsk hærskare, med en lysende glorie over hodet. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 hehe, det skal jeg Så trokke du er alene Moses ftw, billig,bra, og billig. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Faen. Vurderer å kjøpe stol på IKEA, ta den med flatpakket, og satse på at jeg klarer å bli kvitt den på et vis før jeg skal hjem Men å sette den igjen er ikke noe alternativ. Gi den bort til noen lokale helter elns. Evt. selge den. Plutselig stod jeg der rett foran deg som en himmelsk hærskare, med en lysende glorie over hodet. Hehe. Det kan nok ordnes på et vis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå