alehalse Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Er det egen kø for de som har PTN Card ? Synst jeg leste det har våre det før.. Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Nei, tror ikke det er det gitt Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) litt offtopic men b-i-m-m-e den "mADE BY bimme 2009" på TS siden er vel litt overdrevet når siden er laget på et gratis theme hvor bare teksten og header bildet er skiftet? samt "copyright © 2009 : the survivors.biz" på andre sitt arbeid? Endret 3. januar 2010 av cruzader Lenke til kommentar
MjusicForLife Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg gleder meg sånn Er det egen kø for de som har PTN Card ?Synst jeg leste det har våre det før.. Jeg leste noe om at de hadde hatt det før, men at dem ikke hadde det nå lengre.. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Bare lura på ein ting; kva er eigentleg eit PTN kort? Har googla, men finn ikkje ut av det, veit bare at det ser ut som eit bankkort. Kva er det og kva brukast det til? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Når du kjøper biletten din, så kjøper du med deg et PTN-kort. Dette kortet er like stort som et vanlig bankkort, og fungerer som biletten din. Så slipper du drasse med deg masse papir EDIT: Du må fortsatt ha legitimasjon da. Endret 3. januar 2010 av Dernel Lenke til kommentar
MjusicForLife Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Bare lura på ein ting; kva er eigentleg eit PTN kort? Har googla, men finn ikkje ut av det, veit bare at det ser ut som eit bankkort. Kva er det og kva brukast det til? Ettersom jeg har forstått det, er det bare et kort som gjør det enklere for deg, når det gjelder billetten. Kortet er ikke nødvendig, men kan være greit å ha, sier noen brukere. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Bare lura på ein ting; kva er eigentleg eit PTN kort? Har googla, men finn ikkje ut av det, veit bare at det ser ut som eit bankkort. Kva er det og kva brukast det til? står vel ca 50 ganger i tråden her... men, det er ett kort man bruker for å komme seg inn, registrere seg i konkuranser og slikt under TG. alternativet er en papir-lapp. det kan også brukes på andre arrangementer som er i samarbeid med PartyTicket. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Om det er første gang på TG er det jo klart man er litt nervøs når det gjelder biletten og slike ting, og som jeg har sagt 50 ganger i TG-trådene så er det ingen som gidder å lete gjennom hundre sider for å finne ut noe. Desuten skader det vel ikke å spørre her? Lenke til kommentar
MjusicForLife Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Om det er første gang på TG er det jo klart man er litt nervøs når det gjelder biletten og slike ting, og som jeg har sagt 50 ganger i TG-trådene så er det ingen som gidder å lete gjennom hundre sider for å finne ut noe. Desuten skader det vel ikke å spørre her? Hehe, jeg leste faktisk i gjennom hele tråden, bare fordi jeg gleder meg sånn Jeg syns bare det er koselig at folk spør om ting jeg kan svare på^^ Det eneste som er plagsomt, er hvis svaret står 5 poster før deg liksom xD Lenke til kommentar
aklla Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Om det er første gang på TG er det jo klart man er litt nervøs når det gjelder biletten og slike ting, og som jeg har sagt 50 ganger i TG-trådene så er det ingen som gidder å lete gjennom hundre sider for å finne ut noe. Desuten skader det vel ikke å spørre her? sa ikke at det var noe galt i å spørre om det... Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Har prøvd å finne et bra bilde eller noe sånnt som viser hvilke plasser som får paller mellom beina, men noen som har en bra link? Den i førsteposten funker ikke lenger Lenke til kommentar
aklla Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Har prøvd å finne et bra bilde eller noe sånnt som viser hvilke plasser som får paller mellom beina, men noen som har en bra link? Den i førsteposten funker ikke lenger er det noe fast regel på hvem som får dette da? uansett, kanskje dette kan hjelpe deg: eller er det dette du er ute etter? Endret 3. januar 2010 av aklla Lenke til kommentar
MjusicForLife Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Hvor mye vits er det egentlig å lage hylle? Mange som sier de skal det, men føler alle tar så lett på det Er det lov å spikre i bordplatene Oo? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Hvor mye vits er det egentlig å lage hylle? Mange som sier de skal det, men føler alle tar så lett på det Er det lov å spikre i bordplatene Oo? Hylle er tøft Og nei, ikke lov å spikre/skru i bordplatene. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 det er ikkje lov å spikre i bordplatene, nei. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 hyller ødelegger utsikten... før kunne man se fra en ende til den andre enden, så har man flaks om man ser neste rekke. ødelegger mye av stemningen for min del ihvertfall Lenke til kommentar
MjusicForLife Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Hvor mye vits er det egentlig å lage hylle? Mange som sier de skal det, men føler alle tar så lett på det Er det lov å spikre i bordplatene Oo? Hylle er tøft Og nei, ikke lov å spikre/skru i bordplatene. Det var det jeg trodde... Da skjønner jeg i hvert fall ikke hvordan folk skal få opp en stødig hylle... Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Nei, det er ikke lov til å spikre i bordplatene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå