Estella! Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) blr ikke noe tg på meg i år tror jeg. kommer til å angre når det begynner Endret 1. januar 2010 av Estella! Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Hva skal jeg skrive her? Jeg vil bare være på den sikre siden, nok en gang... Lenke til kommentar
Läkerol Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Skriver ihvertfall litt info om steder til folk som ikke veit det ; Hoteller er: ( som jeg kommer på ) Scandic Rica Hotell Victoria Hotell Bare søk på gulesider, så finner dere de De fleste bensin stasjonene stenger 22/23. Den eneste stasjonen som er døgnåpen, er den rett ved CC. ( Men blir litt og gå, hvis noen vil ha nattmat ) Alle kaller den 4og20 timern. So you know.. Skal du ha billig pizza, dra på San Marino, eller La Perla. La Perla ligger ett godt stykke unna, men de kjører ut for 30/40/50 kr ekstra eller noe. ( Gulesider her og ) Alle ICA butikkene er crap. Dyre priser og ting som har godt ut på dato. Info om busstider finner dere her: http://www.hedmark-trafikk.no/dtArticle.as...&amid=33218 Noe mer dere lurer på om ting ogsånt i Hamar, bare spørr.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Hva skal jeg skrive her? Jeg vil bare være på den sikre siden, nok en gang... Jeg skrev Sameboe på den første og HW-rekka og Restavfallet på den andre Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Trenger svar på nokon spørsmål: 1. Kor mykje kostar ein billet no? 2. Kor stor er pulten man får tildelt? 3. Er det nokon slags teikningar over moglege hyller eg kan nytte for betre plass? Har aldri vore på TG, men vurderar veldig å reise med ein kompis i år, takk på forhand! Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Trenger svar på nokon spørsmål:1. Kor mykje kostar ein billet no? 2. Kor stor er pulten man får tildelt? 3. Er det nokon slags teikningar over moglege hyller eg kan nytte for betre plass? Har aldri vore på TG, men vurderar veldig å reise med ein kompis i år, takk på forhand! 1. 842,- 2. 80cm*60cm om jeg ikke tar feil Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Trenger svar på nokon spørsmål:1. Kor mykje kostar ein billet no? 2. Kor stor er pulten man får tildelt? 3. Er det nokon slags teikningar over moglege hyller eg kan nytte for betre plass? Har aldri vore på TG, men vurderar veldig å reise med ein kompis i år, takk på forhand! 1. 840 kroner 2. Husker ikke 3. Vet det finnes en mal til det på TG forumet Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 2B'1 og sameboe takk! 2B'1@ er den 80cm brei og 60cm djup? Sameboe@ kan du linke til den? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 2B'1 og sameboe takk!2B'1@ er den 80cm brei og 60cm djup? Sameboe@ kan du linke til den? Link Du må laste ned Sketchup Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 2B'1@ er den 80cm brei og 60cm djup? Tror det, ja (men er ikke 100% sikker) Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Takk for hjelpa men eg skjønnar ikkje... er det slik det skal vere? Det er ikkje nokon hylle det eller? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Er nok bare for å vis hvordan bordene er ja. Nå som vi er inne i 2010 kan vi si at vi skal på TG i år Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 er det mulig å bestille billetter for la oss si 2 dager? hvis foreksempel noen har sure foreldre så man ikke kan være der hele tiden? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 er det mulig å bestille billetter for la oss si 2 dager? hvis foreksempel noen har sure foreldre så man ikke kan være der hele tiden? Nei, du må betale for alle dagene Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Okei... da må det vel bli litt overtaling da... Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 You are number 47 in the queue. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 1. 842,-2. 80cm*60cm om jeg ikke tar feil Oh, skjermen min er akkurat 80cm bred. Lurer på hvordan jeg skal få plass. Husker det var minimalt sist jeg var der, og da hadde jeg en liten 19"... Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 1. 842,-2. 80cm*60cm om jeg ikke tar feil Oh, skjermen min er akkurat 80cm bred. Lurer på hvordan jeg skal få plass. Husker det var minimalt sist jeg var der, og da hadde jeg en liten 19"... Jeg gjetter på at det er en 32 tommer Min 32 tommer er ca 80cm lang, men jeg tar med meg en 22 tommer Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg har et lite spørsmål, når MÅ man være der? - vi skal ta toget fra fauske, å jeg lurer på om hvilket jeg skal ta, om jeg skal overnatte på hamar en natt eller noe sånt, eller om jeg skal komme noen timer senere. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Du kan komme siste dagen om du vill det. Det er ingen tidspunkt for når du må være inne i skipet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå