Petter Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Den ser stødig ut en ting du kan adde er vinkeljern du kan jo bygge den og så teste hvor stødig den blir. spon er ganske tungt så jeg vil tro det går bra Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Hvordan skal du rekke opp til de øverste hyllene? Stå på stolen? Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Eg meinar også at den ser stabil ut, men langt frå praktisk. Korleis skal du få den inn i skipet, og kva er dei øverste hyllene til? Eg ser ikkje heilt store nytta. Ellers var hylla fin, den Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Har du laget "bordet" selv? Og kan du laste det opp på noen måte ? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Her er en SketchUp fil av bordene. Samme fil som ble postet ett stykke bak i tråden. Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Den ser stødig ut en ting du kan adde er vinkeljern du kan jo bygge den og så teste hvor stødig den blir. spon er ganske tungt så jeg vil tro det går bra Den skal ikke bygges i spon nettopp pga det veier alt for mye, men kryssfiner. Hvordan skal du rekke opp til de øverste hyllene? Stå på stolen? Enten stå på stolen eller ta med en liten stige Eg meinar også at den ser stabil ut, men langt frå praktisk. Korleis skal du få den inn i skipet, og kva er dei øverste hyllene til? Eg ser ikkje heilt store nytta. Ellers var hylla fin, den Jeg skal montere hjul forran på den og slepe den etter meg. Har du laget "bordet" selv? Og kan du laste det opp på noen måte ? Legger ved fil, men den er postet tiligere i tråden tgbord.zip Endret 3. januar 2010 av martin808 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 En annen ting, hva er den tingen som flyter i løse lufta på den tegningen? Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 En annen ting, hva er den tingen som flyter i løse lufta på den tegningen? Det er modell av gulvet i vær etasje så jeg kan ta copy/paste Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Hvordan stoler er det på tg? er det slike? (altså de til høyre) Endret 3. januar 2010 av nikolai-n Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 De til venstre med gul pute der ja, alle får sånne. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) De til venstre med gul pute der ja, alle får sånne. Ah, mente de til høyre.. Endret 3. januar 2010 av nikolai-n Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Noko i den duren, ja. Dei har sånn fastsydd pute-ting på setet og i ryggen. Heilt ok å sitte i, men eg anbefalar å ta med pute. Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Er ikke høyden veldig ukomfertabel med de plaststolene? Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Tar med egen stol jeg, de stolene så ikke akkuratt så komfortable ut Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg ser ikke noen sånne stoler? Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Dem har begge deler, her ser vi de blå stolene som jeg tror er enda verre. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Shit, klarer ikke stol uten armlene! Må nok ta med egen stol da Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 De stolene der er helt jævlige. Husker da jeg sist var der, at jeg måtte ha to stoler oppå hverandre for at de skal bli litt behageligere. De var jo så lav. Skulle ønske jeg hadde plass til og ha med meg min egen stol i år, men når vi blir 3 stk i en bil, tror jeg ikke det blir så mye plass igjen... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg reiser med tog. Blir nok ikke å ta med stol, nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå